Nee. Goh.quote:Van Geel: "Ik ben niet slim geweest"
29 januari 2008
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. "Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten."
Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. "Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af", zei de technisch directeur van Ajax. Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. "Daarna heb ik Peter Bosz gebeld", aldus Van Geel. "Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest."
Van Geel: "We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over."
Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam. "Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken."
inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef BonJovi het volgende:
ik heb liever Jan-Arie dan Schilder dus het ga je goed Schilder gun hem het wel bij Heracles.
Tsja, ik vind best dat je kan zeggen dat hij erg veel geld vroeg....pech voor Feyenoord.quote:
De zelfreflectie komt wel weer als we de Champions League mislopen na een verloren voorronde zonder de net verkochte vaste krachten Huntelaar en Heitinga.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het ging over Rommedahl, Luque, Urzaiz etc.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:00 schreef thealterego1 het volgende:
Om in de stijl van de vorige pagina te blijven:
[ afbeelding ]
met de grote versie hier
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
inderdaad
bedankt en succes [ afbeelding ]
Dat hoop jij nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als wij er maar blij mee zijn
Hij scoort de winnende in de laatste competitiewedstrijd en het kampioenschap gaat naar Feyenoord
quote:Lindgren: ‘Ik ga bij Ajax graag de concurrentiestrijd aan’
Rasmus Lindgren (foto, midden) is blij om weer terug te zijn bij Ajax. De voetballer heeft vertrouwen in zijn tweede termijn. Op de Ajax-clubsite zegt hij: ‘Ik heb bij Groningen een mooie tijd beleefd, we hebben veel successen behaald en ik heb me persoonlijk goed ontwikkeld.'
'In 2005 was ik nog niet klaar voor het eerste van Ajax. Nu wel. Ik vind het fantastisch om weer terug te zijn en wil de concurrentie aangaan met de basisspelers.’ (JvE)
quote:Van Geel: "Ajax is uitgewinkeld"
29 januari 2008
Ajax haar de selectie voor de tweede seizoenshelft rond. Technisch directeur Martin van Geel heeft dinsdag laten weten dat de Amsterdamse club voor vrijdag, wanneer de internationale transfermarkt sluit, geen nieuwe spelers meer aantrekt. Van Geel haalde deze maand met Kenneth Perez, Bruno Silva, Samuel Kuffour en Rasmus Lindgren al vier nieuwelingen naar de Amsterdam ArenA.
Van Geel verwacht dat de selectie nu voldoende kwaliteiten heeft om de strijd om de landstitel aan te gaan. "De selectie van Ajax was in de eerste helft van het seizoen niet in evenwicht. Dat kwam onder meer door het onverwachte vertrek van Wesley Sneijder", zei Van Geel, die onder vuur ligt in Amsterdam. "We hebben afgelopen maand eerst Perez teruggehaald. Ik vind dat geen slecht beleid. Perez is weg gegaan toen we een andere trainer en Wesley Sneijder en Ryan Babel nog hadden. Hij was nu de beste optie voor de positie van aanvallende middenvelder."
Van Geel vindt het ook niet vreemd dat Lindgren weer terugkeert bij Ajax. "Hij heeft zich in 2,5 jaar heel goed bij FC Groningen ontwikkeld. Natuurlijk besef ik dat mensen raar opkijken als we eerst iemand weg doen en dan weer terughalen. Maar dat vind ik niet het belangrijkste. Het gaat er mij om wat het beste voor Ajax is."
fcupdate.nl
En gelijk heeft ie.quote:Natuurlijk besef ik dat mensen raar opkijken als we eerst iemand weg doen en dan weer terughalen. Maar dat vind ik niet het belangrijkste. Het gaat er mij om wat het beste voor Ajax is."
Je moet niet kijken naar dat ie weg is gegaan maar naar de beste optie voor de toekomst. En Van Geel vond hem blijkbaar de beste optie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tja...Ronald de Boer kwam ook terug van FC Twente. Voordeel van de twijfel.
Hoopt hij wel denk ik! Als wij in de Amstel Cup tegenover Feyenoord staan in de finale en Feyenoord is kampioen dan zal dat betekenen dat wij Europe ingaan.quote:
TOch ook als ze door de playoffs Europa ingaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoopt hij wel denk ik! Als wij in de Amstel Cup tegenover Feyenoord staan in de finale en Feyenoord is kampioen dan zal dat betekenen dat wij Europe ingaan.
Is dat zo? Dan zouden ze alleen maar bij de 1e 5 hoeven te komen? Ik dacht dat ze dan kampioen zouden moeten worden, weet het niet zeker. Als ze alleen bij de 1e 5 hoeven te komen dan is Europa best dichtbij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
TOch ook als ze door de playoffs Europa ingaan?
Ik ga het effe uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zouden ze alleen maar bij de 1e 5 hoeven te komen? Ik dacht dat ze dan kampioen zouden moeten worden, weet het niet zeker. Als ze alleen bij de 1e 5 hoeven te komen dan is Europa best dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |