(Afscheid van Hondje Nicky nemen)quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef Szura het volgende:
hopelijk gaat ze nu naar huis...
I told you so.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef noekje het volgende:
Och jezus, Brian. Sicko!
Ik ben daarin denk ik wat nuchterder. Zo'n hondje merkt niets van je aanwezigheid en afscheid nemen kun je ook op andere, minder lijflijke, manieren doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:29 schreef Lobasca het volgende:
Afscheid nemen is het mooiste in dat geval wat je kunt doen, maar als je geld dan belangrijker vindt
Amanda ziet er classy uit daarquote:
Klopt, dat bureautje waar het computerscherm op staat. Hij was bijna binnen, zij was het naar de deur aan het slepen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:34 schreef tipsch het volgende:
Jaap zegt:"Ik mats haar nog ook, ik bel het niet eens door."
Ze heeft een buro tegen zijn been aangegooid?
Geeft niet, ik beleef het anders.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben daarin denk ik wat nuchterder. Zo'n hondje merkt niets van je aanwezigheid en afscheid nemen kun je ook op andere, minder lijflijke, manieren doen.
Zo met haar eigen haar bedoel je?quote:
Dan heeft ze wel geen hondje meer, maar ze ziet er zelf uit als een verzopen kat.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef pullup het volgende:
Amanda ziet er classy uit daar
Ging dat hard? Da's dan 100.000, doorbellen lijkt me dan niet nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, dat bureautje waar het computerscherm op staat. Hij was bijna binnen, zij was het naar de deur aan het slepen.
en ze laat ze ook slingeren als een paar tandenborstels.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef Szura het volgende:
Och wat gaf die snollie toch veel om haar hondjes. Er moest zelfs een uitlaatservice komen om die beesten te verzorgen![]()
![]()
Verwende del
Tuurlijk, kindje van God hè?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
Amanda neemt weer de volle vijf minuten.
Oeh, spanning op het echtelijk front? Nog even ertegen in, go Mannie!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en ze laat ze ook slingeren als een paar tandenborstels.
Nu gaat Brian ook nog eens zeiken tegen haar.
'Sorry, ik ben gewoon in de war. Oke??'
Dat wordt toch gewoon dokken, me dunkt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, kindje van God hè?
[ afbeelding ]
Dit gaat hele mooie emo tv momenten opleveren, dat zie je goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef itsme het volgende:
Volgens mij heeft de febo dit gedaan. Ja ha. Hebben ze weer wat TV en krijgt Amanda medelijden stemmen.
Jaap heeft al gezegd dat hij haar gematst heeft omdat hij het niet heeft doorgebeld, dat zal de febo grif overnemen nu het een kindje van God betreft.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:40 schreef rooie3 het volgende:
Huub kreeg voor een oorbel gooien al een ton.
Oh ja die, misschien kan de FEBO die even op de plasma gooien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg nu de hele tijd dat ene zinnetje uit die commercial niet uit mijn hoofd.
"Datdoetienormaalnooit!"
Die oorbel en de kaart van dennis waren ook niet doorgebeld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaap heeft al gezegd dat hij haar gematst heeft omdat hij het niet heeft doorgebeld, dat zal de febo grif overnemen nu het een kindje van God betreft.
Ze zat ernaast he!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaap heeft al gezegd dat hij haar gematst heeft omdat hij het niet heeft doorgebeld, dat zal de febo grif overnemen nu het een kindje van God betreft.
Dat soort hondjes voor dit soort meisjes is meer een modeassecoire.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef STAP01 het volgende:
Ìs het op de een of andere manier door iemand opgenomen?
Ik vind het heel zielig voor dat hondje! Die idioten kunnen niet eens voor een hond zorgen! Het is voor hun een statussymbool en laten het arme beestje loslopen! Hoe stom kun je zijn!!!!!!!!!
Jaap zei erbij "Ze gooien haar er toch niet uit"quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mwoah, haar ware aard had ze snel weer herpakt toen ze haar mond weer opentrok.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:39 schreef itsme het volgende:
Volgens mij heeft de febo dit gedaan. Ja ha. Hebben ze weer wat TV en krijgt Amanda medelijden stemmen.
Ik heb helaas ook het grootste deel van de fun gemistquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Kinga het volgende:
kut man heb ik het gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |