Ja oeps, ik gooide hem dicht en had het niet doorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Een nieuw topic want ik meen gezien te hebben dat de oude dicht was en er geen nieuwe was.
Voel je alsjeblieft vrij om het recept voor me uit te tikken als het lekker wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Sudderpot het volgende:
Vanavond een recept uit de laatste Delicious, snelle stroganoff.
Tnx voor de tip, ik moet mijn kipsaté nog marineren voor morgenavond. Zo nog even doen voor ik naar bed gaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef Xennia het volgende:
Varkenshaassate, gebakken uitjes, gebakken aardappels, ijsbergsla met feta en rode ui
Hartige of zoete? Ik vind de zout/knof-bananenchipjes altijd het lekkerstquote:
zoetequote:Op woensdag 30 januari 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hartige of zoete? Ik vind de zout/knof-bananenchipjes altijd het lekkerstOf zelf maken met superveel chilivlokken
Water en bammetjes hier, en een appel.
Je koopt ze bij de suri/turkse/whatever winkel. Van die lange repen. Superlekker, vind ik. En ontieglijk verslavend. Knapperig, licht zout en met een vleugje knoflook. Mmm.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zoete
ken ze eigenlijk alleen maar zoet
vroeger at ik ze heel vaak, heb ze echt al geen jaren meer gegeten, gisteren kreeg ik ineens de geest
nog nooit hartige gezien ook?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:18 schreef PeRi het volgende:
Je moet ze zelf maken joh! Veel en veel lekkerder! Je koopt groene bananen bij de surinaamse toko, wel echt groen, mag geen streepje geel te zien zijn [ afbeelding ]!
Je schilt ze, snijden (rondjes of reepjes) - niet te dun maar ook niet te dik, flink wat zout erop, wat knoflookpoeder overheen als je dat lekker vindt, en bakken maar tot ze goed goudgeel zijn [ afbeelding ] .
Gewoon die repen banaan friturenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]![]()
bakken in de oven of in een pan met olie, of boter, of wat?
ik was weer te snelquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:21 schreef PeRi het volgende:
Oh ik had al geedit [ afbeelding ]. Wat olie in een pan. Ik gebruik een hoge wokpan tegen de oliespetters.
Nee hoor, naar je eigen smaak toch? Mijn moeder vindt me ook stom dat ik het ervoor doe, maar dan vind ik het gewoon lekkerder. Eigenlijk maakt het geen fluit uit ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Peri, ik kruid ze altijd pas na t frituren [afbeelding] Is dat gek? [afbeelding]
Niet teveel olie, anders heb je weer zo'n bak oliechips. Klein laagje, dat het wel kan frituren en af en toe keren. En goed in de gaten houden, want het gaat echt heel hard en voor je het weet zijn ze zwartquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik was weer te snel [afbeelding]
ik ga dat wel een keer proberen [afbeelding]
gewoon een klein beetje olie in de wok en bakken maar?
kan weinig aan mis gaan lijkt me [afbeelding] of moet je ze meer frituren in de olie, een grotere laag dus?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor, naar je eigen smaak toch? Mijn moeder vindt me ook stom dat ik het ervoor doe, maar dan vind ik het gewoon lekkerder. Eigenlijk maakt het geen fluit uit ook [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik check je fobo en denk: die zal er wel verstand van hebben [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |