IR.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:28 schreef LXIV het volgende:
Zeg Thisbe, maar dan even nog iets anders, he. Hoevaak ben jij eigenlijk al gevraagd om muze te worden? Nou?
Ik hou nauwgezet, maar rustig het aanbod in de gaten. Er zitten leuke appartementen tussen hoor, maar nog geen die perfect is. Nou is de vraag of je dat überhaupt kunt vinden, een woning die helemaal perfect is, waar je subiet verliefd op wordt, maar ik hoef niet op stel en sprong weg, dus ik kijk het nog even aan. Het is geen kwestie van moeten, geen noodzaak, meer 'het zou fijn zijn als'.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Thisbe het volgende:
Je hebt een kind, dat is héél onsexy!
@ k-man, heb je al een huis gekocht? Kom je hem bij mij passeren?
Ik weet 't niet soldaat, maar de muzes die mij zo te binnen schieten werden wel degelijk zo nu en dan onder handen genomen door hun kunstenaar. Dus vandaar mijn associatie met seks.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:37 schreef LXIV het volgende:
Wat is er héél onsexy aan een kind hebben? Het wordt steeds gekker hier! Maar goed. Ik vroeg je als muze, niet om te neuken. Of is er een soort mores gelijk aan de galaplicht mbt muzes? Daar heb ik nog niet van gehoord.
Je hebt gelijk. Wat een afschuwelijke fout.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:06 schreef LXIV het volgende:
Is het trouwens geen muzen ipv muzes?
Dit schreeuwt om een foto natuurlijk, dat snap je zeker wel?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:05 schreef LXIV het volgende:
En jij en IR dus?
Maar goed, het was dan hooguit virtueel geweest. En dan nog. Niet willen. Onsexy, moi!
Zegt 'r één wat! Hoever ben je met je boek, Loewie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef LXIV het volgende:
Publiceer of zwijg, P
Nou, ik zocht nog een muze, vandaar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zegt 'r één wat! Hoever ben je met je boek, Loewie?
Nooit genoeg!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
IR.Maar die heeft er ook meerdere
Jij hebt 't Prul. Ik kan me geen betere muze voorstellen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik zocht nog een muze, vandaar.
Niemand gives a shit, z.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:47 schreef Z het volgende:
Ik vind de k_man/lien 'grapjes' een beetje flauw.
Dat lijken oren, maar zijn het niet. Heb ik onlangs geleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:56 schreef Z het volgende:
Hoog tijd voor een vogel.
[ afbeelding ]
De Ransuil.
Zou het niet zo zijn dat Pope dat mag? Net zoals het niet kies is moppen over negers te vertellen, tenzij je zelf een neger bent - dan is het zelfspot. Met lelijke mensen onderling werkt dat vast hetzelfde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:54 schreef Z het volgende:
Ik vind dat je uiterlijk niet mee moet nemen in je 'scheldkannonades' overigens.
Ik vind dat het mag, lelijkheid is een keuze. Net zoals dik zijn. Ook als je zelf niet dik, lelijk of een neger bent.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:31 schreef k_man het volgende:
Zou het niet zo zijn dat Pope dat mag? Net zoals het niet kies is moppen over negers te vertellen, tenzij je zelf een neger bent - dan is het zelfspot. Met lelijke mensen onderling werkt dat vast hetzelfde.
Uiteraard!quote:
Amicaal is blijkbaar niet erg vrouwelijk. Maar ik ga je echt niet met lieverd aanspreken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:55 schreef Z het volgende:
Je klinkt opeens als een man!
Ik zou in zwijm vallen als ik die ergens zag zitten in het wild.quote:
kthxbaiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:12 schreef Z het volgende:
Ik zeg 3340 vs. 93.600 en daarom.
Sorry, ik zit 'in bespreking'.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef Frollo het volgende:
Lien, kom eens helpen, ik heb mezelf het drijfzand in geluld.
Is het 'voor de hand liggend' of 'voordehandliggend'?
Jij bent die eerste? Wat een schatje!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Met wat zoeken wel: http://www.at5.nl/nieuwsarchief.asp?newsid=32717
Hij is niet eens een klein, bleek, pukkelig, bebrild jongetje!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent die eerste? Wat een schatje!
Je had gelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn collega's attendeerden me erop dat ik gisteren in het AT5nieuws zat. Ik werd wel geinterviewd, maar dacht dat ik niets interessants gezegd had.
Ik kon er werkelijk niets aan doen. Ze stonden opeens met dat ding voor mijn neus. Ik zoek het echt niet meer op, sinds het Bert van Leeuwen incidednt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:17 schreef Gellius het volgende:
Eert! Ouwe aandachtshoer!
Do2 stuurde al een jaloers smsje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij is niet eens een klein, bleek, pukkelig, bebrild jongetje!
Blaauwe Hand.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef Frollo het volgende:
want ik ga straks lekker speciaalbiertjes drinken in het oudste café van Nijmegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |