Tis heel lief van hem, maar dat is meer voor mensen die iets voor heel FOK! doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:19 schreef Jakhals het volgende:
Hoeveel mails heb je al met GMail verzonden?
Kan niet iemand ZarGon nomineren voor het schouderklopjetopic?
Sorry, te leuk bashtopicquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, kan Ik eis... een Bàn !!! dicht, die gaat nergens over, plus dat ie steeds in mijn AT omhoog komt...
Ik weet het, stom, had ik maar niet moeten reageren, maar dan nog
mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, kan Ik eis... een Bàn !!! dicht, die gaat nergens over, plus dat ie steeds in mijn AT omhoog komt...
Ik weet het, stom, had ik maar niet moeten reageren, maar dan nog
Jammer.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:19 schreef Klonk het volgende:
nee, zowel jullie als de ts zitten te etteren, klaar over uit, discussie gesloten
Zal wel, maar dan nog is het een stomme linkdump zonder enige poging er nog iets van te maken. En dat kan prima in het linkdump topic in ONZ.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Er zit een slot op Alternatieve RickRoll met dank aan HeatWave (die het zelf al aangeeft: kutmod)
Alleen op basis van de titel gesloten, inhoudelijk niet naar gekeken. Beetje trieste actie dus.
Mijn vraag;quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
ja, is gesloten en om je vraag gelijk te beantwoorden, ook ONZ wil niet alles hebben...
neuh, we voelen meestal wel aan wat in ONZ wel of geen kans zou hebben, we besparen ze de moeite op die manier (die hebben het al druk genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:35 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn vraag;
- Is gesloten, waarom?
- Is het niet aan de ONZ mods over om een topic als nog te sluiten nadat je 'm hebt geschopt naar ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |