Nee daar doe ik nie aanquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:16 schreef Liejannuh het volgende:
Thuiswerken roeleert!
Ik ben pas 1 keer gebeld vandaag. Gelukkig.![]()
Jammer dat ik voor mezelf een ontzettend suffe kutklus heb bedacht om thuis te doen, maar dan kan ik gelukkig tegelijk mn tas inpakken.
Dan kan ik op de fiets....Nee, we durven wel ietsiepietise verder te gaan, namelijk naar Limburg (park Loohorst). Ach, het is altijd wel gezellig hoor! Beetje wandelen, beetje zwemmen, beetje Leffe Blond drinken op het terras....relaxed! En wat nog de leukste bijkomstigheid is: twee opa's en twee oma's mee: dat betekent dus rust voor papa en mama en een week niet kwartetten/knutselen/boekjes voorlezen .quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ga je naar de Kempervennen Tezz?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:08 schreef AKnynke het volgende:
Argh, om 10 voor 12 de computer aanzetten, en er dan achterkomen dat je om 12 uur uiterlijk een persbericht af en verstuurd moet hebben levert even stress op. Maar, gelukt!
Eitjequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Ha, het resultaat van m'n engelse test lang geleden is binnen. Waar ik 79 punten nodig had om de master binnn e komen had ik 119 punten!
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Ha, het resultaat van m'n engelse test lang geleden is binnen. Waar ik 79 punten nodig had om de master binnn e komen had ik 119 punten!
piece of cake!quote:
Ja, dat gaat geen universiteit voor je betalen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
119/120
Moest je die 100 EUR zelf dokken?
Nee natuurlijk niet! Ze betalen die test voor je, vluchten regelen ze voor je, woonruimte hoef je ook echt niet te betalen hoor, ze mogen blij zijn dat Nynke bij ze komt studeren!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
119/120
Moest je die 100 EUR zelf dokken?
Áls je al een reservering weet binnen te slepen ben je voor het proef-menu 185 euro kwijt en de wijnen varieren tussen de 15 en 3500 euro...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Steven184 het volgende:
Kan hier trouwens iemand een inschatting geven wat een avondje dineren bij El Bulli kost?
Valt best mee jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Euc- het volgende:
Alsof je daar ooit een fles wijn besteld..
Reken op een 350 euro incl. aangepaste wijnen, koffie/likeuren etc. Valt best mee dus
Dank uquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:12 schreef Euc- het volgende:
Alsof je daar ooit een fles wijn besteld..
Reken op een 350 euro incl. aangepaste wijnen, koffie/likeuren etc. Valt best mee dus
Keep on dreaming.quote:
* Stereotomy blondeert zijn haar, doet snor en vleugelhelm opquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Ik ga deze carnaval opzoek naar mijn asterix, want ik ben straks obelix!
Had je al n paar weken op n snor moeten sparen en die blonderen... hoewel je dan maarliefst 3 weken voor lul loopt ipv 3 dagenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy blondeert zijn haar, doet snor en vleugelhelm op
[ afbeelding ]
Daar ben ik dan!
Och, heb de helft van mijn haar er ooit afgeschoren voor 3 toneelvoorstellingen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:43 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Had je al n paar weken op n snor moeten sparen en die blonderen... hoewel je dan maarliefst 3 weken voor lul loopt ipv 3 dagen
Stuur maar opquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een SpecialBite gids 2008 tegen verzendkosten?
[ afbeelding ]
Maar zo zie ik er elke dag al uit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar jij Nynke zou natuurlijk zo moeten gaan:
[ afbeelding ]
De Palm met WiFi gaat wel mee, 's avonds in een café aan de Ramblas reisverslagje typen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef Euc- het volgende:
Steer gaat 3 dagen in een internetcafe in Barcalona zitten fokken![]()
![]()
Museu d'història de la ciutat is n interessant museum waar je onder de grond doorloopt in t oude stadscentrum en romeinse overblijfselen ziet...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Palm met WiFi gaat wel mee, 's avonds in een café aan de Ramblas reisverslagje typen.De eerste dag heb ik slecht weer, maar de 2e en 3e dag lekker veel zon. Dus probeer de eerste dag zoveel mogelijk binnen te doen. Wil Nou Camp nog bezoeken, alsmede de musea bij de Sagrada Familia en de Casa Mila.
En stuur je adres maar op, dan doe ik hem in een manilla envelope op de post.
Dat is een erg leuk museum! Het maritiem museum is trouwens ook erg leuk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Museu d'història de la ciutat is n interessant museum waar je onder de grond doorloopt in t oude stadscentrum en romeinse overblijfselen ziet...
www.museuhistoria.bcn.es aldus het boekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |