Ja, en daarom moet ik of in een yuppenwijk of een ruige villawijk wonen, waar je dat soort arbeiders niet hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een pleurishekel aan allerlei lui die herrie lopen te maken op abnormale tijdstippen...![]()
Standbouwers om half 6 op zaterdagochtend bijvoorbeeld...![]()
Coffeshopbezoekers die bijna in de voordeur parkeren...![]()
ETc....
Als ik pit, pit ik, en lig ik niet op de loerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef Pheno het volgende:
Oh en ik slaap naakt, dus niet schrikken als ik moet pissen!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet ik of in een yuppenwijk of een ruige villawijk wonen, waar je dat soort arbeiders niet hebt
Opbokken, kutlui.
Ik zou het liefst alle adressen opnemen van iedereen die me hier lastig valt, en dan bij hun voor de deur tyfusherrie gaan staan maken op een dag dat zij niet vroeg de mand uit hoeven
Dat dacht ik toen ik sliep bij de schoonouders ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik pit, pit ik, en lig ik niet op de loer
Klinkt me hemels in de orenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:59 schreef Pheno het volgende:
Ik woon in een aparte wijk, veel kunstliefhebbers iig
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ik sliep bij de schoonouders ook
En daar loop je dan
*mompelt iets over vlees in de kuipquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar loop je dan
Bel gewoon een keer de politie als je die shit hoort, kijken of ze wat doen. Zoniet, dan is dat je vrijbrief om dingen te gooienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klinkt me hemels in de oren
Ik ga morgen met de plaatselijke politie denk ik afspreken dat ik 's nachts bakstenen en ander groot gerei door autoruiten mag gooien van mensen die bij de hoeren:
1. Staan te toeteren (hebben ze ook een handje van 's nachts)
2. Hun alarm meerdere malen af laten gaan. (gebeurt op duistere wijze ook alleen 's nachts)
3. Te harde muziek aanhebben (dan ga ik ineens kritisch worden, en alles wat ik hoor is dan te hard)
Iig die punten.
Trustequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Nakend slapen ftw.
Ik ga nu ook pitten trouwens, anders ben ik morgen helemaal niet te genieten
Joo
Zo liep ik ook tegen mijn schoonmoeder op toen ik voor het eerst bij mijn ex sliepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, wel natuurlijk gewoon gaan pissen, weten ze meteen dat ik naakt slaap
Die doen daar niks aan hoor, het valt ook niet echt te controleren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bel gewoon een keer de politie als je die shit hoort, kijken of ze wat doen. Zoniet, dan is dat je vrijbrief om dingen te gooien
Jooquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Nakend slapen ftw.
Ik ga nu ook pitten trouwens, anders ben ik morgen helemaal niet te genieten
Joo
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo liep ik ook tegen mijn schoonmoeder op toen ik voor het eerst bij mijn ex sliep
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die doen daar niks aan hoor, het valt ook niet echt te controleren.
Ik zal overigens ook niet de eerste zijn die er ooit over geklaagd heeft..
Ik woon gewoon op een kutplek stiekem, ben ook nog steeds op zoek naar wat anders.
Keep on searching.
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook, morgen weer werkwerkwerk
Bekend...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar loop je dan
3 maal is scheepsrechtquote:
Whehequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat bij iedereen?
Ja, en dan gaat hij echt slapenquote:
Het is niet zozeer populair, het is een beetje ongemakkelijkheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zit me ook te verbazen over de populariteit hiervan
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is niet zozeer populair, het is een beetje ongemakkelijkheid.
Bij mijn huidige schoonmoeder is het gelukkig nog niet voorgevallen
Goed planquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, dan blijven we nog ff hangen
Goeie zaak, maar heb je wel eens bij je huidige schoonouders geslapen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Gelukkig maar. Hier idem overigens
[..]
Goed plan
Inderdaad niet populair.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is niet zozeer populair, het is een beetje ongemakkelijkheid.
Bij mijn huidige schoonmoeder is het gelukkig nog niet voorgevallen
Hehe, inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad niet populair.
Maar ja... laten we het houden op onervarenheid met dergelijke situaties...
Dat benne er een hoopquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef OA het volgende:
Bedtijd.
A demain..
Ik zit rond 220 posts denk ik...
Jepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie zaak, maar heb je wel eens bij je huidige schoonouders geslapen dan?
Slaap lekker Spamz0rquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef OA het volgende:
Bedtijd.
A demain..
Ik zit rond 220 posts denk ik...
ik lig er ook op tijd af.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga het vandaag niet zo laat maken als gisteren denk ik maar
Verstandig, wel vroeg hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ik lig er ook op tijd af.
morgen weer om 6:45 op
Ik weet het niet eens hoeveel ik er vandaag heb gepost. Zie het wel als Jera klaar isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
105 alweer vandaag. En dan ben ik er de hele ochtend tijdens de speedchat niet eens geweest
Immerquote:
ja, zie mijn klacht eerder vandaag over mijn roosterquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens hoeveel ik er vandaag heb gepost. Zie het wel als Jera klaar is
Als je 100 ppp hebt wel jaquote:
quote:
Duurt me soms te lang met ladenquote:
Dat wel, maar F5-en op een vorige pagina wordt weer wat meer voorkomen zoquote:
Opletten helpt ook een hoopquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel, maar F5-en op een vorige pagina wordt weer wat meer voorkomen zo
Daarom.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker met de gebruikelijke fok snelheden
Jupquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Opletten helpt ook een hoop
Met de snelheden van vanochtend en op momenten dat je wel moet werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Opletten helpt ook een hoop
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met de snelheden van vanochtend en op momenten dat je wel moet werken
Dat lukt echt niet
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom.
50 ppp is wel te doen. Minder is irritant, dan moet je steeds naar een nieuwe blz. klikken
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met de snelheden van vanochtend en op momenten dat je wel moet werken
Dat lukt echt niet
Juist!quote:
Ik heb geoefend zeg maarquote:
Maar toch blijf je 100 ppp doen, nog meer oefenenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geoefend zeg maar
En geoefend
GMTAquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Juist!
Ik moet zeggen M, dat ik het roerend met je eens ben vanavond
Daar heb ik gewoon niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar toch blijf je 100 ppp doen, nog meer oefenen
Wij lijken wel een stelletje!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon niets meer aan toe te voegen
Je zeg, straks ga ik net zoveel posten als die pinguinquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar toch blijf je 100 ppp doen, nog meer oefenen
Absoluutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja daar was het wel weer een keer tijd voor hèGMTA
Daar noem je er ook een. Een grote, een hele grote!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zeg, straks ga ik net zoveel posten als die pinguin
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wij lijken wel een stelletje!
Of valt het nu op dat ik een kloon van Muck ben?
Wie weet kom je dan ook in de top 50quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zeg, straks ga ik net zoveel posten als die pinguin
Voordat ik er in kom, zitten we hier in deeltje 1000 denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Wie weet kom je dan ook in de top 50
Ik denk stiekem zelfs wel dat deeltje 1000 eerder komtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voordat ik er in kom, zitten we hier in deeltje 1000 denk ik
Die gaat ineens heel hard jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar noem je er ook een. Een grote, een hele grote!
Dat krijg je alstie zich thuis zit te vervelenquote:
Ik las top 500quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk stiekem zelfs wel dat deeltje 1000 eerder komt
Met het huidige tempo...
Waarom zou dat er niet komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk stiekem zelfs wel dat deeltje 1000 eerder komt
Met het huidige tempo...
Nogal jaquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je alstie zich thuis zit te vervelen
Even doorposten dus...quote:
Hij is er wel goed in iigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je alstie zich thuis zit te vervelen
Whehe...quote:
Tuurlijk komt deel 1000. vraag is alleen of we dat nog gaan redden voordat we een jaar aan de gang zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat er niet komen
Met zoveel blauw hier kan je moeilijk wat verkeerd doen
Wanneer is dat ook weer? Maart ofzo toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
[..]
Tuurlijk komt deel 1000. vraag is alleen of we dat nog gaan redden voordat we een jaar aan de gang zijn
Dat is geloof ik ook wel absurd hoog. Indah had het daar vaker overquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is er wel goed in iig
Al zie ik hem het dagrecord van D.Rose niet nadoen
Jep.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wanneer is dat ook weer? Maart ofzo toch?
Maar dat lag ook wel erg hoogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is er wel goed in iig
Al zie ik hem het dagrecord van D.Rose niet nadoen
Wanneer is het hier begonnenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
[..]
Tuurlijk komt deel 1000. vraag is alleen of we dat nog gaan redden voordat we een jaar aan de gang zijn
Als je gaat postpostposten met multiquotes ben je wel een heldquote:
28 februari 2007 als ik me niet vergisquote:
Die heeft toen ook goed meegedaan jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is geloof ik ook wel absurd hoog. Indah had het daar vaker over
T is maar 1600.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat lag ook wel erg hoog
Daar is er maar 1 heel goed in, de maestro zelfquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je gaat postpostposten met multiquotes ben je wel een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |