Mee eens. Hoewel ik destijds wel een voorstander was van de komst van Luque, maar uiteraard niet ter vervanging van Sneijder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft afgelopen zomer. Alleen is een kanttekening wel op zijn plaats. Delorge is al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en gold meer als een soort back-up van Gabri. In die rol vond ik hem ook wel redelijk spelen. Rommedahl werd ook al voor het vertrek van Sneijder gehaald, en was een back-up van de ook in die periode gekochte Kennedy. Wat betreft Kennedy en Rommedahl hebben ze me beide nog niet echt kunnen overtuigen. Hoewel Rommedahl als invaller zeker potentie heeft.
Urzaiz is ook nog voor het vertrek van Sneijder gehaald, en de reden is nog steeds onduidelijk. Werd als een subersub gehaald, maar is in die rol nooit serieus ingezet.
Colin was echt afkomstig van Ten Cate, een soort vriendendienst. Heeft ook maar een contract voor een jaar.
Het is fout gegaan na de verkoop van Sneijder, toen heeft men blufpoker gespeeld met het schaduwlijstje wat er niet was. En kwam men aan met de te dure Luque als zoethoudertje.
dat was richting mijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
waterkanonnetje - dinsdag 29 januari 2008 @ 15:57
afca enzo. bah
NIet zo cynisch en defensief man.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt gepresenteerd als iemand die een bepaalde rol kan krijgen. Wat wil je nou zeggen? En waar lees je allemaal de naam Jaap Stam? Kom eens met voorbeelden.
En ik weet niet of hij goed gaat spelen. Dat is afwachten zeg ik. Ik zeg nergens dat ik verwacht dat hij niet goed gaat spelen. Moeilijk he.
quote:Kuffour moet Stam doen vergeten - 27 jan 2008
ARNHEM - Ajax heeft een opvolger gevonden voor Jaap Stam. Het is de 31-jarige Samuel Kuffour. De Ghanees komt bij zijn huidige club AS Roma nauwelijks aan ...
Provinciale Zeeuwse Courant - 95 verwante artikelen »
Kuffour als de nieuwe Jaap Stam - Algemeen Dagblad - 60 verwante artikelen »
AD.nl - Voetbal - Kuffour als de nieuwe Jaap StamAD.nl brengt 24 uur per dag binnenlands, buitenlands, economie, cultuur en sportnieuws. Tevens het regionale nieuws uit de regio midden Nederland en ...
www.ad.nl/sport/voetbal/article2002938.ece - 30k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Sporttribune - Voorpagina - Ajax haalt Kuffour als opvolger Jaap StamVoor het laatste sportnieuws moet u op Sporttribune.nl zijn. Aandacht voor meer dan 40 sporten. Iedere dag het meest actuele nieuws plus verdiepende ...
www.sporttribune.nl/pagina/voorpagina/18145 - 47k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Kuffour volgt Jaap Stam op - Het Parool - SPORTARNHEM - Samuel Kuffour (31) moet bij Ajax de opvolger worden van Jaap Stam. De Ghanees komt bij zijn huidige club AS Roma nauwelijks aan spelen toe. ...
www.parool.nl/sport/2008/JAN/012708-4.html - 31k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Wat de media allemaal roept hoet niet de gedachte bij de supporters te zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zo cynisch en defensief man.
![]()
[..]
juist. Wie is er verantwoordelijk voor de aankopen? Volgens mij niet de coach maar de technisch directeur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja hij had nee kunnen zeggen.
zo zie ik het ook. Luque was een goede vervanger geweest voor Babel bijvoorbeeld. Maar daar hebben we nu Suarez voor. Het verhaal van Delorge en Colin snap ik nog steeds niet. Zulke spelers zijn overbodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik destijds wel een voorstander was van de komst van Luque, maar uiteraard niet ter vervanging van Sneijder.
quote:Maduro: ‘Spanjaarden hebben respect voor voetballers’
Oud-Ajacied Hedwiges Maduro (foto) is op een moeilijk moment bij zijn nieuwe club Valencia begonnen. De sportieve prestaties van de ploeg zijn momenteel zwaar ondermaats. De middenvelder is zich daarvan bewust. Toch is hij vol vertrouwen over de toekomst. ‘Dit seizoen is voor Valencia nog niet het seizoen om te oogsten. Ik verwacht de Koeman het vertrouwen van de clubleiding houdt, waardoor hij de tijd krijgt om aan een team te bouwen. Ik heb niet voor niets voor vierenhalf jaar getekend,’ aldus de speler tegenover BN/De Stem.
Het leven in Spanje bevalt hem prima. ‘Ondanks onze slechte prestaties blijven de supporters aardig tegen me. Ze vragen vriendelijk of ze met me op de foto mogen. Spanjaarden hebben veel respect voor voetballers. Dat merk je aan alles. Ik voel me hier goed. Het is elke dag zo'n twintig graden, we trainen in korte broek. De mensen zijn vriendelijk en in de restaurants mag ik niet betalen.’ (JvE)
Doe het Edgarquote:Davids gaat met Ajax praten over contractverlenging
Edgar Davids (foto) gaat binnenkort met Ajax praten over de verlenging van zijn contract. De verbintenis van de voetballer loopt aan het einde van dit seizoen af. Davids weet nog niet of hij deze wil verlengen.
‘We hebben half een afspraak gemaakt. In de komende weken zullen we gaan praten. Het hangt er vanaf hoe het loopt, wat de plannen zijn van Ajax. We gaan een beetje filosoferen en dan zien we wel,’ aldus de aanvoerder tegenover De Pers. (JvE)
"In restaurent mag ik niet betalen"quote:
Dus als de media het schrijven, dan vinden de supporters dat ook? Doe niet zo naïef man.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zo cynisch en defensief man.
![]()
[..]
nee, dat beweer ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat de media allemaal roept hoet niet de gedachte bij de supporters te zijn natuurlijk...
Wat zo'n lekker zonnetje allemaal niet kan veranderen in een mens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
Warme sfeer daar hè in Spanje. Vraag maar aan Tom de Mul.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus als de media het schrijven, dan vinden de supporters dat ook? Doe niet zo naïef man.
Dit zeg je hier in het Ajax topic. Waarschijnlijk dan onbedoeld, maar in feite stel je hier dat wij supporters in Kuffour de opvolger van Stam zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds zo verbaasd over Kuffour, en ook nog zeggen dat ie de opvolger van Jaap Stam is....
Zo'n ouwere man die de laatste jaren geen pepernoot heeft geraakt, om begrijpelijke redenen natuurlijk, zijn drama is afschuwelijk, maar waarom zou hij nu ineens wel goed gaan spelen?
De sinaasappels groeien in deze periode ook niet, dipshit.quote:Toch is hij vol vertrouwen over de toekomst. ‘Dit seizoen is voor Valencia nog niet het seizoen om te oogsten.
Jij zou juist blij moeten zijn met Kuffour. Grote brede neger die niet kan voetballen, toch? Ideaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, dat zeg ik toch niet. Jeetje, wat een conversatie is dit weer
![]()
Van Geel, Van Geel, Van Geel en nog eens Van Geel...quote:Ajax-td Van Geel: ‘Aantrekken Perez geen slecht beleid’
Martin van Geel (technisch directeur) stelt dat de selectie van Ajax nu goed in balans is. Dit in tegenstelling tot de situatie tijdens de eerste seizoenshelft. ‘De selectie van Ajax was in de eerste helft van het seizoen niet in evenwicht. Dat kwam onder meer door het onverwachte vertrek van Wesley Sneijder,’ aldus Van Geel tegenover Telesport.
Over het terughalen van Perez (foto, rechts) heeft hij een geheel eigen filosofie. ‘We hebben afgelopen maand eerst Perez teruggehaald. Ik vind dat geen slecht beleid. Perez is weg gegaan toen we een andere trainer en Wesley Sneijder en Ryan Babel nog hadden. Hij was nu de beste optie voor de positie van aanvallende middenvelder.’ (JvE)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
Warme sfeer daar hè in Spanje. Vraag maar aan Tom de Mul.
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou juist blij moeten zijn met Kuffour. Grote brede neger die niet kan voetballen, toch? Ideaal voor jou.
Het klopt maar jij weet ook dat de waan van alledag gewoon regeert en dat elke trainer gewoon zijn eigen selectie samenstelt. Dat je dan als Ajax wat minder hoog van de toren moet blazen over de lange termijn bewaken staat buiten discussie natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Wie is er verantwoordelijk voor de aankopen? Volgens mij niet de coach maar de technisch directeur.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |