Nou ja, die laatste zin is niet eens zo heel gek. Hoe heette die neger ook alweer die uit de kast kwam en later zelfmoord pleegde omdat hij het stadion uit werd getreiterd? Fanashu oid.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Belachelijke uitspraken zeg. Idioot.
Dan heb je z'n broertje nooit gezienquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bosschaart (...) kunnen best kasthomo's zijn.
Homo's liggen altijd goed bij vrouwen, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb je z'n broertje nooit gezien. Zat bij me op school, je zou zweren dat 'ie het was, maar ging (ook relatietechnisch, ja...) gewoon met bekant het lekerste wijf van de school
. Al ben ik er nog vrij zeker van dat hij nu inmiddels wel definitief van de mannen is, hoor
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarna de vrouw van Caniggia hem verbood om nog met Maradona om te gaan?
Een Argentijnse gewoonte??quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand nog dat geniale filmpje van Caniggia en Maradona die gingen tongen op het veld nadat Caniggia scoorde?
Waarna de vrouw van Caniggia hem verbood om nog met Maradona om te gaan?
quote:"Hug, but don't kiss"
ASSOCIATED PRESS
BUENOS AIRES, Aug 15: Former Argentine soccer internationals Diego Maradona and Claudio Caniggia this week renewed their partnership at first division side Boca Juniors. But Caniggia's wife, ex-model Mariana Nannis, this time is laying down the rules about scoring: they can hug, but they can't kiss especially on the lips.
Maradona and Caniggia, who led Argentina to the 1990 World Cup final, raised more than a few eyebrows last year when they celebrated a goal for Boca with a long kiss on the lips. The moment, captured on camera and published worldwide, became known in Argentina as the piquito, or the peck.
Maradona had pledged at the beginning of the season to kiss Caniggia every time he scored.
``All I ask him (Claudio) is that he doesn't make a fool of himself,'' Nannis said in an interview with the weekly gossip magazine Caras. ``It's immoral. That type of thing will never happen again in my family because my children deserve respect and it's no example to them. So I spoke to him about it. I don't expect it to happen again,'' she said.
Nannis, who often boasts about how her husband's career allows her to spend tens of thousands of dollars on Versace numbers, was speaking from a Miami hotel. She has so far refused to accompany her husband in Buenos Aires, preferring Miami or Rome, where Caniggia once played.
Both players' relationship with Boca turned sour last year and they left the club. But Maradona, 36, began his latest comeback in July. He now receives $50,000 per appearance. Caniggia, 29, also returned to the club this week after a year's absence. He will get $40,000 a game.
Both players' careers have been marred by bans for drug abuse. Between them they have been barred from playing for 43 months.
Het was geloof ik in bij de afscheidswedstrijd van Caniggia. Hij speelde in Schotland toen, toch?quote:
Ah, ik zat in de buurt. Z'n vrouw was iig not amused. Overigens had Maradona sowieso homofiele trekjes, hij zoende wel vaker mannen vol op de mond. En toen ie z'n haar had geblondeerd was het net die travo uit Little Britain.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Honda komt uit Japan.. Daar weten ze niet eens wat homo's zijn
Vooral andersom. Maar ik heb een merkwaardig soort zwak voor Aziatische mannen idd. Of Westerse mannen die met hun ogen knijpenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral andersom. Maar ik heb een merkwaardig soort zwak voor Aziatische mannen idd. Of Westerse mannen die met hun ogen knijpen
De beste Nederlandse zaalvoetballer ooit was toch ook homo? Hij is nu iig zanger geworden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef SCH het volgende:
Het gaat nooit over biseksualiteit terwijl ik vermoed dat dat juist veel voorkomt onder voetballers.
De vraag is dan nog of ze er iets mee doen of niet.
En het uiterlijk zegt niets, je zal verbaasd staan welke 'stoere' kerels het met een andere vent doen.
En over wie hebben we het dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:36 schreef toma het volgende:
[..]
De beste Nederlandse zaalvoetballer ooit was toch ook homo? Hij is nu iig zanger geworden.
Kan niet op zn naam komenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En over wie hebben we het dan?
!Die bedoel ik ja! Nouja daar valt over te twisten, maar hij had toch ooit een prijs gewonnen van Beste Speler uit een bepaald jaar?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:36 schreef methodmich het volgende:
John de Bever, maar of die de beste ooit was?
Daar dacht ik ook aan, had zo een rapper kunnen zijn trouwensquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
De beste Nederlandse zaalvoetballer is natuurlijk Jermaine Vanenburg, maar die is volgens mij geen homo. En ook geen zanger.
Ik ken er geen bij m'n amateurclub.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Maar velen van jullie zitten op de een of andere manier in de voetballerij. Ken je een homo in je eigen team of bij anderen, en zo niet, hoe zou dat zijn?
Nee ik ook niet. Maar ik ken sowiezo weinig homo'squote:Op donderdag 3 juli 2008 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ken er geen bij m'n amateurclub.
Heeft niet meer te maken met het feit dat ze zich ervoor schamen lijkt me (mocht dat nog voorkomen), maar gewoon dat het niet voorkomt.
Je kent mij tochquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:32 schreef toma het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar ik ken sowiezo weinig homo's
Mijn broer zit in een zaalvoetbalteam. Hij is bi en heeft een vriend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Maar velen van jullie zitten op de een of andere manier in de voetballerij. Ken je een homo in je eigen team of bij anderen, en zo niet, hoe zou dat zijn?
Wat een homo zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn broer zit in een zaalvoetbalteam. Hij is bi en heeft een vriend.
I know what you mean.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
(Friese boeren over de homoseksuele medemensch)
Ach, Arnold Bruggink speelde daar toch ook gewoon...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
In het supporterswereldje bij Heerenveen ben ik ook wel een wat eenzame dolende nicht trouwens maar het is nooit een probleem. Heb het ooit op het forum daar aan de orde gesteld toen er weer heel veel homoliedjes werden gezongen, leverde hilarische discussies op (Friese boeren over de homoseksuele medemensch) maar je merkt dan ook wel dat mensen er wat vreemd mee zijn maar dat het ze verder ook niet echt boeit.
Voel jij je dan beledigd/aangevallen bij die spreekkoren?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
In het supporterswereldje bij Heerenveen ben ik ook wel een wat eenzame dolende nicht trouwens maar het is nooit een probleem. Heb het ooit op het forum daar aan de orde gesteld toen er weer heel veel homoliedjes werden gezongen, leverde hilarische discussies op (Friese boeren over de homoseksuele medemensch) maar je merkt dan ook wel dat mensen er wat vreemd mee zijn maar dat het ze verder ook niet echt boeit.
Ik zou het niet weten. Op wie doel je dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:52 schreef Stpan het volgende:
SCH, jij zit wat dichter op het vuur. Is 1 van jullie keepers van de herenliefde of niet?
Oh ja, die vergat ik nog. Over hem waren de geruchten ook altijd vrij sterk. En dan echt in de sfeer van: gesignaleerd in die en die sauna. Dat is wat anders dan dat iemand homo zou zijn omdat ie gel gebruikt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, Arnold Bruggink speelde daar toch ook gewoon...
Dat geloof ik niet eigenlijk maar als ik me soms realiseer wat er wordt gezongen, vind ik het wel weer een beetje gek en stoort het me. Al betrap ik me erop dat ik het onder de douche ook wel eens sta te zingen omdat het zo lekker bekt: "Het zijn de homo's yes..yes".quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voel jij je dan beledigd/aangevallen bij die spreekkoren?
ik stond laatst in de kroeg naar Nederland - Italie te kijken en iemand die ik via via ken die ook homo is begon als eerste en zo hard mogelijk te zingen :"LUCA TONI IS HOOOOOOOOMOOOOOOOOO!!!"quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet eigenlijk maar als ik me soms realiseer wat er wordt gezongen, vind ik het wel weer een beetje gek en stoort het me. Al betrap ik me erop dat ik het onder de douche ook wel eens sta te zingen omdat het zo lekker bekt: "Het zijn de homo's yes..yes".
Mijn voetbalmaten zingen het consequent niet mee, de schatjes
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
De beste Nederlandse zaalvoetballer is natuurlijk Jermaine Vanenburg Edwin Grunholz, maar die is volgens mij geen homo. En ook geen zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |