quote:Feyenoord gaat laatste poging doen voor Ooijer en Boulahrouz
Feyenoord wil de selectie het liefst nog versterken met een sterke centrale verdediger. Voor die positie ziet de club in André Ooijer en Khalid Boulahrouz geschikte kandidaten. Eerdere pogingen om een van de internationals te strikken, liepen echter op niets uit.
Volgens Voetbal International gaat Feyenoord de komende dagen echter alsnog een poging doen om Ooijer of Boulahrouz te halen.
Ook PSV en AZ slaagden er eerder niet in om Ooijer en/of Boulahrouz naar Nederland te halen. Ooijer komt op dit moment uit voor Blackburn Rovers terwijl Boulahrouz in Spanje actief is bij Sevilla.
Bron: Goal.com
Boulahrouz en Hansson onhaalbaar voor PSV
Na het vertrek van Manuel da Costa naar Fiorentina hoopt PSV nog een ervaren verdediger aan te kunnen trekken. Khalid Boulahrouz en Petter Hansson werden al van de kandidatenlijst geschrapt.
'Boulahrouz en Hansson waren goede opties, maar zijn zelfs op huurbasis onhaalbaar', zegt manager voetbalzaken Stan Valckx in De Telegraaf. 'We zijn nu op zoek naar een andere verdediger, maar halen hem alleen als het de juiste is. Anders maken we het seizoen af met de huidige selectie.'
Hoewel PSV naar verluidt 4,5 miljoen euro heeft geïncasseerd voor Da Costa, hebben de Eindhovenaren niet veel geld te besteden. 'Het kopen van een nieuwe verdediger zal sowieso moeilijk worden. We willen het liefst een oudere speler voor een half jaar huren.'
quote:Het grootste spandoek?
Volgens een website uit Noord Holland is het vak 410 druk bezig om spandoeken te maken voor de wedstrijd van a.s. zondag. De wedstrijd van vanavond tegen PSV is dan wel een topwedstrijd maar deze wedstrijd laat vak 410 aan zich voorbij gaan. Het sfeerteam uit het Noorden is maar met één wedstrijd bezig, die van zondag. Die moet gewonnen worden. ajax-PSV is leuk, maar er is maar één Klassieker.
Wat er zondag staat te gebeuren geven zij niet prijs, maar wel dat voorafgaand aan de wedstrijd onder meer het grootste doek ooit zal worden ontvouwd.
Buiten dat ze het grootste stadion willen gaan bouwen willen zij nu ook het grootste doek in Noord Holland gaan vertonen, wat zijn het toch een strebers. Wij kijken uit naar de zondag en zijn benieuwd wat wij daar te zien gaan krijgen. In één uiting geven wij hen gelijk, er is inderdaad maar één Klassieker.
Bron: FSV
Boulahrouz lijkt me onhaalbaar, Ooijer heb ik geen idee van, maaar ik zou liever zien dat ze Kruiswijk van Groningen halen, die schijnen toch alles in de verkoop te hebben dit jaar...quote:
Die haden toch ook flinke schulden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
Zou PSV dan echt nog minder middellen hebben dan Feyenoord ??
Kan me niet echt voorstellen dat PSV afhaakt en zelfs niet kan huren dat Feyenoord het dan wel zal gaan lukken...
Maarja, er staat iets moois te gebeuren, dus ja, je weet het nooit wat met voor mooi praatje Bosz ze kan overtuigen..
Da's waar, maar had nooit de indruk dat dat in de buurt van dat van Feyenoord kwam..quote:
Morgen al niet meer actueel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:41 schreef TC03 het volgende:
Gewaagde TT.
Ze zijn alweer aan het bellen in het belhuis Feyenoordquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan mag Feyenoord wel opschieten, de transferperiode sluit over 36 uur.
Ik zou ook niet weten waarom Blackburn nu opeens wel zou meewerken nadat ze al talloze keren elke poging om Ooijer over te nemen hebben afgewezen, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Landzaat kon ook opeens wel vertrekken.
Idd.. Ik hou ook mn hart vastquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:41 schreef TC03 het volgende:
Gewaagde TT.
Alleen Lee toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Best grappig dat Feyenoord nu de ploeg is met de meeste Aziaten in de selectie.
Ja Lee is een Koreaan en de rest Mongolen !!!111EINZZWEI!!!111GGGGGHHquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:27 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Alleen Lee toch?
VVV heeft honda en Vitesse Hai? of tel jij Lee towers ook mee als aziaat?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja Lee is een Koreaan en de rest Mongolen !!!111EINZZWEI!!!111GGGGGHH![]()
Garpjeveel succes tegen AZ
Moet je Vaders en Zonen van Hugo Borst maar eens lezen, staat een heel stuk over hem in. Goed boek echt een aanrader, staat ook een stuk over Boerenbach in.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Die dvd van Kiprich en Moulijn is top. Nog nooit zoveel van Moulijn geweten als nu. Wist dattie een wereldvoetballer was en een modezaak had maar niet dat hij tegen een trein opreed en nier aan zn zoon gegeven heb.
Moulijn = Hero![]()
Vrijdag komt deel 5 hoorde ik, ben nu al benieuwd!
terug niet rijden hequote:Op woensdag 30 januari 2008 16:26 schreef MarkNMGN het volgende:
Zo maar eens wegrijden.
Een paar jupiler drinken op Varkenoord en dan hopelijk v. Gaal met een nederlaag naar huis sturen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja Lee is een Koreaan en de rest Mongolen !!!111EINZZWEI!!!111GGGGGHH![]()
Garpjeveel succes tegen AZ
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat lag zeker niet aan Bert? Hoe weet jij dat?
Natuurlijk heeft die jongen fouten gemaakt. Grote ook waarschijnlijk maar je runt wel een voetbalclub met een van de beste spelers ter wereld in je selectie. En wat doen ze mee? Niks.
Hoe zou jij het vinden als je weet dat wanneer je in het centrum speelt je het beste tot je recht komt maar daar gewoonweg geen kans krijgt? Ik zou daar ook gefrustreerd van raken. Van Persie kon beter voetballen dan wie ook in dat elftal, en dat wist ie. Zulke spelers willen belangrijk zijn, of dat nou goed is of niet, je moet er maar mee omgaan. En dat kon Bert blijkbaar niet. En daardoor zijn wij nu een van de beste spitsen ter wereld kwijt die het potverdomme op die positie nooit heeft mogen proberen, het is gewoon lachwekkend.
Hij moest toendertijd dingen aannemen van spelers die voetbaltechnisch zijn veters nog niet hadden mogen strikken. Ok, het is een pokkeventje maar wel eentje die wedstrijden voor ons had kunnen en ook zeker willen winnen. Maar daar kreeg ie de kans niet voor. Ja op links of rechtsbuiten. En als t dan ff niet lukte was ie de eerste die werd gewisseld. Gewoon kutbeleid toen. En zeker ook Bert aan te rekenen.
En over de rest: Bruins moet een kans krijgen in het centrum, Bert is op dezelfde rare manier bezig als met van Persie. Fer heeft het bij mijn weten toen ie heeft gespeeld helemaal niet zo slecht gedaan (in tegendeel zelfs). Voor mijn gevoel is het al weken geleden dat ik m heb zien spelen. Wijnaldum is alleen maar achteruit gegaan daar waar hij vooruit moet gaan. En Sahin is z'n lievelingetje dus die mocht altijd in de basis beginnen (waarna ie wel 10 wedstrijden achter elkaar werd gewisseld met de rust) Dan lijkt me t wel een goede om mee te beginnen ja, zeker als je weet dat je m toch moet wisselen. Waarom Fer niet een keer de kans geven dan? Of Bruins op die positie?
Ach, ik val in herhaling. Ik zal stoppen met zeiken (grapje, hou ik toch niet vol) en ik ben benieuwd naar de reacties over een paar maanden. Van mij mag ie lekker naar oranje. Geef mij Jol of Been maar. Die laatste zou t trouwens niet in zn hoofd halen om Bruins als linksbuiten op te stellen
Denk je dat ie daar nog eens vast opgesteld wordt? Denk het niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Van Persie is bij Arsenal ook gewoon op links begonnen.
Het zou me totaal niet verbazen. Van Greene, Theodore en Bahia krijgen ze toch wel alle ruimte om te voetballen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:00 schreef Merkie het volgende:
Ben toch bang voor vanavond eerlijk gezegd. Zal je net zien dat AZ tegen Feyenoord ineens met sprankelend voetbal en wonderschone aanvallen met 3-0 wint![]()
.
Ook op het middenveld. Stuivertje wisselen met Hofs.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:23 schreef Happel het volgende:
Bruins op het middenveld, waar moet de Guzman dan heen?
quote:Feyenoord wil Wilhelmsson in de zomer"
-
Het Engelse SkySports meldt dat Feyenoord de ontwikkelingen van de situatie van Christian Wilhelmsson bij Bolton scherp in de gaten houdt. De Rotterdammers zouden interesse hebben om de vleugelspeler vast te leggen, maar heeft daarbij concurrentie van Deportivo La Coruña.
Volgens Sky wil Feyenoord de Zweed het liefst in de zomer vastleggen. Dit zou de kansen op een deal aanzienlijk verkleinen. Wilhelmsson is momenteel verhuurd aan Bolton door het Franse Nantes. Bij de Engelse Premier League-club slaagt hij er echter niet in een goede indruk achter te laten.
Diens zaakwaarnemer zegt dat een vertrek van zijn cliënt tot de mogelijkheden behoort. De 28-jarige aanvaller, die in het verleden onder meer uitkwam voor AS Roma en Anderlecht, staat open voor een vertrek naar Deportivo. Of hij ook geïnteresseerd is in een overstap naar De Kuip, is niet bekend.
Beter dan een tropische verrassingquote:
Omdat 99,99% onhaalbaar is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom niet dan ?
2004 bedoel je denk ik? Of heb je het niet over tropische verrassingen?quote:
Met kerst 2005 wonnen we met 2-0 van AZquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
2004 bedoel je denk ik? Of heb je het niet over tropische verrassingen?
Oh, op die manier. Vorig jaar wonnen we ook dankzij Timmerquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Met kerst 2005 wonnen we met 2-0 van AZ.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Met kerst 2005 wonnen we met 2-0 van AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |