Blaauwe Hand.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef Frollo het volgende:
want ik ga straks lekker speciaalbiertjes drinken in het oudste café van Nijmegen.
Het weer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef Z het volgende:
Mejuffer_z is regelmatig op het journaal.
Wanneer m'n BNN-special wordt uigezonden meld ik het wel even.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:43 schreef LXIV het volgende:
15 minutes of fame:
K-man
IR-baboon
Wie volgt?
Hier schijnt de zon uitbundig tussen de wolken door... geen kans op sneeuwfoto's dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:49 schreef Gellius het volgende:
Hm, hier viel daarnet een flinke twijfelregen die maar niet besluiten kon tot natte sneeuw over te gaan.
Maar je hebt toch maar mooi meteen weer een mening klaar. Over een bruine kroeg nog wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kon er werkelijk niets aan doen. Ze stonden opeens met dat ding voor mijn neus. Ik zoek het echt niet meer op, sinds het Bert van Leeuwen incidednt.
Nou ja, ik zit er elke week na m'n schaatstraining wat te drinken, dus zo raar is het niet dat ik er ook wat van vind.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:02 schreef mane het volgende:
[..]
Maar je hebt toch maar mooi meteen weer een mening klaar. Over een bruine kroeg nog wel..
Van mij mag je van alles vinden over welke bruine duistere kroeg waar dan ook waar je wel of niet iedere week iets drinkt na één of andere training.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit er elke week na m'n schaatstraining wat te drinken, dus zo raar is het niet dat ik er ook wat van vind.
Het verbaast me dat het vermeldenswaardig is dat ik een mening heb over een bruine kroeg. Wie heeft er nu geen mening over bruine kroegen die plotseling moeten verdwijnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:55 schreef mane het volgende:
[..]
Van mij mag je van alles vinden over welke bruine duistere kroeg waar dan ook waar je wel of niet iedere week iets drinkt na één of andere training.
Het was al vol toen we kwamen.quote:
Zet mij d'r ook maar bij. In De Zwakste Schakel heb ik nét de finale niet gehaald, maar enkele maanden later incasseerde ik 1700 gulden in Lucky Letters.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:43 schreef LXIV het volgende:
15 minutes of fame:
K-man
IR-baboon
Wie volgt?
In 1991 ben ik op het jeugdjournaal geweest... je zag mij nagelbijten, terwijl ik mijn gele duikbrilletje op hadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:43 schreef LXIV het volgende:
15 minutes of fame:
K-man
IR-baboon
Wie volgt?
Trouwquote:Een conducteur is vrijdagavond door vier vrouwen mishandeld in de internationale trein van Amsterdam naar Brussel. De 26-jarige man werd in zijn gezicht geslagen en de vrouwen maakten scheuren in zijn uniform, meldt de politie zaterdag.
Ik ben van de zomer op CNN Türk te zien geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:53 schreef thaleia het volgende:
Ik ben *telt* al zes keer op tv geweest, ik hoef even niet meer, al zou ik voor het in ontvangst nemen van de Nobelprijs eventueel nog wel overwegen een uitzondering te maken.
Van?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:38 schreef Z het volgende:
Natuurkunde
‘o, denkt men er zo over !’
zei een jongetje
dat de wet van newton gelezen had
en hij steeg als een leeuwerik
in de dampende najaarshemel
en geen sterveling op aarde
heeft hem ooit meer teruggezien.
Als ik Seborik was, zou ik nu heel hard 'PASTERNAK!!' roepen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:53 schreef thaleia het volgende:
Ik ben *telt* al zes keer op tv geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |