Is natuurlijk ook interessant hequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:43 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Onze Thaise medemens heeft het niet zo op het tonen van emotie.
Geen emotie is ook emotiequote:Op woensdag 30 januari 2008 10:43 schreef Gaoxing het volgende:
Ik moet eens even ernstig na gaan denken. Eropuit trekken zal weinig zin hebben: onze Thaise medemens heeft het niet zo op het tonen van emotie.
Ah, en dan tegelijk de frustratie op mijn gezicht!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Is natuurlijk ook interessant heEen emotieloos gezicht
Dat mag he, hij is photoshopvrijquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ah, en dan tegelijk de frustratie op mijn gezicht!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Je kunt ook respect hebben voor mensen die het aandurven om proberen een ongeregeld zooitje vol met aan wal staande kapiteins als FOT in goede banen proberen te leiden in plaats van er kritiek op te hebben.![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Ze zijn nog geen maand blauw en jullie reageren al 200% agressiever op ons blauwen.![]()
![]()
Hadden we als Zwarten deze reactie gepost en je had niet zo gereageerd.![]()
Dus stel je niet zo aan.
Het ging wat mij betreft ook niet om die laatste paar opmerkingen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:06 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Jongens, die PI's zijn er niet voor niets hè? Was het nou echt niet duidelijk dat die laatste opmerkingen van Schanulleke en mij ironisch waren?
Ik heb er 1 van drie maanden in de aanbieding als je wiltquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een leuk idee , nu nog ergens een jongetje van ongeveer 3 jaar opscharrellen
Viespeuk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een leuk idee , nu nog ergens een jongetje van ongeveer 3 jaar opscharrellen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van drie maanden in de aanbieding als je wilt
Nee dat is net te jong , de mijne is 13 en dat is weer te oudquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van drie maanden in de aanbieding als je wilt
quote:
Tuurlijk wel... Want we hadden al bijna weddenschappen lopen hoe snel jij en Schanulleke zouden gaan zeuren en mekkeren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:06 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Jongens, die PI's zijn er niet voor niets hè? Was het nou echt niet duidelijk dat die laatste opmerkingen van Schanulleke en mij ironisch waren?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:11 schreef Schanulleke het volgende:
Sarcasme is duidelijk niet besteed aan de Fot-populatie.
Gaat goed komenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een foto![]()
Nu nog leren soepen...
verkapte tvp omdat ik mee wil doen dus
Ik heb er een van 2, maar dan moet je m wel houdenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef Ymke het volgende:
En ik heb er een van 3, maar ja.... het is zo ver fietsen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:22 schreef Ymke het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb er een van 2, maar dan moet je m wel houden
Dank jequote:
Mag ik die ook houden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En ik heb er een van 3, maar ja.... het is zo ver fietsen....
Ik mag toch niet meer werpen , dus ik hou het alleen bij gevoelensquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat gaat geen jongentje van 3 opleveren voor de deadline
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Want we hadden al bijna weddenschappen lopen hoe snel jij en Schanulleke zouden gaan zeuren en mekkeren.
Alleen begon jij sneller met mekkeren dan wij de weddenschap konden afsluiten.![]()
We hadden je standaard opmerking dan wel weer goed geraden'rukonderwerpen (c) k_man'
![]()
[..]
De inzendingen zullen zoals altijd van de allerhoogste kwaliteit zijn maar of ze ook zo gewaardeerd worden is niet aan ons natuurlijk.quote:![]()
We verwachte van jullie nu wel een paar goede inzendingen![]()
k_man en Schanul op gedeeld 4e plek achter Puckzzz natuurlijk
Hij heeft me doorquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen![]()
[..]
De inzendingen zullen zoals altijd van de allerhoogste kwaliteit zijn maar of ze ook zo gewaardeerd worden is niet aan ons natuurlijk.
13/4 komt dan in de goede richtingquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee dat is net te jong , de mijne is 13 en dat is weer te oud
k-man en ik waren gisterenavond al klaar met 'mekkeren' maar toen kwam jij 'stoer' doen. Je kan dat beter aan Tha_Erik overlaten, die snapt wel hoe dat moet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft me doorWeerhoudt niet van mijn mening dat jullie eens mogen minderen met mekkeren.
![]()
![]()
Das dan jammer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
k-man en ik waren gisterenavond al klaar met 'mekkeren' maar toen kwam jij 'stoer' doen. Je kan dat beter aan Tha_Erik overlaten, die snapt wel hoe dat moet.
Heb je een vrouwlijk model van 18+ voor me?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:33 schreef Ymke het volgende:
En nu allemaal ophouden met dat gemekker hier , ga foto's maken!!!
Ik ben wel 18+ maar nou niet echt een modeltypjequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je een vrouwlijk model van 18+ voor me?Anders kan ik haar emoties niet goed fotograferen
![]()
Zolang je maar emoties hebtquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben wel 18+ maar nou niet echt een modeltypje
Dat was mijn tekstquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:33 schreef Ymke het volgende:
En nu allemaal ophouden met dat gemekker hier , ga foto's maken!!!
Moet je wel vragen of ze omkijkt naar je als ze gillend weg rentquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je een vrouwlijk model van 18+ voor me?Anders kan ik haar emoties niet goed fotograferen
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:57 schreef freud het volgende:
[..]
Moet je wel vragen of ze omkijkt naar je als ze gillend weg rent
Je moet niet soepen, he, de mogelijkheid is er. Als jij gewoon een prima foto met gering soepwerk maakt, dan mag en kan dat natuurlijk ook gewoon.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een foto![]()
Nu nog leren soepen...
verkapte tvp omdat ik mee wil doen dus
Dan sjop je er toch een stukkie bijquote:
Hmmm...zie hier niet echt emotie in eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:39 schreef Gaddle het volgende:
[ [url=http://http://gaddle.deviantart.com/art/the-look-75829941]afbeelding[/url] ]
http://gaddle.deviantart.com/art/the-look-75829941
...quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zie hier niet echt emotie in eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |