Had ik vanmiddag ook last van ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef toma het volgende:
Is voetbalzone soms ook gehackt? Die site ziet er ook maar een beetje raar uit
Wie kijkt er nu op voetbalzonequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook last van ja.
Martin kijk je mee?quote:Broertje Seedorf krijgt kans bij Cambuur
Cambuur Leeuwarden heeft het komende half jaar in ieder geval een grote naam onder contract staan. Cedric Seedorf (24), het jongere broertje van international Clarence, mag de komende maanden bewijzen dat hij het niveau van de Jupiler League aankan.
De middenvelder was de afgelopen twee dagen op stage bij de Friese club. Dat voelde van beide kanten goed aan, weet Omroep Fryslan. Seedorf mag het komende half jaar in Leeuwarden blijven, zij het op amateur-basis. Mocht hij zijn meerwaarde kunnen bewijzen dan komt hij in aanmerking voor een nieuwe verbintenis.
Seedorf speelde in zijn jeugd al voor enkele Europese topclubs (Via Ajax ging hij naar Real Madrid en vervolgens naar Internazionale), maar als prof wist hij nog niet door te breken. Bij NAC speelde hij in ruim twee jaar tijd drie wedstrijden; ook bij het Italiaanse Legnano en Pizzighettone viel hij nauwelijks op. Seedorf staat momenteel nog onder contract bij het Belgische KV Oostende.
hoezo die gast is superslechtquote:
Volgens mij was dat een gevalletje Cyberia hoax hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Makaay zich trouwens negatief heeft uitgelaten over Kuffour (uitgerekend je oud-collega) vind ik niet bepaald netjes.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een gevalletje Cyberia hoax hoorik heb niets op de website van het AD gezien.
Bronquote:Feyenoorder Makaay heeft twijfels over aankoop Ajax
Feyenoord-aanvaller Roy Makaay is verbaasd over de nieuwste aanwinst van Ajax, Samuel Kuffour (foto, midden). Makaay vraagt zich in het Algemeen Dagblad af, wanneer de Amsterdammers hem gescout hebben. De aanvaller kent hem nog uit zijn beginperiode bij Bayern München. ‘Hij heeft al heel lang niet meer gespeeld. In mijn eerste jaar bij Bayern speelde hij af en toe, in het tweede jaar eigenlijk al helemaal niet meer.’
‘In de kleedkamer bij Bayern zat ik altijd naast Kuffour. Het was een rustige jongen in de groep. Als voetballer is het een typisch Afrikaanse verdediger: fysiek zeer sterk. Maar dat hij nu naar Ajax komt, verbaast me wel.’ (JvE)
Totaal niet belangrijk wat een kakkerlak vindt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Bron
Het zal dan in de krant wel staan.
Alleen omdat hij bij nu bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahahaha, Lindgren is opgeroepen voor het Zweedse elftal.
Nou, zijn doel ook meteen bereikt!
Ik denk niet dat de bondscoach gister nog zijn selectie heeft gewijzigd hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alleen omdat hij bij nu bij Ajax speelt![]()
Triest
True.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk wat een kakkerlak vindt!
Denk je dat nou echt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alleen omdat hij bij nu bij Ajax speelt![]()
Triest
wat is hier gehackt aan? kan me herinneren dat er ook een pagina van de feyenoord selectie te vinden is op ajax.nlquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Acathla het volgende:
Ajax site wordt gehackt!
Iemand even een link waar ik plaatjes kan uploaden?
Zie http://www.ajax.nl/web/show/id=45609/dbid=12184/typeofpage=55719
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Bron
Het zal dan in de krant wel staan.
Het leek mij op het eerste gezicht een hack. Later vertelde een bekende dat het een kwestie is van wat geknoei met de url. Vrouwen en hacken gaan waarschijnlijk niet samen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat is hier gehackt aan? kan me herinneren dat er ook een pagina van de feyenoord selectie te vinden is op ajax.nl
Leuk filmpje zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TnTXmqGO0QA
Ik hou ook niet zo van gouden kikkersquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=iz-2CK_nJZQquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
de Meerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van gouden kikkers
Heb hem niet daarvandaan hoertjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef PyTh het volgende:
Die is ook al 500 keer voorbij gekomen partyflocksletje......
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie posttequote:
Niet gezien iig hehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie postte
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Heinie dan die 'm eerder in een topic van jullie postte
Beetje gezonde spanning ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Al zenuwachtig voor morgen Piet?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Lol, ik gister bij de mac drive. Staan we daar opeens een dikke bak achter ons, wij kijken opeens een rood trainingspak met nummer 12 o.i.d. kijk je beter zie je opeens eric heijblok.Schreeuw je uit je auto HEY ERIC. beetje lulle, mooi effe praatje te maken betaald ie zomaar je big mac menu![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Lol, ik gister bij de mac drive. Staan we daar opeens een dikke bak achter ons, wij kijken opeens een rood trainingspak met nummer 12 o.i.d. kijk je beter zie je opeens eric heijblok.Schreeuw je uit je auto HEY ERIC. beetje lulle, mooi effe praatje te maken betaald ie zomaar je big mac menu![]()
Je gaat niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje gezonde spanning ja.
Maar heb er toch wel een goed gevoel over
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei diequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Kwam je hem ook tegen in Hoorn? Ik kwam hem laatst ook bij de mc tegen, nou ja, bij het tankstation daar. Maar hij is echt een aardige gozer
Ja, er zullen veel jongens de stad in gaan. Rembrandt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei die
gaan er nog veel jongens naar de stad morgen?
Aanwezig met oa Aanvoerder hehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, gewoon maccie hoorn, hij woont in de kersenboogaard zei die
gaan er nog veel jongens naar de stad morgen?
Nope, ga eigenlijk nooit met de combi en m'n vrouwtje is morgen jarig.quote:
Mooi man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |