Nicequote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef Jesse_ het volgende:
Album is ondertussen gelekt.
6 mei staan ze in de Oosterpoort!
Ik durf nog niet te zeggen wat beter is maar ik vind het nieuwe album echt heel sterkquote:Op maandag 15 maart 2010 20:29 schreef Felagund het volgende:
Vind het nieuwe album heel mooi, is hun debuut vergelijkbaar met deze? Wat ik ervan lees zijn de waarderingen van het eerste album een stuk minder.
Dat kloptquote:
Geen idee hoe ze eerst zong, maar ik vind haar stem nu wel opvallend, bijv. in And the boys (één van de mooiste nummers van het album):quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef methodmich het volgende:
Dat is een leuk album inderdaad, A Book Like This. Met af en toe opvallende zang van Julia. Begreep dat ze nu wat anders is gaan zingen?
Haar stem was inderdaad even wennen, maar nu vind ik het geniaal.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:53 schreef methodmich het volgende:
Op de vorige plaat was ze af en toe wat Björk-achtig zeg maar, dus hate it or love it.
Idd één van de mooiste tracks.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eerst zong, maar ik vind haar stem nu wel opvallend, bijv. in And the boys (één van de mooiste nummers van het album):
Ja in de Oosterpoort in Groningen. Kleine zaal, intiem sfeertje dus. Perfecte setting voor een concert van Angus & Julia Stone. Echt een aanrader om ze live te aanschouwen. Zó mooi. Pfffquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Norrage het volgende:
Oeeh dat was eergisteren natuurlijk? Leuk
Heb ook hun andere album eens uitgechecked...vind ze erg fijn!! Dat ik dat al die tijd niet gekend heb. Heerlijke muziek
Ze zingt ook gewoon meer nummersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:59 schreef StarGazer het volgende:
Damn, wát een concert zeg. Totaal overdonderd. Wat een stemgeluid produceert die Julia zeg. Ongelofelijk. Hoewel ik haar stem op cd ook erg goed trek, is het live nét even wat boeiender en interessanter, en bij Angus vond ik dat minder. Niet dat ik Angus slecht vond, integendeel zelfs. Maar die Julia, damn...zij draag de show toch echt volledig in mijn optiek.
Ik vond het jammer dat ze Draw Your Swords niet speelde. Maar goed, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ze zingt ook gewoon meer nummers
Het was inderdaad een toffe show, alleen jammer dat ze Black Crow niet deden
Nee, helaas niet. Maar de show was zo ook al wel lang genoeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ze Draw Your Swords niet speelde. Maar goed, je kan niet alles hebben
Daar baalde ik ook wel van. En Devils Tears.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ze Draw Your Swords niet speelde. Maar goed, je kan niet alles hebben
quote:Ik ben erbij in Groningen. Heb er zin in!Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef StarGazer het volgende:
*schop
Nog mensen die in december gaan? 14 december spelen ze in de Oosterpoort te Groningen en op 15 december in de Melkweg.
Ik ben er in ieder geval bij in de Melkweg, dat optreden in Mei in de Oosterpoort smaakte absoluut naar meer.
Damn wat zijn die 2 geniaal
quote:Dit heb ik helemaal gemist. Zit tijdens die december-data in het buitenland, mis ik ze weer!Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef StarGazer het volgende:
*schop
Nog mensen die in december gaan? 14 december spelen ze in de Oosterpoort te Groningen en op 15 december in de Melkweg.
Ik ben er in ieder geval bij in de Melkweg, dat optreden in Mei in de Oosterpoort smaakte absoluut naar meer.
Damn wat zijn die 2 geniaal
Op zijn solo album zingt hij alleenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Just a boy vind ik erg mooi, daarin zingt Julia volgens mij niet mee...
De nummers waarin Julia zingt vind ik niet zo mooiZijn er nog meer nummers waarin alleen Angus zingt?
Heb ze afgelopen jaar ook op Motel Mozaique gezien, waren super goed live!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt
Ze staan in de Schouwburg. En daar ben ik best blij mee hoewel WATT ook heel fijn had geweest
Daar heb ik ze ook gezien en het geluid was fantastischquote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef barney-stinston het volgende:
[..]
Heb ze afgelopen jaar ook op Motel Mozaique gezien, waren super goed live!
Ook eerste keer dat ik dat nummer van Grease leuk vond
Haha...Zo goed vind ik ze nog niet dat ik dat allemaal ga doen, maar inderdaad, mooi om te zien dat ze zo succesvol zijn en goed werk afleverenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef Arn0 het volgende:
Heb me de afgelopen twee dagen bezig gehouden met alle EPs, sessies en solo albums te luisteren. Jezus, wat hebben ze veel gedaan in drie jaar tijdEn allemaal van even hoog niveau imo.
Je zou toch zeker eens hun allereerste EP, Chocolate & Cigarettes, moeten beluisteren. Indien je dat nog niet gedaan hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha...Zo goed vind ik ze nog niet dat ik dat allemaal ga doen, maar inderdaad, mooi om te zien dat ze zo succesvol zijn en goed werk afleveren
Live performen ze heel erg goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Tsaehbcus het volgende:
Ik heb ze al twee keer gemist, volgende keer zeker niet missen!
Hoe is performen ze live trouwens?
Ik vrees dat ze nog teveel "underground" zijn en dat ze dus op geen enkel bekend lijstje komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd of ze hoge ogen gaan gooien in de diverse eindejaarslijstjes die straks gaan opduiken. Heb het idee dat de plaat overal goed ontvangen is.
Bedoelt Methodmich niet de meer indielijstjes van bladen als OOR?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze nog teveel "underground" zijn en dat ze dus op geen enkel bekend lijstje komen.
Dat weet ik niet. Dat kan ik er niet uit opmakenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedoelt Methodmich niet de meer indielijstjes van bladen als OOR?
Daarnaast is albumjaarlijstjes maken toch ook iets meer voor de indiescene.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat kan ik er niet uit opmaken
quote:1. Private Lawns
2. Babylon
3. Paper Aeroplane
4. Take You Away
5. My Malakai
6. Lonely Hands
7. Little Bird
8. Chocolates And Cigarettes
9. Old Friend
10. Choking
11. Mango Tree (American Version)
12. Heart Full Of Wine
13. All Of Me
Dankquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die ze live gaan zien vanavond: Veel plezier! Heb ze in Brussel mogen aanschouwen deze maandag en het was absoluut prachtig
Zou graag even een datum, niet in Groningen, die wat geschikter is voor mij willenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arn0 het volgende:
Wow, en er is alweer een nieuwe tour in de planning volgend jaar na de Australische festivals. Parijs was al eerder aangekondigd maar nu ook blijkbaar Brussel op 2 mei.. Cirque Royal dit keer, 2000 plaatsen in de venue, doen ze goed. Meteen tickets gekocht![]()
Een of meerdere Nederlandse datums zullen vast niet uitblijven.
Misschien ben ik de enige maar wow.. Wat ben ik gecharmeerd door deze videoclip, prachtigquote:we found a bunch of old footage in our grandparents cupboard at the start of the year-- our friend johnny edited some of the footage together to santa monica dream... it is so beautiful to watch them when they were our age living and loving each other... with the little children... surfing out on the beaches... sailing out on pittwater....l.... crazy stuff--- the playfulness in their eyes... which they still have now... their faces and bodies have changed a little, yet they are exactly the same in every other way.
hope you enjoy this as much as we do. there are also some photos from different places on this recent tour. from snow fields on the tops of ridges outside brighton... to cobblestone Netherlands streets... to warm london pubs... to this and to that...
Ik hoop het. Ik zou gister namelijk gaan, maar was ziek gvdquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arn0 het volgende:
Wow, en er is alweer een nieuwe tour in de planning volgend jaar na de Australische festivals. Parijs was al eerder aangekondigd maar nu ook blijkbaar Brussel op 2 mei.. Cirque Royal dit keer, 2000 plaatsen in de venue, doen ze goed. Meteen tickets gekocht![]()
Een of meerdere Nederlandse datums zullen vast niet uitblijven.
Nou, het was ongelofelijk goed. Dacht echt niet dat ze hun vorige concert konden verbeteren (was voor mij het beste concert van 2010) maar ze deden het toch ook! Zou hier wel een reeks clichés (prachtig! ontroerend! grappig! etc) kunnen opsommen maar dan blijf ik bezig. Je moet het gewoon zelf zien, ik nomineer het alvast voor het beste concert van het jaar. Vorige keer openden ze met Santa Monica Dream, mijn absolute favoriet, en nu was het de afsluiter wat het nummer zo mogelijk nog prachtiger maakte. De setlist verschilde wel wat met vorige keer, en ook requests werden gewilligd. De arrangementen van enkele nummers waren ook weer met succes aangepast, waar ze de inspiratie vandaan halen.. Ik weet het niet! Feit blijft dat ze nog steeds ijzersterk live zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arn0 het volgende:
Parijs was al eerder aangekondigd maar nu ook blijkbaar Brussel op 2 mei.. Cirque Royal dit keer, 2000 plaatsen in de venue, doen ze goed. Meteen tickets gekocht![]()
Een openluchttheater blijkbaar, ziet er tof uit:quote:
Een kutlocatiequote:
Vind dit soort locaties net wel werken met mooie intieme muziek. Als het publiek wat meewerkt toch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Hmm open lucht met dit soort integere muziek...dat lijkt me niet echt een heel geschikte combinatie...
Ik vind het geluid altijd waardeloos buiten. Dan moet je echt een harde stadionband zijn anders werkt het gewoon niet. Of een goed afgesloten arena waar de wind niet zoveel vat heeft, maar dat zal hier wel niet echt zijn als ik het plaatje zo zie...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vind dit soort locaties net wel werken met mooie intieme muziek. Als het publiek wat meewerkt toch.
Zou zelf ook wel willen gaan maar ja, dan moet ik ook sowieso overnachten en wordt het wel erg duur.
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Indien er wat deftig gemixt wordt kan het echt mooi klinken. In het Rivierenhof in Antwerpen vorig jaar nog een prachtig concert van Paolo Nutini buiten gezien, het kan dus iig wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het geluid altijd waardeloos buiten. Dan moet je echt een harde stadionband zijn anders werkt het gewoon niet. Of een goed afgesloten arena waar de wind niet zoveel vat heeft, maar dat zal hier wel niet echt zijn als ik het plaatje zo zie...
Ik heb een paar keer het tegendeel ervaren, maar het heeft natuurlijk ook te maken met de geluidstechniciquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Indien er wat deftig gemixt wordt kan het echt mooi klinken. In het Rivierenhof in Antwerpen vorig jaar nog een prachtig concert van Paolo Nutini buiten gezien, het kan dus iig wel.
Welke? Ik dacht dat het nog niet af was. Bedoel je Lady Of The Sunshine?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Zocalo het volgende:
Kick. Angus heeft ook een solo album uit, welke nu bij mij naar binnen druppelt.
Maar volgens zijn site nog niet uit?quote:
Ik heb hem vorige week al kunnen vinden. Dit keer onder zijn eigen naam, geen Lady of the Sunshine.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar volgens zijn site nog niet uit?
Is het niet een bootlegding?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week al kunnen vinden. Dit keer onder zijn eigen naam, geen Lady of the Sunshine.
Ja, dat is de Red Berries bonus discquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:35 schreef Fraulein het volgende:
Ik zoek een goede kwaliteit alternatieve versie van Wasted.
Reggae achtig is het.
Voorbeeld: alleen is in de versie die ik zoek voornamelijk de man aan het zingen is.
Kan iemand mij helpen?
maakt niet uit, ik vind em geweldig! herinneringen enzo.quote:
Dat is niet duidelijk. Onlangs stond er een artikel in de Metro of Spits en daaruit bleek dat het duo-verhaal een opstapje was om solo carrieres te lanceren maar Julia sluit niet uit dat ze weer samen gaan doen alleen voorlopig even niet(en dat vind ik erg jammer)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef Norrage het volgende:
Gaan ze trouwens ooit nog samen wat opnemen? Ik vind dat tweestemmige nog het leukste van ze, die soloplaten vind ik maar erg gemiddeld.
Toch vind ik Book Like This beter.Maar het zijn erg verschillende albums. Down the Way is erg chill en langgerekt en heerlijk sferisch album. Book Like This is veel vrolijker en meer uptempo. Allebei geniaalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
Down The Way vind ik trouwens ook fantastisch
Ja dat dus eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch vind ik Book Like This beter.Maar het zijn erg verschillende albums. Down the Way is erg chill en langgerekt en heerlijk sferisch album. Book Like This is veel vrolijker en meer uptempo. Allebei geniaal
Volgens hetzelfde artikel staat er materiaal op een harde schijf maar ze weten eigenlijk niet eens meer van welke computer(die van Julia of Angus)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Arn0 het volgende:
Ach, in 2013 zijn ze vast terug, daar heb ik geen twijfel over. Ik kijk er bijzonder naar uit, een waardige opvolger voor Down The Way zou fantastisch zijn.
Daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. Van iets als dit krijg ik kippenvel:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef Norrage het volgende:
die soloplaten vind ik maar erg gemiddeld.
In Australie was de bonus-CD daarbij dus "Red Berries". Dus een compilatie van verscheidene EP's in reggea-stijl.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Felagund het volgende:
A Book like this moet ik eens beter gaan luisteren. Op Memories of an old Friend, die als bonuscd bij Down the way zat, staat ook mooie nummers. Volgens mij is dat een compilatie van verschillende EP's.
Ik ga me er maar eens wat meer in verdiepen. Maar ook Angus & Julia samen vind ik op zich niet echt super-overweldigend goed ofzo. Maar dat is zo veelzijdig en relaxed en zo fijn dat je het altijd kan opzetten. Dat effect vind ik ze solo niet meer zo erg hebben. Wordt mij betreft te saai. Maar ik heb me er dus nooit heel veel in verdiept...dus dat ga ik meer doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. Van iets als dit krijg ik kippenvel:
Nou ok, dat Horns album vond ik wel redelijk maar niet erg speciaal...maar dat vorige album van Julia is wel fantastisch zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. Van iets als dit krijg ik kippenvel:
Ik ben het volledig met je eens. Angus eerste album was niet veel soeps en Julia's fantastisch. En nu zijn de rollen omgedraaidquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou ok, dat Horns album vond ik wel redelijk maar niet erg speciaal...maar dat vorige album van Julia is wel fantastisch zeg![]()
En die solo van Angus nu is ook erg fijn zegDat eerste nummer, River Love
Ik heb ook tickets voor Julia en twijfel inderdaad nog over Angus maar denk wel dat ik erbij ben. Zal niet duur zijn en laatste album is echt goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Norrage het volgende:
13 Oktober staat Angus trouwens in Tivoli de Helling. Twijfel nog of ik wil gaan
Voor Paradiso ook? of in Belgie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb ook tickets voor Julia en twijfel inderdaad nog over Angus maar denk wel dat ik erbij ben. Zal niet duur zijn en laatste album is echt goed.
België, sorryquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor Paradiso ook? of in Belgie?
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
Zo dat was me een potje goed zegHad me er niet zoveel van verwacht, maar het was echt fenomenaal goed. En een leuke podium presence, dat had ik ook niet bij haar ingeschat
Ja, dat dus. Wat is ze goed zegquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
Zo dat was me een potje goed zegHad me er niet zoveel van verwacht, maar het was echt fenomenaal goed. En een leuke podium presence, dat had ik ook niet bij haar ingeschat
Daar hoef je voorlopig niet op te rekenen gezien de woorden van Julia Stone iets waren als: "Ons duo was bedoeld om solocarrieres te lanceren en ik ben nu eigenlijk wel blij dat ik niet meer aan hem vastzit omdat ik nieuwe dingen kan doen. Aan de andere kant waren we precies op elkaar ingespeeld. Maar voorlopig eerst even solo". En als hun solocarriere dan zo goed loopt, dan verwacht ik niet dat ze snel weer bij elkaar komen. Helaas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:03 schreef Arn0 het volgende:
In ander nieuws: Angus Stone komt terug in februari. Jammer, ik had gehoopt dat broer en zus dan terug de studio in zouden duiken.
Serieus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hoef je voorlopig niet op te rekenen gezien de woorden van Julia Stone iets waren als: "Ons duo was bedoeld om solocarrieres te lanceren en ik ben nu eigenlijk wel blij dat ik niet meer aan hem vastzit omdat ik nieuwe dingen kan doen. Aan de andere kant waren we precies op elkaar ingespeeld. Maar voorlopig eerst even solo". En als hun solocarriere dan zo goed loopt, dan verwacht ik niet dat ze snel weer bij elkaar komen. Helaas.
Ongelofelijk, bijna twee jaar na datum is dit magische concert volledig online gezet door de venue, genieten geblazen:quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die ze live gaan zien vanavond: Veel plezier! Heb ze in Brussel mogen aanschouwen deze maandag en het was absoluut prachtig
oooeh snel eens naar luisterenquote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, bijna twee jaar na datum is dit magische concert volledig online gezet door de venue, genieten geblazen:
Legendarisch, die eerste volledige Europese headlinetour.
Heel erg goedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:51 schreef Norrage het volgende:
Jeej vanavond eindelijk eens zien. Hoe waren ze gisteren in TiVre??
Ja ik zag dat ze maar 13 nummers speelden en geen toegift. Dat is wel heel weinig voor een toch vrij duur concert.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef Spies het volgende:
[..]
Heel erg goedLeuke setlist ook, ze improviseerden wat en speelden daarom wat nummers die ze deze tour normaal nooit spelen. Show was wel wat aan de korte kant vond ik.
Leuk! Welke speciale nummers voegden ze toe? (setlist.fm betrouw ik inderdaad niet helemaal). En normaal spelen ze anderhalf uur bijna, laatste keer dat ik ze zag toch, nu niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef Spies het volgende:
[..]
Heel erg goedLeuke setlist ook, ze improviseerden wat en speelden daarom wat nummers die ze deze tour normaal nooit spelen. Show was wel wat aan de korte kant vond ik.
Ze speelden What You Wanted omdat iemand die via Instagram had aangevraagd en Draw Your Swords omdat iemand in het publiek daar steeds om schreeuwde. Death Defying Acts hadden ze ook nog niet gespeeld dit jaar en dat was echt één van de hoogtepunten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Leuk! Welke speciale nummers voegden ze toe? (setlist.fm betrouw ik inderdaad niet helemaal). En normaal spelen ze anderhalf uur bijna, laatste keer dat ik ze zag toch, nu niet?
quote:Eindelijk had ik dan de kans om Angus & Julia Stone samen op het podium te kunnen zien. Meerdere keren viste ik buiten de boot: of ze stonden in een te grote zaal (HMH), of ze stonden te ver weg (Groningen) of ik was op vakantie, of ze stonden op een festival (BKS) en had ik geen kans om te gaan. Ook nu miste ik ze bijna, maar nadat ze een tweede concert in Tivoli aankondigden, toen het eerste in no-time was uitverkocht, was ik er toch nog last-minute bij!
Wel zag ik Julia al een paar keer solo; en dat is denk ik een goed startpunt voor dit concertverslag. Hoe goed de gezamenlijke albums van broer en zus ook zijn, op het podium is het toch vooral een Julia show. Zo neemt Julia meer dan eens de vocalen in haar eentje op haar rekening - de nummers waarbij ze dat deed waren ook meteen de hoogtepunten - en is ze zoals altijd de schattigheid zelve in de interactie met het publiek. Het fantastische Grease covertje You're The One That I Want was weer een prachtige afwisseling aan het einde van de set, en het epische Death Defying Acts en het oude (tevens door het publiek aangevraagde) A&J liedje Charms zijn toch vooral Julia krachtuitspattingen. Uiteraard zorgde Angus ook voor wat kippenvel, maar dat deed ie nooit in zijn eentje. Het samenspel van het duo kwam het beste naar voren in het vrolijker dan op plaat gearrangeerde Private Lawns (met schattige trompetsolo van Julia) en de upbeat en rockende opener (naja, tweede nummer) Heart Beats Slow en set-afsluiter A Heartbeat (beiden overigens van de live wél zeer overtuigende laatste plaat). Alles vormgegeven door een prachtig samenspelende rock-band die in de meeste nummers langzaam naar keiharde gitaar-uitbarstingen toewerkt; al werd het geluid op een gegeven moment wel wat voorspelbaar.
Dealniettemin: het absolute hoogtepunt was de toegift, waarbij enkel Angus en Julia het podium betraden: met een ongekend ontroerend en bijzonder klein gehouden Santa Monica Dream lieten ze het publiek euforisch achter.
Vond het praten tijdens voorprogramma ook wel meevallen (voor een voorprogramma tenminste). Toch knap met die ingetogen muziek van Sue The Night.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef portie het volgende:
Kort maar krachtig. Was na het voorprogramma wel een beetje bang dat er door het concert heen gepraat zou worden. Maar het was goed stil tijdens de rustige nummers.
Julia was in ieder geval top gister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |