Ik vond vooral die derde hagelbui stralend.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef ries het volgende:
Vandaag een zakje paaseitjes gekregen. Jullie ook allemaal? Verder word het een rare week wat weer betreft. Vandaag stralend weer maar vanaf donderdag niet meer
"Wegens flexibiliteit en inzet" stond er op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef ries het volgende:
Vandaag een zakje paaseitjes gekregen. Jullie ook allemaal? Verder word het een rare week wat weer betreft. Vandaag stralend weer maar vanaf donderdag niet meer
Die rode/oranje brievenbussen worden tussen 16.00 en 17.30 geleegd. Echter vindt op een beperkt aantal plaatsen na 19.00 nog een leging plaats.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:17 schreef SlimShady het volgende:
ik kon het op de site niet vinden; op welke tijden worden de postbussen geleegd?
Zo vroeg bij jullie al? Hier de eerste pas om 17.00!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rode/oranje brievenbussen worden tussen 16.00 en 17.30 geleegd. Echter vindt op een beperkt aantal plaatsen na 19.00 nog een leging plaats.
Zaterdag sneeuw?quote:
Mja ik hoop dat het een beetje droog blijft, want ik moet na mn werk nog op verjaardag en dat op mn fiets. En nee het nieuwe regenpak heb ik nog niet, dat is nog in bestellingquote:
Die ben ik vergeten in te leveren. Maar wees gerust, ik ga er niet mee lopen op lowlands.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Je mist niet zoveel aan het postregenpak, uitstekend voor op een booreiland, een stuk minder om de post in rond te brengen. Het oude oranje pak was een stuk beter.
Hier stond er op "jouw manager wenst je fijne paasdagen "quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Patjakker het volgende:
[..]
"Wegens flexibiliteit en inzet" stond er op.![]()
Die hagel was inderdaad het toppunt van stralend weer ja.
Ik ben dol op sneeuw, mits het geen papzooi is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja ik hoop dat het een beetje droog blijft, want ik moet na mn werk nog op verjaardag en dat op mn fiets. En nee het nieuwe regenpak heb ik nog niet, dat is nog in bestelling
Paaseieren? Hier helemaal niets gehad afgelopen dinsdag..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Patjakker het volgende:
[..]
"Wegens flexibiliteit en inzet" stond er op.![]()
Die hagel was inderdaad het toppunt van stralend weer ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |