Maar ze is wel je favo fok!ker.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:35 schreef Gellius het volgende:
_Mariken_!![]()
![]()
.
Maar goed, dat is iemand met een fok!account. Da's niet hetzelfde als een fok!ker.
Ja. Dus.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Frollo het volgende:
Boebiedoe hoeft er alleen bij gehaald te worden als Lien haar verkering ook een Fokker is, toch?
Zal ik dat hier uit de doeken doen? Doe je dat niet liever zelf, op een zelf gekozen manier en tijdstip?quote:
Waar maak je je druk om? Het maakt de indruk alsof je zelf ook wel wat psychotherapie kunt gebruiken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zie mijn postgeschiedenis. WGR.
Misschien kun je je eens op je eigen privéleven richten in plaats van je met dat van mij te bemoeien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Zal ik dat hier uit de doeken doen?
bronquote:De keuken heeft als werkruimte de laatste jaren op gebied van concept
van de inrichting als het gebruik van de verschillende soorten apparatuur nogal wat verandering ondergaan. Vroeger werden veelal veel kunststoffen gebruikt, maar tegenwoordig zijn er veel veranderingen opgetreden.
Een natuursteen aanrechtblad mag dan ook niet meer uit de hedendaagse moderne keuken weggedacht worden.
The Attack of the Lewd Japanese Housewives.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welke fillm zal ik gaan halen?
Probeer je nou indirect Lienekien voor dom uit te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:56 schreef Thisbe het volgende:
Wat is nou leuk aan rellen op fok? Er is geen eer te behalen aan het op de kast jagen van dom volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |