hij verstuurt Al qaida een uitnodigingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waar wordt om geweld gevraagd dan? De enige die om geweld roepen zijn de mensen die verwachten (!) dat ze gekwetst gaan worden.
Hij vraagt niet om geweld en anders wil ik bij deze een bron van je waarin hij dat wel doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft ook opdracht gegeven ... hij heeft geweld gevraagd en hij lokt het uit.
iemand die oogst met angst en haat is een terrorist
Wat een vergelijking van je!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet hoor
Wilders is Nederland zo denken ze in het buitenland.
Shell en ABN AMRO hebben veel kantoren in het buitenland
er bestaan mensen die geweld wel zien zitten en Wilders weet dat..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij vraagt niet om geweld en anders wil ik bij deze een bron van je waarin hij dat wel doet.
Hij lokt het ook niet uit want hij brengt alleen feiten boven tafel en verkondigt zijn mening over die feiten. Hoe kan je dat uitlokking van geweld noemen?
Nogmaals, de mensen die graag geweld willen zijn de mensen die zich al gekwetst voelen voordat de film uberhaupt uit is.
Wat voor uitnodiging heeft hij dan gestuurd en wat voor geweld heeft Wilders, of iemand in opdracht van Wilders, gepleegd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Meki het volgende:
[..]
hij verstuurt Al qaida een uitnodiging
hij verstuurt een uitnodiging aan Taliban etc.
Nou dan heb je de Deense provocatie dus gemistquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:37 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat een vergelijking van je!
Gelukkig zijn er geen 2,5 miljard Meki's
Zoals ik zei; WELDENKENDE MOSLIM.......daar val jij dus niet onder.
De overheid is bang voor het feit dat er hele volksstammen rondlopen in Nederland en het buitenland die niet begrijpen dat als iemand zijn mening verkondigd dit zijn mening is en hij daar het recht toe heeft om die mening te verspreiden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef Meki het volgende:
[..]
er bestaan mensen die geweld wel zien zitten en Wilders weet dat..
jij wilt dat niet inzien als geweld uitlokking maar waarom ziet de overheid dit dan wel;.
Jah wel Wilders oogst haat en angst in Nederland en verstuurt uitnodigingen aan andere terroristen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat voor uitnodiging heeft hij dan gestuurd en wat voor geweld heeft Wilders, of iemand in opdracht van Wilders, gepleegd?
Zolang er nog geen geweld is gebruikt kan je niet spreken van een terroristische aanval.
Het feit dat iemand zijn mening geeft over bewezen feiten kan je ook geen uitlokking noemen, eerder ontkenning van de mensen die ontkennen dat de feiten zijn gebeurd.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De overheid is bang voor het feit dat er hele volksstammen rondlopen in Nederland en het buitenland die niet begrijpen dat als iemand zijn mening verkondigd dit zijn mening is en hij daar het recht toe heeft om die mening te verspreiden.
Je kan het niet eens zijn met die mening maar dat geeft je nog steeds geen vrijbrief om geweld te gebruiken.
Je springt wel van de hak op de tak he Meki.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan heb je de Deense provocatie dus gemist
zo veel miljoenen euro's omzet hebben ze gemist door hun provocatie
Nu leg je zaken in mijn mond die niet waar zijn. Ik kan me vinden in een aantal van zijn standpunten maar ik zie hem absoluut niet als mijn held. In mijn wereld zijn er goden en geen helden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wel Wilders oogst haat en angst in Nederland en verstuurt uitnodigingen aan andere terroristen.
ik weet dat jij hem graag ziet als een held
JIJ maakt de conclusie dat Wij wilders als held zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ga jij maar die mensen uitleggen waarom jullie Wilders als een held zien
Ik wacht nog steeds op een antwoord Mekiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
En daar ga jij dus volledig de mist in.
Iemand fysiek aanvallen (geweld plegen) is per definitie FOUT en zal het ook altijd blijven.
Het is een zwaktebod.
Als er om geweld gevraagd , moet je zo slim zijn om er niet op in te gaan , Anders ben je net zo slecht als de persoon die er om vraagt.
Lange tenen bestaan niet... nogmaalsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:42 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je springt wel van de hak op de tak he Meki.
Niet erg geloofwaardig voor je als hoofdagent in opkomst voor je.
Maar goed.
Wat betreft de Deense cartoons, dat en zoals vele andere dingen, vallen onder de noemer: LANGE TENEN.
Alles mag en kan, zelfs mensenschending, zolang een bepaalde groep Moslims zich maar niet beledigd voelen.
Je zelf beledigd voelen, ligt aan JEZELF, en niet aan anderen.
Maar dit zal wel acabadabra voor je zijn....
Kun jij me ff uitleggen waarom Al Qaida Denemarken had bedreigd ??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nu leg je zaken in mijn mond die niet waar zijn. Ik kan me vinden in een aantal van zijn standpunten maar ik zie hem absoluut niet als mijn held. In mijn wereld zijn er goden en geen helden.
Dat jij vind dat hij door het verkondigen van zijn mening een uitnodiging tot geweld geeft is jouw mening en daar ben ik het niet mee eens. Aangezien je verder absoluut niet kan discusseren en constant hetzelfde flauwe geintje uitvoert (uitnodiging --> geweld) stop ik bij deze met discusseren tot er iemand langskomt die wel zijn mening duidelijk uit kan leggen.
Ik snap niet waarom jullie Wilders nog toelaten die niet voor Nederland opkomt maar voor zijn talmoed uitoefende propogandaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:43 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
JIJ maakt de conclusie dat Wij wilders als held zien.
Persoonlijk vind ik het een omhoog geschoten pestventje , maar dat neemt niet weg dat iedereen die erop reageerd door geweld te gebruiken , Enorm fout zit , mischien zelfs nog erger is dan de persoon die het oproept.
Meki.......nogmaals: Je zelf beledigd voelen, ligt aan JEZELF, en niet aan anderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Lange tenen bestaan niet... nogmaals
waarom zou je onnodig mensen provoceren ?
Dus als ik een film ga maken over de holocaustquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Meki.......nogmaals: Je zelf beledigd voelen, ligt aan JEZELF, en niet aan anderen.
Als je wel zinnig kunt discussieren dan zal ik je graag weer te woord staan.
Tot die tijd ga ik wat anders doen.
Maar ik verwacht het niet van je dus ik geef die hoop al op....
Ik heb al gezegd .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:45 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een antwoord Meki
Omdat iedereen in Nederland zijn mening mag geven. Als het maar zonder geweld is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie Wilders nog toelaten die niet voor Nederland opkomt maar voor zijn talmoed uitoefende propoganda
Daar zijn honderden films over gemaakt, Mekiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus als ik een film ga maken over de holocaust
dan is het aan de nabestaanden hun eigen probleem waarom zij gekwetst zijn in die film ?
Dat was me vraag nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:51 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Omdat iedereen in Nederland zijn mening mag geven. Als het maar zonder geweld is.
Net zoals jij je mening mag geven over wilders.
Er zullen ook vast mensen zijn die jou als persoon niet vriendelijk vinden , maar moeten wij hun ook het recht geven om jou dan te verwijderen uit dit land ? Nee toch ?
Het is een groot goed dat iedereen vrij is om zijn mening te uiten.
Het is een groot goed dat iedereen hier vrijheid heeft.
Zodra wij Geweld jegens welke persoon dan ook toe gaan laten is dat het einde van onze beschaving en (naar mijn inziens) geen goede manier van leven.
dat was me vraag nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Daar zijn honderden films over gemaakt, Meki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |