Daar dacht ik ook aan, had zo een rapper kunnen zijn trouwensquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
De beste Nederlandse zaalvoetballer is natuurlijk Jermaine Vanenburg, maar die is volgens mij geen homo. En ook geen zanger.
Ik ken er geen bij m'n amateurclub.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Maar velen van jullie zitten op de een of andere manier in de voetballerij. Ken je een homo in je eigen team of bij anderen, en zo niet, hoe zou dat zijn?
Nee ik ook niet. Maar ik ken sowiezo weinig homo'squote:Op donderdag 3 juli 2008 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ken er geen bij m'n amateurclub.
Heeft niet meer te maken met het feit dat ze zich ervoor schamen lijkt me (mocht dat nog voorkomen), maar gewoon dat het niet voorkomt.
Je kent mij tochquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:32 schreef toma het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar ik ken sowiezo weinig homo's
Mijn broer zit in een zaalvoetbalteam. Hij is bi en heeft een vriend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Maar velen van jullie zitten op de een of andere manier in de voetballerij. Ken je een homo in je eigen team of bij anderen, en zo niet, hoe zou dat zijn?
Wat een homo zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn broer zit in een zaalvoetbalteam. Hij is bi en heeft een vriend.
I know what you mean.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
(Friese boeren over de homoseksuele medemensch)
Ach, Arnold Bruggink speelde daar toch ook gewoon...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
In het supporterswereldje bij Heerenveen ben ik ook wel een wat eenzame dolende nicht trouwens maar het is nooit een probleem. Heb het ooit op het forum daar aan de orde gesteld toen er weer heel veel homoliedjes werden gezongen, leverde hilarische discussies op (Friese boeren over de homoseksuele medemensch) maar je merkt dan ook wel dat mensen er wat vreemd mee zijn maar dat het ze verder ook niet echt boeit.
Voel jij je dan beledigd/aangevallen bij die spreekkoren?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
In het supporterswereldje bij Heerenveen ben ik ook wel een wat eenzame dolende nicht trouwens maar het is nooit een probleem. Heb het ooit op het forum daar aan de orde gesteld toen er weer heel veel homoliedjes werden gezongen, leverde hilarische discussies op (Friese boeren over de homoseksuele medemensch) maar je merkt dan ook wel dat mensen er wat vreemd mee zijn maar dat het ze verder ook niet echt boeit.
Ik zou het niet weten. Op wie doel je dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:52 schreef Stpan het volgende:
SCH, jij zit wat dichter op het vuur. Is 1 van jullie keepers van de herenliefde of niet?
Oh ja, die vergat ik nog. Over hem waren de geruchten ook altijd vrij sterk. En dan echt in de sfeer van: gesignaleerd in die en die sauna. Dat is wat anders dan dat iemand homo zou zijn omdat ie gel gebruikt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, Arnold Bruggink speelde daar toch ook gewoon...
Dat geloof ik niet eigenlijk maar als ik me soms realiseer wat er wordt gezongen, vind ik het wel weer een beetje gek en stoort het me. Al betrap ik me erop dat ik het onder de douche ook wel eens sta te zingen omdat het zo lekker bekt: "Het zijn de homo's yes..yes".quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voel jij je dan beledigd/aangevallen bij die spreekkoren?
ik stond laatst in de kroeg naar Nederland - Italie te kijken en iemand die ik via via ken die ook homo is begon als eerste en zo hard mogelijk te zingen :"LUCA TONI IS HOOOOOOOOMOOOOOOOOO!!!"quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet eigenlijk maar als ik me soms realiseer wat er wordt gezongen, vind ik het wel weer een beetje gek en stoort het me. Al betrap ik me erop dat ik het onder de douche ook wel eens sta te zingen omdat het zo lekker bekt: "Het zijn de homo's yes..yes".
Mijn voetbalmaten zingen het consequent niet mee, de schatjes
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
De beste Nederlandse zaalvoetballer is natuurlijk Jermaine Vanenburg Edwin Grunholz, maar die is volgens mij geen homo. En ook geen zanger.
Haha, één van m'n beste maten is ook homo, die stond in Bern ook met 40.000 man mee te zingen. Vond het schitterend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
ik stond laatst in de kroeg naar Nederland - Italie te kijken en iemand die ik via via ken die ook homo is begon als eerste en zo hard mogelijk te zingen :"LUCA TONI IS HOOOOOOOOMOOOOOOOOO!!!"
Iedereen vond het wel humor hebben.
Volgens mij was het Koen Verhoef.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:19 schreef Tomasso het volgende:
Een jeugdkeeper van ajax. Kan ff niet op z'n naam komen. Speelde vorig seizoen of in jong ajax of in de A1.
Paranaense bedoel je dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij gaat Richardylson naar Atletico om een bepaalde homo daar
Ik doelde op Vandenbusche.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Op wie doel je dan?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
ik stond laatst in de kroeg naar Nederland - Italie te kijken en iemand die ik via via ken die ook homo is begon als eerste en zo hard mogelijk te zingen :"LUCA TONI IS HOOOOOOOOMOOOOOOOOO!!!"
Iedereen vond het wel humor hebben.
Wat is ook alweer de reden dat je naar voetbal kijkt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf kunnen zijn. Met als toevoeging: was het maar waar
Volgens de Corriera della Sera is Dominique van Dijk er inderdaad één:quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:21 schreef rubbereend het volgende:
dit gerucht staat natuurlijk ook nog steeds:
[..]
uit: Voetballers en hun scharrels #2
Dit topic houdt je wel bezig niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens de Corriera della Sera is Dominique van Dijk er inderdaad één:
http://www.corriere.it/Pr(...)re/18/piccardi.shtml
Klopt. In mijn nabije omgeving is er iemand kort geleden uit de kast gekomen en ben er toen over gaan nadenken hoe homofoob de voetballerij eigenlijk is en dat onderling de supporters van clubs men elkaar wel heel vaak uitmaakt voor homo's, heel opvallend. Zelf, want dat insinueerde je, ben ik overigens geen homo.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf, want dat insinueerde je, ben ik overigens geen homo.
Vertel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:32 schreef MaxPower het volgende:
Vandenbussche gerucht is onzin.
Dan is een vaste vriendin (die hij ook heeft) toch voldoende?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tenzij hij in een homofobe wereld zit...
Niet als de geruchten aanhouden, dan moet je nog iets meer je best doen om te bewijzen dat je hetero bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan is een vaste vriendin (die hij ook heeft) toch voldoende?
Nooit van biseksualiteit gehoord?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef MaxPower het volgende:
Geen enkele homo versiert zoveel vrouwen alleen om zijn imago van hetero in stand te houden.
We hebben het hier toch over 100% homo's of niet? Ik dacht trouwens dat alleen vrouwen overtuigd bi konden zijn, mannen zijn dan toch vooral met 1 been uit de kast lijkt me.quote:
Klopt, als vrouwen biseksueel zijn is dat spannend, biseksuele mannen zijn homofielen in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over 100% homo's of niet? Ik dacht trouwens dat alleen vrouwen overtuigd bi konden zijn, mannen zijn dan toch vooral met 1 been uit de kast lijkt me.
Mijn gerucht is tamelijk vaag: Een maat die insinueerde dat hij en Vandenbussche ... you know.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn daar geruchten over. Of hoe hij er uit ziet en zo?
Dat had/heeft de eerder door mij aangehaalde bevriende 010'er ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op de homoparkeerplaats staan gewoon auto's met kinderzitjes, dus een vrouw of zelfs kinderen hebben is geen vrijbrief voor homoseksuele voorkeurquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:01 schreef Grulez het volgende:
Zouden er ook pedofielen rondlopen in de voetballerij? Of voetballers die liever een jurk dragen op zaterdagavond ipv aussi's?
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF13112007_046quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:01 schreef Grulez het volgende:
Zouden er ook pedofielen rondlopen in de voetballerij?
DUHHH. De discussie was of iemand de schijn moet ophouden hetero te zijn. Dat doen jouw vrienden van de parkeerplaats dus ook met die kinderzitjes. Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op de homoparkeerplaats staan gewoon auto's met kinderzitjes, dus een vrouw of zelfs kinderen hebben is geen vrijbrief voor homoseksuele voorkeur
Ik ben geen ervaringsdeskundige trouwens, maar heb wel eens een broodje gegeten op zo'n parkeerplaats
Ja die zijn allemaal biquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef TLC het volgende:
Ik vind het interessanter of er lesbische relaties zijn bij het dameshockey of damestennis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Wellicht kent BVO er wel een paar uit de regio, die is vrij ingevoerd volgens mij?
Ik weet het niet, van Pierre van Hooijdonk schijnt algemeen bekend te zijn in Schotland, maar is blijkbaar nog nooit doorgedrongen tot NL. Schijnt meerdere malen betrapt te zijn...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat ik nooit snap; een deel van de homo's zijn toch halve wijven? Waarom komen die roddels dan nooit naar buiten? zo'n verhaal gaat toch binnen de kortste keren het 'circuit' in?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef TLC het volgende:
Ik vind het interessanter of er lesbische relaties zijn bij het dameshockey of damestennis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die uit Spanjequote:
Ga eens buurten in de bekendste homokroeg in Antwerpen en je loopt er meer tegen het lijf op maandagavond.quote:
Hoe oud ben jij nou eigenlijk ongeveer?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]!
Ik heb enkele vrienden uit de Feyenoord-jeugd, eentje uit Feyenood 1 en ken wat mensen binnen Excelsior. Eén vriend uit F.-1 ben ik vrij close mee. Aangezien één van me beste vrienden bi is, dacht die vriend binnen één der Rotterdamse hoofdmachten dat ik daar heeeeeeel relaxed tegenover stond, waarna hij het me over hem vertelde. Nouja, allemaal cool verder. Niemand hoort wat van me, maar het is grappig om van hem die verhalen binnen die wereld te horen (het gebeurt écht veel vaker dan menig VBL'er zal denken).
22quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk ongeveer?Want dan kan er gegokt worden wie nu die Feyenoorder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |