Hij komt hier net uit de printer rollen inderdaad. A3.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heitinga begint, Lindgren begint op de bank en Kuffour zit nog niet bij de selectie morgen.
Aldus onze Zeeuw, A3.
Dus:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heitinga begint, Lindgren begint op de bank en Kuffour zit nog niet bij de selectie morgen.
Aldus onze Zeeuw, A3.
Zoals ik al zei: bij al die Afrikanen kun je er zo 3,4 jaar bijtellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Blight het volgende:
Ik geloof er ook weinig van hoor, dat Kuffour pas 31 is..
quote:Lindgren bij selectie voor duel met PSV
Amsterdam, 29 jan 2008
Rasmus Lindgren zit woensdag bij de wedstrijdselectie voor het duel met PSV. De andere aanwinst, Sammy Kuffour, moet de wedstrijd tegen de Eindhovenaren nog aan zich voorbij gaan. Wellicht is hij er tegen Feyenoord wel bij.
Over de basiself kon en wilde trainer Adrie Koster dinsdag tijdens de persconferentie nog weinig zeggen. ,,Dat staat nog niet vast”, zei de trainer, die wel verklapte dat Kenneth Perez in de basis begint tegen zijn oude club. Dat Lindgren wel bij de selectie zit en Kuffour nog niet, is volgens Koster niet meer dan logisch. ,,Rasmus is topfit en heeft heel veel wedstrijdritme. Bij Kuffour is dat anders. Hij heeft vier maanden niet gespeeld. We willen geen risico’s met hem nemen. Misschien is hij klaar voor het duel met Feyenoord.”
Koster verwacht woensdag een zware wedstrijd tegen PSV. ,,Ik heb hun wedstrijd tegen Excelsior gezien. Daarin kon PSV niet overtuigen. Maar morgenavond zijn de belangen veel groter. Ik weet zeker dat PSV er dan wel staat.”
Het duel met PSV is ontzettend belangrijk met het oog op de strijd om het landskampioenschap. Bij winst slinkt het gat met de koploper uit Eindhoven tot twee punten, bij verlies wordt het verschil acht punten. ,,We moeten winnen om aansluiting te houden”, zegt Koster. ,,Maar zelfs als we verliezen, is de titel nog altijd haalbaar. Wat er woensdag ook gebeurt, ik denk dat de competitie tot het einde spannend blijft.”
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: bij al die Afrikanen kun je er zo 3,4 jaar bijtellen
Mooi gedaan gozerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die nog een originele wallpaper willen!
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
Als ie goed speelt zal het mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Blight het volgende:
Vet! Ik heb hem in gebruik!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die nog een originele wallpaper willen!
[ link | afbeelding ]
Let op! 4,04 MB
Ach en eigenlijk doet het er ook helemaal niet toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Blight het volgende:
]quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als ie goed speelt zal het mij een zorg zijn.
quote:At olympic level, Kuffour became the youngest Olympic Football Champion of all-time, when he pocketed bronze at the 1992 Olympics with Ghana just before his 16th birthday. He was also a member of the Ghana team that made the quarter final at the same level in 1996.
Voegt lekker veel toe hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Loopt die Bonjovi hier ook niet rond?
[..]
Het Oosten.
Als jij het ook nog eens gaat quoten zijn er al 2 berichten aan vuil gemaakt. Je maakt het alleen maar erger.quote:
Schilder wakker wordeeeequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg net uit zeer betrouwbare bron door dat Schilder wordt verhuurd aan Heracles.
Gek he als je nooit speelt, terwijl je teruggehaald wordt voor in de basis?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schilder wakker wordeeee![]()
Als je die gozer ziet lopen krijg je al slaapneigingen dus goed dat ie naar Heracles gaat
Denk niet dat hem een basisplek is beloofd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gek he als je nooit speelt, terwijl je teruggehaald wordt voor in de basis?
Hij is absoluut niet teruggehaald voor de basis. Gewoon als bankzitter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gek he als je nooit speelt, terwijl je teruggehaald wordt voor in de basis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |