En in wedstrijden tegen pakweg Jong Heerenveen en Go Ahead Eagles zag je echt dat hij in de verste verte nog geen topper is...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Vind het toch erg jammer dat Da Costa vertrekt. In die wedstrijd zag je echt dat hij de kwaliteiten in huis had om een topper te worden.
Huh?? Ik dacht dat hij geschorst was tegen Jong Heerenveen??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En in wedstrijden tegen pakweg Jong Heerenveen en Go Ahead Eagles zag je echt dat hij in de verste verte nog geen topper is...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Huh?? Ik dacht dat hij geschorst was tegen Jong Heerenveen??
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Huh?? Ik dacht dat hij geschorst was tegen Jong Heerenveen??
http://nl.youtube.com/watch?v=EX66EcUAr30quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:08 schreef ErikT het volgende:
Ik vind het wel jammer van Da Costa. Als we nou morgen 0-4 winnen is het weer goed.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Zo, mijn laatste post in het PSV topic voor de komende 4 maanden waarschijnlijk. Ik zal proberen PSV zo veel mogelijk te promoten in AfrikaEn tegen de tijd dat ik terug kom staat de schaal weer in Eindhoven!
Veel plezier!quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Zo, mijn laatste post in het PSV topic voor de komende 4 maanden waarschijnlijk. Ik zal proberen PSV zo veel mogelijk te promoten in AfrikaEn tegen de tijd dat ik terug kom staat de schaal weer in Eindhoven!
Toch leuk om te weten dat ze interesse in Boulahrouz haddenquote:"Khalid Boulahrouz en Petter Hansson waren goede opties, maar zijn – zelfs om te huren – onhaalbaar”, zei manager voetbalzaken Stan Valckx. Daarmee reageerde de manager voetbalzaken op het vertrek van Manuel da Costa naar Fiorentina.
"We zijn nu op zoek naar een andere verdediger, maar halen hem alleen als het de juiste is. Anders maken we het seizoen af met de huidige selectie. Kopen zal sowieso moeilijk worden. We willen het liefst een oudere speler een halfjaar huren.”
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:17 schreef leolinedance het volgende:
0-4 zal lastig wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:08 schreef ErikT het volgende:
Ik vind het wel jammer van Da Costa. Als we nou morgen 0-4 winnen is het weer goed.
Daar meen je helemaal niets vanquote:
Uganda = voor gays heb ik mij laten vertellen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Klopt, Kenia is momenteel the place to bequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Uganda = voor gays heb ik mij laten vertellen...
Nieuwe poging van Ajax om succes te behalen, steeds meer oud-PSV'ers in de selectie en gedrag van PSV-supporters overnemen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist niet dat Calimero internet heeft
http://ajax.punt.nl/?id=408511&r=1
Alles wat geen nederlaag is zou ik vooraf voor tekenen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:08 schreef ErikT het volgende:
Nou, dat was dus in principe al zo'n jaar zijn bestemming, maar dat heeft hij toch maar omgegooid.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Klopt, Kenia is momenteel the place to be
quote:
als PSV daar een keuze had gehad hadden ze hem niet laten gaan, maar dit ligt contractueel vast dat hij voor dat bedrag weg mag.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:01 schreef jpg97 het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe inconsistent PSV op dit moment is:
De ene dag een bericht van Vergoossen: " PSV laat niemand meer gaan deze transferperiode "
2 dagen later vertrekt Da Costa.
Waar staat dat er geen geld is? En volgens mij valt de versterking van Ajax met Perez best meequote:En vervolgens is er geen geld om een vervanger aan te trekkenWanbeleid weer. Net als Perez. Die hadden ze gewoon niet moeten laten gaan. Dan maar een half jaartje op de tribune, maar in elk geval niet de directe concurrentie versterken.
Mafkezen daar in Lampegat.
Aissati zal vanavond tegen ajax in de basis staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef ganzenherder het volgende:
Perez blijf ik ook een raar verhaal vinden, zeker nu Aissati nog steeds geen speelminuten heeft gekregen sinds Kenneth weg is.
Overal berichten dat bijvoorbeeld Boulahrouz en Ooijer niet eens gehuurd kunnen worden ( in financieel opzicht ).quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als PSV daar een keuze had gehad hadden ze hem niet laten gaan, maar dit ligt contractueel vast dat hij voor dat bedrag weg mag.
[..]
Waar staat dat er geen geld is? En volgens mij valt de versterking van Ajax met Perez best mee
Waar dat geld blijft? We hebben 2 spitsen gekocht die bij elkaar 14 miljoen hebben gekocht, alleen transfer bedrag dus bij elkaar kosten die in het eerste jaar dik 16 miljoenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Overal berichten dat bijvoorbeeld Boulahrouz en Ooijer niet eens gehuurd kunnen worden ( in financieel opzicht ).
Vraag me toch af waar al dat geld blijft. Al jarenlang Champions league, spelers worden verkocht en er worden alleen spelers gekocht die voor 10 cent weg mogen, terwijl die neuzen geen Europese inkomsten hebben en nu alweer een stuk of 5 spelers kunnen kopen ( niet dat dat versterkingen zijn maar goed ).
Verder een club als Feyenoord die pas nog aan de rand van de ( financiele ) afgrond hingen, kunnen zomaar even spelers als De Cler, Makaay etc. etc. aantrekken.
Maar bij PSV horen we alleen maar dat transfers worden afgeketst doordat ze geen geld hebben.
Zal wel aan mij liggen maar ik vind 't vreemd.
Perez is gewoon onhandig gedaan dat heeft Reker ook toegegeven. Toch kan ik er nog steeds niet mee zitten dat hij bij Ajax speelt, kan nou niet echt zeggen dat hij tot nu toe echt het verschil maakt. Ze hebben er alleen maar een ouder en statischer middenveld van gekregen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
True. Daarbij snap daarintegen het vertrek van Perez nog steeds niet. En er werd gezegd dat er versterking zou komen nog voordat de winterstop zou beginnen. Nou? waar?
Fons had niemand te jong gevondenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:07 schreef jorienvdherik het volgende:
De Guzman van Feyenoord is op 12 jarige leeftijd aangeboden bij PSV, Maar ze vonden hem te jong
wow eindelijk weer een goede Fons grapquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fons had niemand te jong gevonden
Aissati gaat vanavond laten zien dat hij gewoon in de basis bij PSV hoort, dat bedoel ik met vlammen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik noem 1-2 niet echt vlammen...
Ok snap hem.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aissati gaat vanavond laten zien dat hij gewoon in de basis bij PSV hoort, dat bedoel ik met vlammen.
Verder is 1-2 geen spetterende uitslag inderdaad maar ik zou er op voorhand voor tekenen.
Maar als je de laatste 3 wedstrijden van PSV gezien hebt kun je dat ook moeilijk verwachten mijn inziens.
Dat ze gaan vlammen bedoel ik he
Wat een humor.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Die Feyenoorders trappen ook overal in
Het Grote Feyenoord-topic #350: Vanavond winnen van AZ !
Mwuahahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fons had niemand te jong gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |