abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:46:09 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56381679

Het vorige deel: Slank de lente in # 122

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
Niet meer actief op Fok!
pi_56381728
Jeuj!
De topics zijn nu, in januari, toch een stuk sneller vol dan aan het eind van vorig jaar
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56381733
Hier is het om 6 uur donker en dat vind ik nog steeds vroeg
In de zomer ga ik vaak rond 9 uur nog ff sporten (sport dan ook vaak 2x per dag)
pi_56381811
Het gaat idd wel hard zeg

Zal idd ook wel te maken hebben met de goede voornemens ja

Ik heb lekker brood met kaas en tomaat en kaas en komkommer
pi_56381815
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:35 schreef zwahiel het volgende:
zeg hier is een interessante:

Aan de voorkant en borst en zo gaat 't vet weg, maar nu zit ik met een soort halve zwemband aan de achterkant van mijn lijf. Zo halverwegen de zijkant dijt het een beetje uit en achterop heb ik nu een soort achterbumper zitten

Aan de voorkant begint eindelijk een soortement van lijnenspel zichtbaar te worden (nah entlich! ) Maar de achterkant faalt nog een beetje en begint nu extra op te vallen bij mij. Dat moet natuurlijk niet, iemand nog tips?
Ik heb ook nog een buikje/achterkant/zijkant maar wel dunne benen/armen
Wil ook wel graag tips
(Buikomtrek is ook echt 75cm net onder mn ribben en 89 bij mn navel of zo)
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 07:50 schreef dp81 het volgende:

[..]

Dat kan je lichaamstype/bouw zijn, ik zie weleens mensen die letterlijk een kont van 1 meter dik hebben en dan een naar verhouding klein bovenlichaam.
Ik vind m'n kont wel prima op zich Niet echt klein maar groot is En heb idd een kort bovenlichaam en lange benen.. Zal het daar aan liggen
pi_56381841
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Het gaat idd wel hard zeg

Zal idd ook wel te maken hebben met de goede voornemens ja

Ik heb lekker brood met kaas en tomaat en kaas en komkommer
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommer superlekker
pi_56381896
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kom niet onder de 63
nou ja.. 't getaletje boeit me niet maar ik wil mn buikspieren zien
62,9
pi_56381939
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jup, ik ook dus Lekker fris
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

62,9

Ik ben ongesteld, dus op de weegschaal gaan staan heeft toch weinig zin, ben toch 2 kg zwaarder dan normaal nu.
pi_56381999
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

62,9

(dat cijfertje moet ik precies ook zien op 1 feb. Ik kán het nog redden......)
pi_56382200
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dinsdag 29 januari 2008 @ 12:10:46 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56382303
Zo, tijd voor de lunch. En aangezien ik niks ingekocht heb, omdat ik morgenvroeg op vakantie ga, zullen het weer crackers worden.
pi_56382347
Jeej, ik hoef nog een dag minder te wachten op de uitslagen Kreeg net brief binnen dat afspraak is verzet van woensdag 10 over 4, naar dinsdag 10 voor 2 Dus dat wordt nog minder lang in spanning zitten dus
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:14:41 #13
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56382411
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Jeej, ik hoef nog een dag minder te wachten op de uitslagen Kreeg net brief binnen dat afspraak is verzet van woensdag 10 over 4, naar dinsdag 10 voor 2 Dus dat wordt nog minder lang in spanning zitten dus
Woeh! Succes in ieder geval!
pi_56382413
Zie je er tegenop Sylvana?
pi_56382467
Aan ene kant zie ik er best wel tegenop, omdat ik er toh wel vanuit ga dat ze nu wel een uitslag hebben. Aan de andere kant is het ook wel ontzettend fijn om nu eindelijk een uitslag te krijgen en behandeld te kunnen worden. Dus het is een beetje dubbel.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:17:53 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56382513
Bleh, ik was echt pissig net, omdat ik weer een topic op slot had gegooid.
In het vervolg ga ik steeds goed opletten of ik niet de laatste ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_56382549
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik was echt pissig net, omdat ik weer een topic op slot had gegooid.
In het vervolg ga ik steeds goed opletten of ik niet de laatste ben .
Zoveel werk is dat nou toch ook niet
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:21:41 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56382628
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zoveel werk is dat nou toch ook niet
Dat is waar, maar ik was al een beetje chagrijnig en ik gooi de laatste tijd wel heel vaak Slank-topics op slot.
Niet meer actief op Fok!
pi_56382662
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Sylvana het volgende:
Aan ene kant zie ik er best wel tegenop, omdat ik er toh wel vanuit ga dat ze nu wel een uitslag hebben. Aan de andere kant is het ook wel ontzettend fijn om nu eindelijk een uitslag te krijgen en behandeld te kunnen worden. Dus het is een beetje dubbel.
Kan ik me goed voorstellen. Nou, we zullen allemaal duimen dat het een positieve uitslag is die goed te behandelen valt.

En dan ga ik nu echt internet eraf gooien en met m'n lesvoorbereidingen voor morgen bezig (m'n eerste lessen aan drie nieuwe klassen, hellup).
pi_56382693
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik was al een beetje chagrijnig en ik gooi de laatste tijd wel heel vaak Slank-topics op slot.
Hehe, ja, dat is wel zo ja, dat jij vaak de laatste ben. Dan moet je idd maar gewoon niet meer posten als hij bijna vol is
pi_56382742
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen. Nou, we zullen allemaal duimen dat het een positieve uitslag is die goed te behandelen valt.

En dan ga ik nu echt internet eraf gooien en met m'n lesvoorbereidingen voor morgen bezig (m'n eerste lessen aan drie nieuwe klassen, hellup).
Thnx En succes met je lesvoorbereidingen
pi_56382744
Bleh, gisteren bij de tandarts weer een wortelkanaalbehandeling gehad, de 3e in dezelfde kies. t Was nu wel echt de laatste, hij heeft t netjes dichtgemaakt. Ik moet alleen wel aan het idee wennen dat ik nu 2 plastic pinnen heb in mijn kies van 2,5 cm. lang! Ik heb blijkbaar lange wortelkanalen.
Ik voel em nog steeds niet echt geweldig, hoofdpijn en een drukkend gevoel in mijn kies. Maar het is stukken beter dan het geweest is gelukkig. Per vandaag dus maar weer verder met mijn afvalplan. Ik moet nu ook wel regelmatig eten want ik zit aan de antibiotica, dus dat heeft dan wel weer een voordeel.
Spoilers!
pi_56382773
Misschien post je te veel, Viking

Mijn idiote trek in alles wat ik maar in handen kon krijgen is weg. Ik word er een beetje pissig van dat mijn hersens blijkbaar zo gevoelig reageren op hormonen en dergelijke. Ik moest ongesteld worden en dat geef ik nu de schuld maar, want een andere reden is niet echt voorhanden. Maar goed, ik las vanmorgen een mooi citaat wat ongeveer zo ging: "Je hoeft de reden achter iets niet te kennen om ermee te stoppen"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56382789
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bleh, gisteren bij de tandarts weer een wortelkanaalbehandeling gehad, de 3e in dezelfde kies. t Was nu wel echt de laatste, hij heeft t netjes dichtgemaakt. Ik moet alleen wel aan het idee wennen dat ik nu 2 plastic pinnen heb in mijn kies van 2,5 cm. lang! Ik heb blijkbaar lange wortelkanalen.
Ik voel em nog steeds niet echt geweldig, hoofdpijn en een drukkend gevoel in mijn kies. Maar het is stukken beter dan het geweest is gelukkig. Per vandaag dus maar weer verder met mijn afvalplan. Ik moet nu ook wel regelmatig eten want ik zit aan de antibiotica, dus dat heeft dan wel weer een voordeel.
Dat klinkt niet echt fijn, maar wel mooi dat het nu klaar is Sterkte ermee
pi_56382821
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Misschien post je te veel, Viking

Mijn idiote trek in alles wat ik maar in handen kon krijgen is weg. Ik word er een beetje pissig van dat mijn hersens blijkbaar zo gevoelig reageren op hormonen en dergelijke. Ik moest ongesteld worden en dat geef ik nu de schuld maar, want een andere reden is niet echt voorhanden. Maar goed, ik las vanmorgen een mooi citaat wat ongeveer zo ging: "Je hoeft de reden achter iets niet te kennen om ermee te stoppen"
Oeh, dat is zeker een mooi citaat

* Sylvana slaat hem ff op in der citatenbestandje

Trouwens, gaat dat nou ook al via internet, dat vrouwen doe veel met elkaar "omgaan" tegelijkertijd ongesteld worden? Zijn er wel een aantal hier nu ongesteld geloof ik, of die het moeten worden.

Wiej, Johnny Depp staat op de voorkant van de Veronica Gids

*zwijmel zwijmel zwijmel*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')