ik heb meteen al gezegd dat ik nogal vaak op FOK! te vinden benquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef Thrilled het volgende:
tvpik mis veel te veel zie ik al, maar durf nog niet te fokken op mn stageplek
dat komt in de loop van mn stage wel
bij je sollicatie gesprek:quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb meteen al gezegd dat ik nogal vaak op FOK! te vinden benmaar dat vond m'n begeleider niet erg
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:07 schreef HansU het volgende:
[..]
bij je sollicatie gesprek:
Wat verwacht je van de stage?
- nou, naast veel tijd door te brengen op een internet forum. hyves en een stel andere websites hoop ik ook dat de koffie lekker is, anders doe ik dat kwartier dat per dag overblijft ook helemaal niets.
naast in je privé tijd ook onder werk tijd vermeld?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nee het ging meer over internet in het algemeen, en dat ik dus op FOK! zit en vaak geinig nieuws meepik.
oh ja hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
naast in je privé tijd ook onder werk tijd vermeld?
quote:
Daarom, als je goede wil en inzet toont ben je al een heel eindquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
hier ookhyven msnen privedingen regelen
![]()
het is maar net hoe je jezelf opstelt. zoals die collega van je, dat werkt nooit natuurlijk. maar als je wel werkt, en af en toe ook eens wat anders doet is er niks aan de hand lijkt mij
Wel, behalve dat ik 40u in de week stage loop voor een opleiding die ik niet eens leuk vind heb ik daarnaast mn werk nog(taxichauff) en dat vind zich plaats op vrijdag en zaterdagnacht. Wat dus betekent dat ik alleen maar een zondagavond heb als weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef Etcetera het volgende:
wat moet je doen dan? ben te lui om terug te lezen
Andere opleiding zoeken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wel, behalve dat ik 40u in de week stage loop voor een opleiding die ik niet eens leuk vind heb ik daarnaast mn werk nog(taxichauff) en dat vind zich plaats op vrijdag en zaterdagnacht. Wat dus betekent dat ik alleen maar een zondagavond heb als weekend.
/wrists
Nu nog niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij werkt Erik al...
jaquote:
ging goed?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog niet...
Maar ik kom wel net bij sollicitatie vandaan
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja
[..]
ging goed?
was een geintje he, ik weet wel dat je bezig bent met solliciteren enzo
Ik zit op werk altijd via remote desktop naar huis, dit vind mijn baas ook niet erg. Hij zit af en toe ook wel is mee te kijken wat ik thuis allemaal doe.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
hier ookhyven msnen privedingen regelen
![]()
het is maar net hoe je jezelf opstelt. zoals die collega van je, dat werkt nooit natuurlijk. maar als je wel werkt, en af en toe ook eens wat anders doet is er niks aan de hand lijkt mij
dan zou ik het ook afmakenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:53 schreef Sok41 het volgende:
Toch wel afmaken waar ik mee bezig ben, laatste jaar...
en daar gaat het om tochquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zit op werk altijd via remote desktop naar huis, dit vind mijn baas ook niet erg. Hij zit af en toe ook wel is mee te kijken wat ik thuis allemaal doe.
Maar ik werk er inmiddels ook al een tijdje en men baas is dan ook tevreden over me
Inderdaad, een beetje geven en nemen is het. Ik sta altijd paraat en als ik een keertje tot 7 uur moet werken en ik ben om half 9 thuis vind ik dat niet zo erg. Net zo min hij het erg vind als ik eventjes een kwartiertje nieuws aan het lezen ben / even aan het msnen ben of iets in die trent.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik het ook afmaken
[..]
en daar gaat het om toch
dat is beleefdquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Houniet het volgende:
waarom noem je iedereen altijd bij de voornaam Dean
Dank jequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Succes Pieter
Wat is het hier stil zeg!
De lunch is nu toch ook wel voorbij.
Doos gebak en een kratje bierquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Iemand een idee wat ik allemaal mee moet/mag kan nemen naar een tweede gesprek.
- Je goede humeur
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte!
Geen idee Johnny, vind ik leuk
beetje netjes aankleden, niet te netjes want als je dan begint in gewone kleren is het contrast te grootquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Iemand een idee wat ik allemaal mee moet/mag kan nemen naar een tweede gesprek.
- Je goede humeur
Hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doos gebak en een kratje bier
Goed dat je er over begint!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja je goede humeur, misschien paspoort ofzo (moest ik vandaag wel voor een kopie), evt stagecontract? Voor de rest zou ik het ook niet weten
Aaahquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
MSN
Heb trouwens niemand van Stage SC erin
Jullie willen me niet, ik wist het wel
Paspoort is inderdaad een hele goeiequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja je goede humeur, misschien paspoort ofzo (moest ik vandaag wel voor een kopie), evt stagecontract? Voor de rest zou ik het ook niet weten
En ja, volgens mij is Siebren druk, hij reageert ook niet op msn!
Ben nog maar paar dagen bezig en tel nu al afquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah
Tja, mijn msn adres staat gewoon in mijn profiel. Dus toevoegen is niet al te moeilijk!
Dat treft weer lekker jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben nog maar paar dagen bezig en tel nu al af![]()
Tot nu toe valt het dus tegen, en net had ik een klus om een internet verbinding te regelen bij iemand thuis en toen ik daar aankwam bleek toevallig mijn ex daar ook op bezoek te zijn... Wat een leuke middag toch hoezeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toploaderquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:09 schreef Sok41 het volgende:
Dancing in the moonlight ;D
neem www.koolim.com daar kan het welquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer dat je met eBuddy niemand toe kan voegen
ho wacht even, ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nog meer 3FM luisteraars merk ik wel
Beep Beep Remix [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem www.koolim.com daar kan het wel
die gebruikte ik op het laatst op mn stagequote:
Nee, maar eerder Erik al, nu hoor ik het van Sokquote:
Lang leve herkansingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okeee, het tentamen moet er maar in zitten. En zo niet, dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |