Nee, geen CL, Real speelt uit in Rusland. Je kunt iig een rondleiding in het stadion doen en dan in het museum van het stadion kijken. Is cker de moeite waard!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:07 schreef Blik het volgende:
Met 6 mannen? Santiago Bernabeu natuurlijk (hoop dat er dan geen Champions League is, dan kom je er namelijk niet in).
ik weet het, maar als er champions league was geweest mag je er dus niet in, omdat ze dan trainen in het stadion en dergelijke. Maar je hebt dus geluk. Ik vond het in ieder geval de moeite waard, ondanks dat het eigenlijk veel te duur is (volgens mij 15 euro)quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, geen CL, Real speelt uit in Rusland. Je kunt iig een rondleiding in het stadion doen en dan in het museum van het stadion kijken. Is cker de moeite waard!
Valt nog wel mee als je bedenkt dat je egt overal mocht komen. Je mocht zelfs direct langs het veld lopen, op de bank zit waar de vedetten ooit gezeten hebben en in de kleedkamer van de tegenstander. Ik heb nog niet eerder gehoord/gezien dat dat bij andere clubs ook kon. Daarnaast is het museumpje echt leuk en niet zo standaard alle bekers op een tafeltje zetten en klaar. Dus is egt de moeite waard, ook voor het geldquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:47 schreef Blik het volgende:
[..]
ik weet het, maar als er champions league was geweest mag je er dus niet in, omdat ze dan trainen in het stadion en dergelijke. Maar je hebt dus geluk. Ik vond het in ieder geval de moeite waard, ondanks dat het eigenlijk veel te duur is (volgens mij 15 euro)
Dat zeg ik, Gammaquote:Op zondag 28 september 2008 09:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Valt nog wel mee als je bedenkt dat je egt overal mocht komen. Je mocht zelfs direct langs het veld lopen, op de bank zit waar de vedetten ooit gezeten hebben en in de kleedkamer van de tegenstander. Ik heb nog niet eerder gehoord/gezien dat dat bij andere clubs ook kon. Daarnaast is het museumpje echt leuk en niet zo standaard alle bekers op een tafeltje zetten en klaar. Dus is egt de moeite waard, ook voor het geld
Uitgaan in de plaza de toros van Leganes...quote:Op zondag 28 september 2008 23:52 schreef runaway het volgende:
Iemand trouwens nog dagtripjestips?
Heb Toledo, Salamanca, Aranjuez, Segovia, El Escorial & Valle de los Caidos al gezien
Ga slapenquote:Op zondag 28 september 2008 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitgaan in de plaza de toros van Leganes...
Dagtripjes, de bergen ten noordwesten zijn wel leuk. En je kan in Madrid prima shoppen. Calle Fuencarral is berucht, maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen...
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 02:01 schreef runaway het volgende:
Iemand trouwens nog dagtripjestips?
Heb Toledo, Salamanca, Aranjuez, Segovia, El Escorial & Valle de los Caidos al gezien
6 mannen ja. Thanks, het stadion wilde ik al zien inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:07 schreef Blik het volgende:
Met 6 mannen? Santiago Bernabeu natuurlijk (hoop dat er dan geen Champions League is, dan kom je er namelijk niet in). Koninklijk Paleis vond ik ook wel mooi en Plaza Mayor en Sol om te pilsen.
Bernabeu kun je met de metro naartoe, en ieder moment op eigen houtje de tour doen. Kost dus niet teveel tijd. Plaza Mayor zijn volgens mij niet echt clubs. Is gewoon een mooi plein met terrasjes. Ben niet echt in de clubs geweest in Madrid, dus kan ik niks over zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
6 mannen ja. Thanks, het stadion wilde ik al zien inderdaad.
Nadeel is natuurlijk dat ik niet veel tijd heb, dus ik wil het een beetje goed inplannen allemaal dat we niet onnodig veel tijd verliezen..zou zonde zijn.
Dat Plaza Mayor enzo he, heb je daar ook clubs die op dinsdag tot een uur of 4, 5 open zijn? (En waar dan veel lekkere vrouwen rondlopen natuurlijk, niet dat je daar 3 uur lang tegen de snuit van Pablo de barman zit te kijken)
Rond Sol zou je ergens moeten zijn, wellicht Palacio ofzo? Of salsa-club El Son (6 Nederlandse mannen krijg je daar wellicht niet naar binnenquote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Bernabeu kun je met de metro naartoe, en ieder moment op eigen houtje de tour doen. Kost dus niet teveel tijd. Plaza Mayor zijn volgens mij niet echt clubs. Is gewoon een mooi plein met terrasjes. Ben niet echt in de clubs geweest in Madrid, dus kan ik niks over zeggen.
Ah okay, we zijn niet echt van die salsaboys dus dat maakt niet uit. Barretjes lijkt ons meer leuker voor savonds, maar we moeten dus echt een club hebben waar we 'gebakken zitten' totdat ons vliegtuig weer vertrekt. Ik heb weinig trek om in december vanaf 3 uur snachts een beetje door die straten te gaan slenteren.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef runaway het volgende:
[..]
Rond Sol zou je ergens moeten zijn, wellicht Palacio ofzo? Of salsa-club El Son (6 Nederlandse mannen krijg je daar wellicht niet naar binnen). Net achter Sol liggen wel veel barretjes, daar kun je wat gaan rondhupsen.......
ps: silenus, toch niet toevallig OHD uit Maastricht he?
Echte clubs heb ik in het centrum niet kunnen ontdekken... dus ben ook wel benieuwd voor een volgende keerquote:Op maandag 29 september 2008 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
heb je daar ook clubs die op dinsdag tot een uur of 4, 5 open zijn? (En waar dan veel lekkere vrouwen rondlopen natuurlijk, niet dat je daar 3 uur lang tegen de snuit van Pablo de barman zit te kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |