Waar heb je het besteld? Misschien is het niet eens op de bus gegaan, betaling niet in orde, verkeerde adres, vervelende buren... Altijd maar direct naar de postbode wijzen he, fascist!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:58 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Nee, op de site stond binnen 24 uur heb je het thuis. Als ze het niet waar kunnen maken moeten ze het ook niet op de site vermelden.
Hier gewoon de straat op geweest vandaag. Ging op zich redelijk, alleen had het het management der TNT toch wel gesierd als vandaag het HAH er tussen had gemogen. Nu heb ik dus een hele stapel uit m'n handen laten waaien, maar ik had niet echt zin om er achter aan te rennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:02 schreef ries het volgende:
Weet iemand hoe dat zit bij tnt. Ik hoorde iemand vertellen dat als het echt tot zware storm komt dat de post dan niet bezorgd word omdat het onverantwoord is om de straat op te gaan. De anwb adviseert nu ook fietsers o.a. om niet de weg op te gaan tussen 9.00 en 15.00u. Dus ben benieuwd morgen
Ik zei: ik ga op vakantie dan en dan, en ik werk de dagen wel bij door de weeks.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef gr8w8 het volgende:Zaterdagwerkers krijgen alleen buitengewoon verlof als er iemand dood is. Verder niks.
Sommige wijken staan hier 2.5 uur voor. Geen HAH + hollen: 1.5 uur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:09 schreef caferacer het volgende:
Ik begin er ook niet aan, met de fiets. IK had gister eigenlijk vrij. Er was zwaar weer verwacht ennnnn onze postbode plus was (weer) ziek. Dus gingen we invallen. Aangezien ik geen tijd had heb ik mijn wijk gehold in 1,35 terwijl er 1,50 voor staat. Echt geraced. Was goed te doen.
Dinsdag ook net binnen voor het met bakken uit de lucht kwam vallen en nu stralend weer
Same here.. geen hah though, terwijl ik dinsdag van een collega hoorde dat we de veronica erbij hadden (alleen hah bij de huizen die geen veronica hebben)quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier gewoon de straat op geweest vandaag. Ging op zich redelijk, alleen had het het management der TNT toch wel gesierd als vandaag het HAH er tussen had gemogen. Nu heb ik dus een hele stapel uit m'n handen laten waaien, maar ik had niet echt zin om er achter aan te rennen.
staat er niet opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef ries het volgende:
Ik had even een vraagje. Waar kan je op de loonstrook zien hoeveel uur je hebt gewerkt? IK moet namelijk een kopie van mijn loonstrook naar een instantie sturen maar ik kan nergens vinden het aantal uren alleen percentages enzo. Weet iemand dit??
In de kolom "algemene gegevens" achter de regel "arbeidsduur" kun je vinden wat je contracturen per maand zijn. Heb je tijdens de afgelopen emolumentenperiode extra gewerkt dan staat dat in de kolom perc./aantal, op de tweede regel, onder de noemer sal. extra uren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef ries het volgende:
Ik had even een vraagje. Waar kan je op de loonstrook zien hoeveel uur je hebt gewerkt? IK moet namelijk een kopie van mijn loonstrook naar een instantie sturen maar ik kan nergens vinden het aantal uren alleen percentages enzo. Weet iemand dit??
Aha ik snap hem. Zo is het weer wat duidelijker. Maar wat is een urenbriefje? Die heb ik nog nooit gehad. Morgen eens vragen danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In de kolom "algemene gegevens" achter de regel "arbeidsduur" kun je vinden wat je contracturen per maand zijn. Heb je tijdens de afgelopen emolumentenperiode extra gewerkt dan staat dat in de kolom perc./aantal, op de tweede regel, onder de noemer sal. extra uren.
Welke emolumentenperiode er in de betreffende maand wordt uitbetaald kun je linksboven zien, onder het telefoonnummer en e-mailadres van het HRSSC. Vorige maand stond er TV 31-12/03-02.
Ik denk niet superveel. Zit geen makro bij, dus dan kunnen het wel eens weinig tassen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:05 schreef gr8w8 het volgende:
Wat is de verwachting qua hoeveelheid voor morgen?
te gierig om te trakteren zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Toch aardig van mijn postcollega's. Had geen ruchtbaarheid aan mijn verjaardag gegeven, maar omdat mijn contract afloopt, hebben ze gezien dat ik 1,5 maanden geleden jarig ben geweest en hebben ze alsnog een bosje bloemen gestuurd![]()
Morgen maar even bedanken
Een eind uit de buurt van de vestiging die dagen en daardoor niet in de gelegenheid om langs te gaanquote:
Ik vond vooral die derde hagelbui stralend.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef ries het volgende:
Vandaag een zakje paaseitjes gekregen. Jullie ook allemaal? Verder word het een rare week wat weer betreft. Vandaag stralend weer maar vanaf donderdag niet meer
"Wegens flexibiliteit en inzet" stond er op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef ries het volgende:
Vandaag een zakje paaseitjes gekregen. Jullie ook allemaal? Verder word het een rare week wat weer betreft. Vandaag stralend weer maar vanaf donderdag niet meer
Die rode/oranje brievenbussen worden tussen 16.00 en 17.30 geleegd. Echter vindt op een beperkt aantal plaatsen na 19.00 nog een leging plaats.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:17 schreef SlimShady het volgende:
ik kon het op de site niet vinden; op welke tijden worden de postbussen geleegd?
Zo vroeg bij jullie al? Hier de eerste pas om 17.00!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rode/oranje brievenbussen worden tussen 16.00 en 17.30 geleegd. Echter vindt op een beperkt aantal plaatsen na 19.00 nog een leging plaats.
Zaterdag sneeuw?quote:
Mja ik hoop dat het een beetje droog blijft, want ik moet na mn werk nog op verjaardag en dat op mn fiets. En nee het nieuwe regenpak heb ik nog niet, dat is nog in bestellingquote:
Die ben ik vergeten in te leveren. Maar wees gerust, ik ga er niet mee lopen op lowlands.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Je mist niet zoveel aan het postregenpak, uitstekend voor op een booreiland, een stuk minder om de post in rond te brengen. Het oude oranje pak was een stuk beter.
Hier stond er op "jouw manager wenst je fijne paasdagen "quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Patjakker het volgende:
[..]
"Wegens flexibiliteit en inzet" stond er op.![]()
Die hagel was inderdaad het toppunt van stralend weer ja.
Ik ben dol op sneeuw, mits het geen papzooi is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja ik hoop dat het een beetje droog blijft, want ik moet na mn werk nog op verjaardag en dat op mn fiets. En nee het nieuwe regenpak heb ik nog niet, dat is nog in bestelling
Paaseieren? Hier helemaal niets gehad afgelopen dinsdag..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Patjakker het volgende:
[..]
"Wegens flexibiliteit en inzet" stond er op.![]()
Die hagel was inderdaad het toppunt van stralend weer ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |