Ik zag het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 06:45 schreef Sugar het volgende:
Ik kan me de reactie van Ynske en ook van anderen wel voorstellen, de foto schreeuwt geen emotie. Maar dat vind ik inderdaad juist erg mooi. Ik vind het vooral ook leuk dat een combinatie van blik, hartje in het wachthokje én het onderwerp van de wedstrijd samen een suggestie vormen. En het beeld nog interessanter maken, vind ik dus.
ik vind t fijn dat je hier nog mee reageerd, nu kan ik nl weer naar de foto gaan kijken, en kijken of ik hetzelfde eruit kan halen als jij. dank je voor de reactie alsnogquote:Op donderdag 14 februari 2008 06:45 schreef Sugar het volgende:
Ik kan me de reactie van Ynske en ook van anderen wel voorstellen, de foto schreeuwt geen emotie. Maar dat vind ik inderdaad juist erg mooi. Ik vind het vooral ook leuk dat een combinatie van blik, hartje in het wachthokje én het onderwerp van de wedstrijd samen een suggestie vormen. En het beeld nog interessanter maken, vind ik dus.
Ik zou hem vierkant croppen, zodat de nadruk meer op de blik en het hartje komt te liggen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Sugar het volgende:
Ik denk er ernstig over om deze in te sturen.
[ afbeelding ]
Toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
de eerste zin kan ik geen touw aan vastknopen...
Ik vind er juist best veel emotie in zitten. De meneer kijkt alsof hij zich heel erg aan het inhouden is om de ander niet bruut te pakken, stiekem, als niemand kijktquote:
Zieke geestquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind er juist best veel emotie in zitten. De meneer kijkt alsof hij zich heel erg aan het inhouden is om de ander niet bruut te pakken, stiekem, als niemand kijkt
Bij een emotie komt een gevoel wat zich uit. En als je dus geen gevoel uit /laat zien ben je emotieloos ..dus dan ishet toch geen emotie meer?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:36 schreef Dickies het volgende:
[..]
Toch vrij duidelijk?
Geen emotie = ook emotie.
Per je echt emotieloos als dat zo van je gezicht af te lezen is? Is misschien weer een heel andere discussie maar goed..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij een emotie komt een gevoel wat zich uit. En als je dus geen gevoel uit /laat zien ben je emotieloos ..dus dan ishet toch geen emotie meer?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:57 schreef Sugar het volgende:
Bedankt voor alle reacties nog.
Vandaag maakte ik er een die wel emotie schreeuwt:
[ afbeelding ]
ALS JIJ NOU NOG EEN KEER MIJN SPEELGOED AFPAKT HE MAM..DAN PEER IK JE HELEMAAL AF!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:57 schreef Sugar het volgende:
Bedankt voor alle reacties nog.
Vandaag maakte ik er een die wel emotie schreeuwt:
Ja, datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:19 schreef prupke het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU NOG EEN KEER MIJN SPEELGOED AFPAKT HE MAM..DAN PEER IK JE HELEMAAL AF!!!
geweldige foto
dat rooie haar met die bruine kijkers
leuke serie alleen nog iets te netjes, na een fles wijn lukt het mij niet om mijn as recht in de asbak te pleurenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
Frog, ik vind de tweede het mooiste!!
Ik heb ook wat geprobeerd, maar weet niet wat ik zal kiezen, kleur of zwart/wit, of hele fletse kleruen om het verdriet te benadrukken, en welke crop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met iemand als storm in je gelederen kun je je lol wel op qua emotie fotografiequote:
Shopwerk kan ietsje beter inderdaad, maar wel een vette duim voor het idee. Eindelijk iemand hier die eens wat origineels verzint. (Vind eigelijk zelf portretten ietwat voor de hand liggend.)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Kamermans het volgende:
zo nu maar eens iets andes en aangezien het een photoshop vrije maand is :
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat m;n hand niet meer gespannen is.
idee afgeleid van Santa Cruz
Leuk idee, maar (is persoonlijk hoor) past niet direct in het thema emotie vind ik zelf. En wat ookal eerder werd gezegd: het scenario is nog wat te netjes, die hand die op de fles rust oogt zelfs een beetje onrealistisch.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
Frog, ik vind de tweede het mooiste!!
Ik heb ook wat geprobeerd, maar weet niet wat ik zal kiezen, kleur of zwart/wit, of hele fletse kleruen om het verdriet te benadrukken, en welke crop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Kamermans het volgende:
zo nu maar eens iets andes en aangezien het een photoshop vrije maand is :
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat m;n hand niet meer gespannen is.
idee afgeleid van Santa Cruz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |