quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ooit nog eens (gedwongen) prins carnaval geweest op de basisschool..jeugdtrauma opgelopen![]()
Zo hebben wij er ook eentje in de familie... mijn oma wordt 90 over 2 weken en dat vieren we met de familie, met oma erbij... maar ze begint echt op 'd'r eind te lopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:04 schreef DarkElf het volgende:
Carnaval... ik snap dat niet(ben van boven de rivieren he?
)
Zaterdag gaan we high tea doen met oma (net jarig geweest, zelfde dag als ik jarig ben) en ja wat geef je iemand van 91 he? Een uitje met de familie dan maar
Ziet er leuk uit die broodjeszaakquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ooit nog eens (gedwongen) prins carnaval geweest op de basisschool..jeugdtrauma opgelopen![]()
Misschien komt het omdat ik van boven de rivieren kom, maar ik heb er nooit iets aangevonden, vooral de muziek erger ik me aan.
Ik ga morgen naar Middelburg, net even een autootje gehuurd, is goedkoper dan met de trein.
Heb ook al een lekkere broodjeszaak gevonden waar ik ga lunchen: C'est si bon
Ze maken er zelf brood in een steenoven en dat hebben ze geleerd van een franse bakker
http://www.specialbite.co(...)tail1713-30-0-4.aspx
Oh mijn oma nog niet hoor. Ze roept wel al 15 jaar dat ze de kerst enzo niet haalt maar die gaat gewoon door en is nog helemaal bijquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:12 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Zo hebben wij er ook eentje in de familie... mijn oma wordt 90 over 2 weken en dat vieren we met de familie, met oma erbij... maar ze begint echt op 'd'r eind te lopen
Bij mij werd de verkiezing gehouden, een gozer wilde héél erg graag maar toen zei m'n leraar "waarom doe jij nooit mee met dat soort dingen? ", ik dacht nog "omdat ik er geen reet aanvind" maar stak toch m'n hand maar op.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillig prins carnaval geweest op de basisschool... waren zelfs verkiezingen voor en ik had met mijn promotiecampagne dik gewonnen in mijn alfred-jodokus-pak...
Ik was de held van de schoolmocht zo veel ranja en broodjes worst als ik wilde samen met de prinses die toen nog mijn vriendinnetje is geworden
Zelfs nog meegereden in de optocht op de wagen van school
Tsja.. duidelijk een once-in-a-lifetime-ervaring...
Vond ik ook, en dat huisgemaakte brood lijkt me ook wel erg lekker.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit die broodjeszaak
Veel plezier!
Ja die.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:04 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Best of Barcelona van Lonely Planet is het...
Ik zou een restaurantje kiezenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
ik zoek nog iets om te lunchen morgen en voor het diner. In centrum Groningen
Nee hoor. Ik had verlies ingecalculeerd. We hebben nou eenmaal altijd moeite tegen PSV in de Arena.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
AZ heeft echt goed gespeeld in Rotterdam zeg. Jammer van die blunders van Waterman, de keeper.
En Golfer zal wel zuchtend en steunend op het toilet zitten.
Ik heb ooit een een fetish gezien bij Menno Büch van iemand die naakt in een bad met bruine bonen wilde gaan zitten, maar van deze fetish, een bad met chocolade had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef AKnynke het volgende:
,wil het liefst in bad met chocolade
Slaap lekker Nynke, morgen plukken we een roos voor je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef AKnynke het volgende:
Oei oei..ik ga maar naar bed. ben chagarijnig, wil het liefst in bad met chocolade, maar heb bijna niet. En ik hoef niet eens ongesteld te worden....
Weltrusten, en help me hopen dat morgen de zon weer schijnt, dat maakt het leven weer wat kleuriger!
En ik heb eens een keer bij Büch gezien dat een vent zat te rampetrampen met een opblaaspop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een een fetish gezien bij Menno Büch van iemand die naakt in een bad met bruine bonen wilde gaan zitten, maar van deze fetish, een bad met chocolade had ik nog niet eerder gehoord.
Lijkt mij ook wel geil.
Begin maar eerst dan met die andere altijd beloofde recensies van je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef Euc- het volgende:
Shizzle ma nizzle! *hips*
Zooo, net thuis afgezet door de taxi, super gegeten! Nu niet echt in staat een recensie te schrijven, en morgen toch maar niet naar Den Haag.. Komt vrijdag wel
Als je uit je doppen kijkt staat die er allang? Dus weet niet waar deze opmerking voor nodig is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin maar eerst dan met die andere altijd beloofde recensies van je.
Mijn excuses. Die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Euc- het volgende:
Als je uit je doppen kijkt staat die er allang? Dus weet niet waar deze opmerking voor nodig is.
Het is een ideequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef AKnynke het volgende:
@ DH: Ik heb hier ooit een keer gegeten. Zit wel ongemakkelijk, maar er zijn wel schaars geklede vrouwen, mocht je dat interesseren....
Oh ja, hier is www.restaurantbenz.nl
Golfer doet t weer?quote:
Dat is wel HEEL erg op tijd, het is pas in Oktober altijd toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:13 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Golfer doet t weer?
* KrnKje heeft dalijk weer kickoff meeting voor n groot project tijdens de Dutch Design Week dit jaar...
Nu goed op tijd beginnen zodat we geen 75% overschreiding van budget hebben
Mwa, valt eigenlijk wel mee... het is idd pas in oktober, maar er zitten bijna 2 maanden vakantie tussen en één van de belangrijkste evaluatiepunten was het startmoment van het project...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is wel HEEL erg op tijd, het is pas in Oktober altijd toch?
Ik heb daar 2 jaar geleden ook aan meegewerkt, toen kwamen er HEEL erg veel mensen eten bij de Witte Tafel, en ik was toen gevraagd om in mijn herfstvakantie de keuken daar te komen fixen met wat leerlingen, erg leuk! Koningin een handje mogen geven als "chef kok", en een hele morgen naar het oefenen van Johan Vlemmix zn nummer mogen luisteren (foto's stonden op mn vorige telefoon, die diezelfde dag in het water gevallen is, dag foto's)
temazepammetje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:41 schreef MissHobje het volgende:
aLtijd welkom
Kannie slapen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |