en die provincies zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Twee provincies volledig geelimineerd, nog 10 te gaan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Twee provincies volledig geelimineerd, nog 10 te gaan
Goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
De Blauwe Sluisweg in Rosmalen met een afslag naar de plaatselijke Intratuin.
kloptquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kasteel de Haar te Haarzuilens
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kasteel de Haar te Haarzuilens
Oeps.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:40 schreef TwanTwan het volgende:
Wel de wiki gebruiken SpiekerJozef. Dit Kasteel was al eens voorbijgekomen.
Hotel Zuidbroek in Zuidbroek met daar achter Zwemvereniging de Pinquin.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Edelhertweg 15 is het dus, en inderdaad Animal Science Group. De PPO en dergelijke bevindt zich op nummer 1, beiden trouwens verwant aan de universiteit van Wageningen.
Goed!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik denk dat hij De Tjonger heet maar het ligt in ieder geval vlak bij Rotstergaast in Friesland.
Gefixtquote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je maakt het weer eens erg lastig SpiekerJozef. Hoewel het gebouw zelf apart is, heb je het zo geknipt dat er niets van de omgeving te zien is. Het kan in iedere stad of dorp zijn zeg maar.
De vorige heb ik bijv. gevonden door het stukje hoogspanningslijn rechts en de rechte hoeken van het gebied.
Een beetje meer omgeving mag wel wat mij betreft
Gecontroleerd en correct!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:51 schreef rubbereend het volgende:
het Sportpaleis te Alkmaar
Infocentrum De Blauwe Stad boven Winschoten.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe: Wat en waar?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Infocentrum De Blauwe Stad boven Winschoten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verpleeghuis Wendhorst te Heerde
Dat is correct!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
Is het huize Scherpenzeel in Scherpenzeel???
Dat is inderdaad goed (even gecontroleerd)quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:59 schreef TwanTwan het volgende:
Winkelcentrum Stadspoort in Ede
Dat gebouw linksonder op de foto hadden we al eens gehad.
Ik vind van wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:00 schreef TwanTwan het volgende:
Te moeilijk?
Idem. Maar heb nog niet lang gespeurd. Ben net thuis en ga het nog ff proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja.
Ik had een paar opties, wat het zou kunnen zijn (inmiddels uitgesloten) en waar het zou kunnen zijn (ook die plekken waar ik dacht dat het zou kunnen zijn uitgesloten).
Ik heb geen zoekopties meer over (behalve heel Nederland manueel afspeuren)
Ik weet niet hoe anderen erover denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |