TT aangepastquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
FOK! Stok door NL-spel deel 71 *O* Heerhugowaard*O*
De stok ligt in Heerhugowaard
eh, dankje, geloof ikquote:Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed gemod gister in het slagharen topic
Ja de meeste mods zouden uhm na 20 posts al dicht hebben gedaan en 75% vd posts hebben gewijzigd..maar gelukkig is niet iedereen zo zeurderigquote:
soms moet je even extra refreshen nadat je een topic hebt aangemaakt. Raar, i know, maar een bekende bug.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe komt het dat mijn topic niet tussen de topic-index komt te staan![]()
ik kan hen iig niet zien,alleen in myAT
edit: laat maar,nu staat ie er wel tussen...vreemd![]()
Nee hoor, die bestaat nog, staat gewoon in de GC AT lijst [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156quote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef MASD het volgende:
vraagje. Waar is de laatste versie van onderstaand topic te vinden? of is het opgeheven?
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers.
Ik zocht eigenlijk de versie met de jaaraantallenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee hoor, die bestaat nog, staat gewoon in de GC AT lijst [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156
strikvraag... Ik kan ook niets meer vinden. Lijkt me eerder dat het door jou genoemde topic ge-evolueerd is in het topic wat ik noemde. Ook als ik zo naar de telling kijk. Anders moet je Arcee eens PM'en?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de versie met de jaaraantallenmet de top 2000 users.
Zoals dit topic.
nope, het gaat niet over integratie, maar over een column, ge-ent op de film van wilders. Dus GC is daar een prima forum voor itt [INT]quote:Op maandag 31 maart 2008 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Haatsaai
Deze kan wel terug naar INT toch?
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het gaat imho over de generaliserende blik op intergratie van wilders & co.
Dus wel INT. En dat vond TS blijkbaar ook
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:07 schreef MASD het volgende:
Ik (Paramnesia) zou FOK! kunnen namaken #3
Jullie weten wat je te doen staat.
<- verklaarbare reden ;Dquote:Er is al 1068 dagen niet in dit topic gepost
nee, helaas. Voor uitleg zie je PMquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef coz het volgende:
het is een beeeeetje laat..![]()
maar , omdat ik het om verklaarbare reden niet zelf kan aanpassen, verzoek ik iemand om mijn email adres uit deze post te halen
[..]
<- verklaarbare reden ;D
kunnen ze niet doen en als ze dat wel doen mogen ze ook mijn post aanpassen van een tijdje terugquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef coz het volgende:
het is een beeeeetje laat..![]()
maar , omdat ik het om verklaarbare reden niet zelf kan aanpassen, verzoek ik iemand om mijn email adres uit deze post te halen
[..]
<- verklaarbare reden ;D
ga je ook allebei de topics bijhouden dan? Dat is dan wel zo handig. Met andere woorden, wat mij betreft mag het, doch het is niet de bedoeling dat dan het topic in MEN op slot gaat of stil valt, dat is dan de omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb dit topic geopend in MEN MSN sudoku Fok toernooi maarrrr, mag er niet stiekem ook een topic in GC zodat meer mensen het zien? MEN is niet zo bar druk.
Ik wilde inderdaad zo wat mensen naar MEN trekkenquote:Op zaterdag 5 april 200814:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga je ook allebei de topics bijhouden dan? Dat is dan wel zo handig. Met andere woorden, wat mij betreft mag het, doch het is niet de bedoeling dat dan het topic in MEN op slot gaat of stil valt, dat is dan de omgekeerde wereld [afbeelding] .
In GC lopen veel users rond, lok ze maar naar MEN toe, is voor MEN ook leuk! [afbeelding] Verwijs in je OP van het GC topic ook naar het topic in MEN, en blijf in beiden posten, dan is het goed [afbeelding]
Mooi!quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad zo wat mensen naar MEN trekkenEn beide topics blijven updaten is ook geen probleem.
ThanksGa er even mee bezig
Je OP was uitsluitend een mededeling c.q. aankondiging. Verder niets. Hoe kunnen we daar nou een beetje volwaardig topic in zien.quote:Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga boogschieten.
wat flauw. het is echt waar en zal best wel vertellen hoe het was en horen van mensen, die het al doen, hoe het is. schop het dan naar spt.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
nou laat dan maar.
lees je post eens terug en besef ook tegelijkertijd hoeveel regels je stelt om een topic te mogen/kunnen laten staan op fok!.
ik wilde gewoon een amusant topic in gc openen over boogschieten; mensen die er wat van af weten, mensen die het niet zien zitten, mensen die er een kat mee hebben geschoten, mensen die indianen kennen, mensen die van amor houden, mensen die weten hoelang je bezig bent om een echte goede boogschieter te worden, etc.
gewoon een beetje prikkelen door een korte op te maken zodat iedereen er op kan reageren.... de mening van onbevooroordeelde mensen... that's all.
we zullen zien, de maagdelijkheid is er wel een beetje vanaf nu he?quote:Op zondag 6 april 2008 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]Als je hem zo stelt, was me niet duidelijk dat je een gezellig boogschietkletstopic wilde. Het was me wat nietszeggend. Ik zal hem heropenen en we kijken wel waar het heen gaat. Wordt het niets kan 'ie altijd weer op slot.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zullen zien, de maagdelijkheid is er wel een beetje vanaf nu he?
nee, helaas. Voor uitleg zie je PMquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mevrouw brand, help mij uit de ~ ~![]()
Een oud topic: Bomaanslagen liverpool?
ik heb hier per ongeluk niet het email adres volledig uitgehaal. En nu issie geindexeerd![]()
Zou iemand ret#rded_net kunnen editten naar wat anders?voor mijn part weg of de @ een A maken ofzo.
Waarvoor dank
Nee, geen bot, maar ik heb wel in de afgelopen paar weken exact hetzelfde antwoord aan een paar andere GC users gestuurd ja, die hadden exact dezelfde vraag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oeh een bot?die reactie heb ik eerder gezien
Wbt de PM, bullshit, find and replace net niet effectief genoeg, en er staat een volledig mail adres (niet mijn mail adres) in![]()
Dat je geen hele berichten wijzigt/edit kan ik inkomen. Nu beland dit mail adres op spamlijsten..
een slotje lijkt mij eerder op zijn plaats. Het is gewoon bagger.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Adoreer hier koekjes en andere aanverwante dingen!
-> GC?
Donequote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef Jordy-B het volgende:
Zou iemand even het linkje naar dit topic: Dingen waar je je echt extreem aan ergert [2] (nr 1144964) in deze post willen plakken:
Dingen waar je je echt extreem aan ergert
nou nee hoor, staat prima in ONZ zolang de mods daar het topic open willen laten althansquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Adoreer hier koekjes en andere aanverwante dingen!
-> GC?
het topic zit in m'n MyAt, dus ik zag je post staan. Dat ik 'm toevallig zag net nadat jij 'm gepost had was, nou ja, toeval.quote:
Er zijn er een paar. Wat ik zo snel ff terug kan vinden zijn:quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef kleineschwester het volgende:
Is er ergens een recent smilie topic te vinden ?
Via de zoekfunctie kom ik niet verder dan 2002![]()
thx !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |