(Afscheid van Hondje Nicky nemen)quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef Szura het volgende:
hopelijk gaat ze nu naar huis...
I told you so.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef noekje het volgende:
Och jezus, Brian. Sicko!
Ik ben daarin denk ik wat nuchterder. Zo'n hondje merkt niets van je aanwezigheid en afscheid nemen kun je ook op andere, minder lijflijke, manieren doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef Lobasca het volgende:
Afscheid nemen is het mooiste in dat geval wat je kunt doen, maar als je geld dan belangrijker vindt
Amanda ziet er classy uit daarquote:
Klopt, dat bureautje waar het computerscherm op staat. Hij was bijna binnen, zij was het naar de deur aan het slepen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:34 schreef tipsch het volgende:
Jaap zegt:"Ik mats haar nog ook, ik bel het niet eens door."
Ze heeft een buro tegen zijn been aangegooid?
Geeft niet, ik beleef het anders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben daarin denk ik wat nuchterder. Zo'n hondje merkt niets van je aanwezigheid en afscheid nemen kun je ook op andere, minder lijflijke, manieren doen.
Zo met haar eigen haar bedoel je?quote:
Dan heeft ze wel geen hondje meer, maar ze ziet er zelf uit als een verzopen kat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef pullup het volgende:
Amanda ziet er classy uit daar
Ging dat hard? Da's dan 100.000, doorbellen lijkt me dan niet nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, dat bureautje waar het computerscherm op staat. Hij was bijna binnen, zij was het naar de deur aan het slepen.
en ze laat ze ook slingeren als een paar tandenborstels.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef Szura het volgende:
Och wat gaf die snollie toch veel om haar hondjes. Er moest zelfs een uitlaatservice komen om die beesten te verzorgen![]()
![]()
Verwende del
Tuurlijk, kindje van God hè?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
Amanda neemt weer de volle vijf minuten.
Oeh, spanning op het echtelijk front? Nog even ertegen in, go Mannie!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en ze laat ze ook slingeren als een paar tandenborstels.
Nu gaat Brian ook nog eens zeiken tegen haar.
'Sorry, ik ben gewoon in de war. Oke??'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |