Jij bent goed bezig jongequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ik me toch even hard aan het werk
Morgen moet alles af zijn, dus ik heb een behoorlijke deadlinequote:
als vraagtekenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Vanwaar de ''
Chefquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
Morgen huisarts
Oftewel de Arbo-arts wist ook niet wat hij met je aanmoest?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf zeuren daar, het kan toch niet dat ik me zo voel, 3 maanden naar dato?
Dan moet je wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen moet alles af zijn, dus ik heb een behoorlijke deadline
Ja beetje welquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als vraagtekendoe ik automatisch ernstig he
Nu maar hopen dat mijn A4-foto's binnen zijn als ik thuis ben.quote:
nee, dat hoort inderdaad nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf zeuren daar, het kan toch niet dat ik me zo voel, 3 maanden naar dato?
en niet opgevouwenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat mijn A4-foto's binnen zijn als ik thuis ben.
Weet die man wat? Ja, alleen wat qua regeltjes....quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Oftewel de Arbo-arts wist ook niet wat hij met je aanmoest?
Ik denk niet dat Ph. dan daar nog zou komenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat hoort inderdaad niet![]()
is die arts een Pool of zo?
Dan ga ik morgen de postbode opwachten en zijn nekje omdraaienquote:
Nee, volgens mij reageert JeRa niet meer op verzoeken buiten de autopm...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
Hebben we die postaantallen met "Polen"al gehad ?
Waarom zou je posts met "Polenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
Hebben we die postaantallen met "Polen [afbeelding] "al gehad ?
die heeft het vast te druk met die ongein.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, volgens mij reageert JeRa niet meer op verzoeken buiten de autopm... [afbeelding]
Veel mensen die onzinnige verzoeken hebben denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom zou je posts met "Polen" uberhaupt willen tellen.
[..]
die heeft het vast te druk met die ongein.
Polen zijn niet onzinnigquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Veel mensen die onzinnige verzoeken hebben denk ik [afbeelding]
zou het zomaar geloven inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Veel mensen die onzinnige verzoeken hebben denk ik [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:01 schreef OA het volgende:
Ah een vertegenwoordiger...
Kijken of ik hem financieel kan uitzuigen!
lichamelijk zou wat minder zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:01 schreef OA het volgende:
Kijken of ik hem financieel kan uitzuigen! [afbeelding]
slechts nutteloosquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Polen zijn niet onzinnig [afbeelding]
Als het een vertegenwoordiger van Scientology is dan moet je oppassenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:01 schreef OA het volgende:
Kijken of ik hem financieel kan uitzuigen! [afbeelding]
Dat hoor je mij ook zeker niet zeggen. Maar door al die andere lui doet JeRa nu onze weloverwogen verzoeken geen aandacht meer schenkenquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat nu wat beter, wel warm, maar niet zo klam meer.
Knock yourself out!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:01 schreef OA het volgende:
Kijken of ik hem financieel kan uitzuigen!
Coming right up:quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
Ik wil tieten zien! EN ja, ik ben op mijn werk.
/care!
Karlsberg?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Coming right up:
[afbeelding]
Ik had eerst het woord 'financieel' er niet bij staan... Leek me niet zo'n goed idee!quote:
Hoef je trouwens geen les te geven?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wallpaperen
Met beamer ftwquote:
Aha, multi-inzetbaar!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met beamer ftw
Oh nee, zit nu op een andere klus.
"pinguinus-van-alles"quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
Aha, multi-inzetbaar! [afbeelding]
Hoe heet jouw functie eigenlijk?
Oftwel conciërgequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
"pinguinus-van-alles"
Na 3 jaar vond ik het wel welletjes qua les geven.
Hoorde ik daar een lama schijten?quote:
Ik hoorde niets!quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Coming right up:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
Dank
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
Tieten zijn ok.
quote: