abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:27:30 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56405622
quote:
Homoboek kan geen voetballer vinden

ROTTERDAM - Het in augustus te verschijnen boek waarin homoseksuele topsporters uit de kast komen, heeft moeite het beoogde elftal openhartige sporters te vinden.

Vooral het rolmodel uit de voetbalwereld wordt nog gemist, bevestigt Karin Nederpelt, voorzitster van de John Blankenstein Foundation die het boek maakt. Er zijn inmiddels zeven sporters uit onder meer de hockey-, paardensport- en schaatswereld gevonden voor de door Huub ter Haar geschreven bundel Gelijkspel.

,,Maar een voetballer zou prachtig zijn,’’ zegt Nederpelt. ,,In die wereld is een voorbeeld voor de jeugd nodig. Ze zijn er zonder twijfel. Ga de statistieken maar na. Maar ze vrezen wellicht voor reacties van sponsors of familie. Misschien zelfs voor hun transferwaarde. Aan de andere kant: wie niet volledig zichzelf kan zijn, kan niet optimaal presteren.’’

Welke sporters hun verhaal vertellen blijft geheim tot het boek verschijnt. ,,Twee sporters uit de auto-racerij en het wielrennen hebben ons voorstel nog in beraad.’’
Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56405707
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?

maar dat stuk wat ze zegt over niet volledig presteren als je niet jezelf kunt zijn, zou dat met Urby aan de hand zijn?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56405711
Ja, gek dat dit anno 2008 nog altijd een taboe is. Maar mocht het ooit uitkomen,dan zal het inderdaad in het begin veel vragende en afkeurende blikken en teksten opleveren, wat dan hopelijk weer wegtrekt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56405716
Ah eens in de zoveel tijd steekt een dergelijk topic weer de kop op.
pi_56405729
quote:

[..]

Jij hebt m toch ook het liefst in je jodenster?

Jammer dat je een potentieel goed topic met zo'n sneer meteen in de verkeerde richting duwt...

Paar jaar geleden was er in Engeland het plan van een paar spelers om tegelijkertijd uit de kast te komen. Alleen trokken ze zich allemaal terug behalve eentje, Justin Fashanu. Die had vervolgens geen leven meer, kon vertrekken bij zijn club en pleegde uiteindelijk zelfmoord in de VS.
En daarom komen ze niet uit de kast, vrees ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_56405734
quote:

[..]

in the gay capitol of the world ja:

Alan Smith is er toch voor uit gekomen? of gaat het alleen om Nederland?
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:36:37 #7
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56405803
Ik dacht dat Lurling wel min of meer ervoor uitkwam dat ie homo was?
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:37:45 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56405830
Ik weet er zo geen, maar over Alan Smith wordt alleen maar gesuggereerd...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56405848
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Alleen z'n vrouw en kind weten het nog niet
pi_56405892
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
is idd een matennaaier
pi_56405923
Waarom zouden homo's in de voetballerij uit de kast moeten komen?

Juist zonder dat dit gebeurt is de Voetballerij een vrijplaats van vrijuit 'homo-gedrag-onder-mannen' vol met mannen die lekker elkaar knuffelen, op de bips tikken, kun je er als man gewoon huilen en emotioneel zijn bij verlies of lekker mannelijk 'dierlijk' brullen bij winst...

Ik kan me voorstellen dat juist de homo's zelf het doodszonde zouden vinden als het opeens een thema zou worden wie van de voetballers nou wel of niet ook daadwerkelijk homoseksueel zijn... integendeel, nu hebben ze nog de droom dat misschien in élke voetballer een natte droom waard is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_56405927
subtiel grapje TR!
pi_56405932
vraag het anders aan SCH, die heb toch een radar ofzo?
pi_56405937
Ach als iemand nog steeds kan keepen nadat het hele land hem met een dildo in zijn reet heeft gezien, moet het toch ook mogelijk zijn om als voetballer uit de kast te komen?
Je wordt ook nog eens mooi toegezongen waarschijnlijk.
pi_56406000
Ivan Helguera.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56406001
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef ruud_fr het volgende:
vraag het anders aan SCH, die heb toch een radar ofzo?
De wens is de vader van de gedachte in zijn geval. Dus zijn gaydar vertrouw ik niet.
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:45:41 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56406007
Het werd ook gezegd en geschreven over Graeme Le Saux, maar niemand komt er echt voor uit. Er zijn er in de eredivisie genoeg, waarvan je twijfels hebt, maar helemaal niemand komt er voor uit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56406021
Overmars werd ook meermaals genoemd in voorgaande topics. Ik had vroeger een Overmars dekbed
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:47:51 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56406048
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alleen z'n vrouw en kind weten het nog niet
Dat is dus bij heel veel homo's zo.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56406075
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Overmars werd ook meermaals genoemd in voorgaande topics. Ik had vroeger een Overmars dekbed
Het blijft lachen met jou in dit topic.
pi_56406129
Alle voetballers zijn toch homo dacht ik altijd?

In een kort broekje over een grasveld huppelen en na afloop met z'n allen onder douche. Oeps, laat ik daar nu de zeep vallen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:51:09 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56406134
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
!
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:52:10 #24
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56406150
Purrel Frankel?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:52:44 #25
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56406165
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')