JIJ ziet zijn woorden als een provocatie!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Het kan absoluut.. als iemand andere mensen onnodig provoceert dient de overheid er iets aan te doen.
Wilders gaat de kant op als Hitler , daarom dient hij tegengehouden te worden en in de cel gestopt te worden en de sleutel weg te goien
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij vergelijkt moslims met een natuurramp..verschijnsel is dat niet genoeg ??
Dus jij wilt Wilders zijn gang doorgaan en doorgaan met zijn heilige oorlog tegen de moslimsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:15 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
JIJ ziet zijn woorden als een provocatie!
JIJ vindt dat hij de kant op gaat van Hitler en JIJ vindt dat we hem tegen moeten houden en de sleutel weg moeten gooien.
maar JIJ mag niet bepalen wat de mening van wilders wel moet zijn. Zolang hij niet zegt dat elke islamiet vernietigt moet worden is hij niet strafbaar en kan hij niet worden vervolgd. . ( en nee ik ben nog steeds geen wilders aanhanger)
Dat is de kern van onze samenleving Meki. en die kan je niet veranderen.
Als jij een Tsunami een verschijnsel noemt ... ben je zo triest als een kakkerlakquote:
Dat is de conclusie die JIJ er aan geeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij vergelijkt moslims met een natuurramp.. is dat niet genoeg ??
oow ga jij dan nog zitten te verdedigenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:18 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Dat is de conclusie die JIJ er aan geeft.
HIJ kan het ook bedoelen dat HIJ het ziet dat het een enorm groeiende beweging is.
Tsunami is niet per definitie een Ramp.
Het is pas een ramp op het moment als het op een land aanspoelt en mensenlevens of Materiele zaken beeindigd.
(ik vind het geen fijne woordkeus en ik ben het niet eens met deze terminologie , maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij het dus niet direct vergelijkt met een natuurramp)
jup, Een tsunami, een Japanse samenstelling van tsu ('haven') en nami ('hoge golf'), is een Japans woord voor de soort vloedgolf waardoor met een enorme kracht het land vanuit zee wordt overspoeld, meestal veroorzaakt door een zeebeving.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jij een Tsunami een verschijnsel noemt ... ben je zo triest als een kakkerlak
Ik ben het absoluut niet eens met hoe wilders zich in de media manifesteert! .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus jij wilt Wilders zijn gang doorgaan en doorgaan met zijn heilige oorlog tegen de moslims
In plaats van Wilders te verdedigen kan je beter Nederland zitten te verdedigen .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:20 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet eens met hoe wilders zich in de media manifesteert! .
Maar ik zie zijn woorden niet als een heilige oorlog tegen de moslims.
Dat is de mening die JIJ vormt naar aanleiding van zijn woorden.
Iedereen denkt anders Meki. En niemand kan een ander verplichten zijn mening over te nemen.
En niemand kan een mening van een ander tegenhouden.
dat is nu de vrijheid van meningsuiting.
NEE ik ben geen aanhanger van Wilders.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:19 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ga jij dan nog zitten te verdedigen
ben je soms een aanhanger van Wilders
IK BEN NEDERLAND AAN HET VERDEDIGEN!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van Wilders te verdedigen kan je beter Nederland zitten te verdedigen .
Maar ga die racist niet staan verdedigen want dan verlaag je tot zijn niveau
Het antwoord is ja, leer ermee omgaanquote:
het zal je niet lukken om een andere kijk aan mij over te brengen hoe ik aan Wilders toe kijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
NEE ik ben geen aanhanger van Wilders.
net als dat ik geen aanhanger ben van jou.
Ik ben mijn eigen persoon , met mijn eigen mening.
Ik verdedig hem niet ik probeer je alleen een andere kijk te geven over hoe andere mensen kunnen denken over zijn woorden.
Jij zit hier geen vrijheid van meningsuiting t e verdedigenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
IK BEN NEDERLAND AAN HET VERDEDIGEN!
Ik ben de nederlandse grondbegisnelen an het verdedigen.
Ik ben de vrijheid van meningsuiting aan het verdedigen .
maar blijkbaar ben JIJ daar geen voorstander van .
Beste Meki ,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zit hier geen vrijheid van meningsuiting t e verdedigen
maar een rampzalige provocatie te verdedigen
2 grote verschillen
Oh, gelukkig, Telegraaf. Dat is toch die site waar eens per jaar een artikel staat, toch? Makkelijk terug te zoeken zo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal er wel twaalf keer overheen gelezen hebbenmaar stond deze hier nu al?
Bron: Telegraaf
[..]
Zo ziet de Amerikaanse nieuwszender Fox News ons land: een vlag met Islamsymbool er doorheen
[..]
Niet geschoten is altijd mis toch ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Oh jee, er zijn nog users die Meki zien als potentieel serieus discussiemateriaal?
't Is goed bedoeld van jullie om hem van alles uit te gaan leggen, maar is het na zoveel posts van Meki nou nog niet duidelijk dat het aan dovemansoren gericht is?
dat is niet zo,.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:26 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Beste Meki ,
Een naar jouw mening rampzalige provocatie IS een vorm van vrije meningsuiting. Maar dat snap je volgens mij niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |