Het ligt op het platteland boven de grote rivieren.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
hintje?
Ik heb de afbeelding iets aangepast.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef TwanTwan het volgende:
Valt inderdaad weinig specifieks in te ontdekken.
Heb je ook nog een idee wat het is?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:02 schreef rubbereend het volgende:
naast Espel
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kwekerij Van Meijel/Menu & Rood Bloembollen aan de Espelerweg 50 te Espel?
Hoewel rubbereend en jij heel dicht bij me in de buurt komen nu qua punten, ben ik het met je eensquote:Op maandag 11 februari 2008 23:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ook goed maar het punt gaat naar Rubbereend, oke?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef TwanTwan het volgende:
Landart Observatorium, Lelystad
Tussen Houtripweg en Swifterringweg
quote:Maak een screenshot van een opvallende plek in Nederland in Google Earth en laat anderen raden wat er precies wordt getoond.
Geen woonwijk maar een dorp. Maar ook net geen dorp.quote:
Liever een nieuwe dan?quote:
Helemaal goed.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was een beetje bebost gebied en gewoon blijven scrollen in Google Maps door dat soort gebieden. Ik wilde het net opgeven toen ik het alsnog tegenkwam. Ik heb dan ook de Utrechtse Heuvelrug, Sallandse Heuvelrug, Veluwe, Brabant en Drenthe uitvoerig gehad
Er was niets wat me verder kon helpen, dus domweg zoeken
Moeilijk is niet erg, dat maakt het spel juist leuk.quote:[..]
Sorry voor de moeilijke opdracht, zal betere lokaties posten de volgende keer.
Snel hoor!quote:
Nope, heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:27 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de engie bij wie alles nu bekend voor begint te komen omdat je de laatste weken zoveel naar GE hebt zitten turen?
Nope, me tooquote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:27 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de engie bij wie alles nu bekend voor begint te komen omdat je de laatste weken zoveel naar GE hebt zitten turen?
Onder het kopje Extra bij GE zit de optie tour starten. Als je plaatsen markeerd als mijn plaatsen kan je de film zo terug zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:49 schreef TwanTwan het volgende:
GE zou moet eigenlijk een logfunctie moeten hebben waarmee je de 'film" terug kan bekijken.
Het is een soort van dienstencentrum annex bejaardentehuisquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar het is toch lastiger dan ik dacht
Ik heb al verscheidene steden gehad.
Via google naar een dergelijk gebouw gezocht etc.
Kun je misschien vertellen wat voor gebouw het is? een bejaardentehuis, gemeentehuis, provinciehuis, oid
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:01 schreef TwanTwan het volgende:
Hengelo, 't Swafert dienstencentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |