Ja, dat was ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Een van de die-hard posters hier heeft eind vorig jaar eens een briefje naar de grote baas geschreven, met succes!
toch?
Die post heb ik er niet staan. Een vriendin van me ook niet, trouwens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon een post verrekende arbeidskorting
Mja, het komt er op neer dat wanneer je nog geen kleding hebt en je door je proeftijd bent, je leidinggevende voor je moet bestellen. Pas na een jaar of 3 krijg je budgetpunten en kun je zelf gaan bestellen. Tenminste zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vond het een vreemde brief. Zaterdagbestellers kunnen wel "zomerkleding bovenlichaam" bestellen, maar geen winterkleding voor het bovenlichaam? Ook zijn de pantalon klassiek en de riem alleen nog maar voor teamcoaches. Het klootjesvolk moet zeker maar met 'n postelastiek z'n broek ophouden. En de sweater is ook nergens te bekennen! We krijgen als zaterdagbesteller wel meer punten nu, 141 ipv 135, maar we kunnen er kennelijk minder voor bestellen.
Dat had ik ook begrepen, maar kun je dan als zaterdagbesteller na die 3 jaar alleen maar bestellen uit het basispakket voor zaterdagbestellers en postbezorgers of ook uit het basispakket voor postbodes? Ik hoop het laatste, anders moeten zdw's en pbz's verstoken blijven van warme bovenkleding. Maar ik had het gevraagd aan iem. van Procesmiddelen, maar die zei dat je echt alleen kleding voor je eigen doelgroep mocht bestellen. Maar ik denk toch dat hij het mis heeft, deels. We mogen natuurlijk geen kleding bestellen voor compleet andere functies, bijv. een oranje teamcoach overhemd. Maar een pullover toch wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, het komt er op neer dat wanneer je nog geen kleding hebt en je door je proeftijd bent, je leidinggevende voor je moet bestellen. Pas na een jaar of 3 krijg je budgetpunten en kun je zelf gaan bestellen. Tenminste zo heb ik het begrepen.
Akelig. Gecondoleerd nog.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Dinsdag wordt de overleden collega gecremeerd. Van andere vestigingen komen collega's helpen om te zorgen dat wij met het hele DVG naar de crematie kunnen. WOrdt dus een rare dag dinsdag.
Het was inderdaad heerlijk weer. Tevens voor mij de eerste keer werken op zaterdag. Had maar 1 route... ook nog 's een superrelaxte (allemaal hofjes, sluit goed op elkaar aan, allemaal dezelfde brievenbussen enzo.)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Akelig. Gecondoleerd nog..
En voor het schrille contrast: wat een belachelijk relaxete dag was dit. Eerste keer alleen, zonnetje erbij, lekker tempo, muziekje, heerlijk..
Had wel een redelijk normale hoeveelheid post, alleen was de hoeveelheid bussen die ik aan moest doen minder en de hoeveelheid per bus iets meer. Hierdoor was ik wel een stuk sneller klaar dan gewoonlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:21 schreef Jordy-B het volgende:
lekker temperatuurtje, zonnetje, bijna geen wind, geen reet post... Lekker.
Er was bij ons ongeveer 2/3 van het normale volume...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had wel een redelijk normale hoeveelheid post, alleen was de hoeveelheid bussen die ik aan moest doen minder en de hoeveelheid per bus iets meer. Hierdoor was ik wel een stuk sneller klaar dan gewoonlijk
Je kan het servicenummer bellen, maar zonder track&trace kunnen ze niet veel beginnen, dunkt me.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pakketje (zie boven) is nog steeds niet ontvangen, ontvanger begint vervelend te doen. Nog iets dat ik kan proberen?
Misschien probeert de ontvanger je op te lichten.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Pakketje (zie boven) is nog steeds niet ontvangen, ontvanger begint vervelend te doen. Nog iets dat ik kan proberen?
Dat verhaal is mij niet bekend. Het zou trouwens niet netjes zijn als er dan weer tijd af zou gaan. Nu het wordt gestapeld is er al tijd van de voorbereiding afgegaan terwijl er bij de uitvoering geen minuut is bijgekomen. Dus in feite krijgen we nu al geen tijd voor het HAH, zou een beetje raar zijn als er dus nu iets af gaat. Maar TNT is er gek genoeg voor. Bovendien verdient TNT een hoop geld aan het HAH, en wie gaat het dan bezorgen? De afzender betaalt nu extra voor bezorging door de TNT, doordat het tegelijk met de gewone post bezorgd wordt en dus een hogere attentiewaarde heeft. Dat gaat teniet als het bij bijv. dochterbedrijf VSP in zo'n ingesealed pakket verdwijnt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:02 schreef caferacer het volgende:
er gaan hier geruchten dat hier HAH eruit zou gaan.
Ik hoop het dus niet dan kunnen we allemaal weer contract uren inleveren.
Ik hoop dus iedere week op bergen post en vind het helemaal niet fijn als er zo weinig is.
Bij ons is het afgelopen week toch behoorlijk minimaal geweest en HAH alleen nog op dinsdag.
Hoe zit het bij jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |