Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?quote:Homoboek kan geen voetballer vinden
ROTTERDAM - Het in augustus te verschijnen boek waarin homoseksuele topsporters uit de kast komen, heeft moeite het beoogde elftal openhartige sporters te vinden.
Vooral het rolmodel uit de voetbalwereld wordt nog gemist, bevestigt Karin Nederpelt, voorzitster van de John Blankenstein Foundation die het boek maakt. Er zijn inmiddels zeven sporters uit onder meer de hockey-, paardensport- en schaatswereld gevonden voor de door Huub ter Haar geschreven bundel Gelijkspel.
,,Maar een voetballer zou prachtig zijn,’’ zegt Nederpelt. ,,In die wereld is een voorbeeld voor de jeugd nodig. Ze zijn er zonder twijfel. Ga de statistieken maar na. Maar ze vrezen wellicht voor reacties van sponsors of familie. Misschien zelfs voor hun transferwaarde. Aan de andere kant: wie niet volledig zichzelf kan zijn, kan niet optimaal presteren.’’
Welke sporters hun verhaal vertellen blijft geheim tot het boek verschijnt. ,,Twee sporters uit de auto-racerij en het wielrennen hebben ons voorstel nog in beraad.’’
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?
Jij hebt m toch ook het liefst in je jodenster?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?
in the gay capitol of the world ja:quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen z'n vrouw en kind weten het nog nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht dat Lurling wel min of meer ervoor uitkwam dat ie homo was?
is idd een matennaaierquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht dat Lurling wel min of meer ervoor uitkwam dat ie homo was?
De wens is de vader van de gedachte in zijn geval. Dus zijn gaydar vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef ruud_fr het volgende:
vraag het anders aan SCH, die heb toch een radar ofzo?
Dat is dus bij heel veel homo's zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen z'n vrouw en kind weten het nog niet
Het blijft lachen met jou in dit topic.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Overmars werd ook meermaals genoemd in voorgaande topics. Ik had vroeger een Overmars dekbed![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Overmars werd ook meermaals genoemd in voorgaande topics. Ik had vroeger een Overmars dekbed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |