Goed puntquote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef Pheno het volgende:
.
Welke n00b heeft er een imageshackquote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
speno
hee nu heb ik die gele kankerkikker zelfs in een banner staan aan de zijkant
je kan je eigen banners nu maken en mee laten draaien hequote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
speno
hee nu heb ik die gele kankerkikker zelfs in een banner staan aan de zijkant
Als je er maar voor betaald zeker?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan je eigen banners nu maken en mee laten draaien he
Geoorloofd spammen op FOK! DEEL 2
je bent gep0wned, je bier is nu op.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En aanbellen en spontaan bier zuipen enzo! [ afbeelding ]
Hoiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:55 schreef leonieke het volgende:
Het zal een rotdag worden![]()
Heel de nacht liggen hoesten, megahoofdpijn en een verstopte neus. Ik haat ziek zijn
Ahjah, ik wel. Alhoewel ik nu nog niet echt zin hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:36 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan [afbeelding]
Al bijna klaar voor werk [afbeelding] [afbeelding]
Bijna weekend tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahjah, ik wel. Alhoewel ik nu nog niet echt zin heb
De dag gaat hardquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een uur op het werk
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 8 uur bedoel je [afbeelding]
Ik ook al bijna! En ik heb ook al nuttige dingen gedaan.quote:
Morgen roostervrij, donderdag jarig en op die dag werk ik nooit. Dus heb ik vrijdag ook maar vrij genomen ^^quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Maar wel fijn voor jouHoe komt het?
Jij ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Ah jij bent ook zoiemand die nooit werkt op zijn verjaardag.
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Het is weer ochtend.
Kut, weer geen seksquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:55 schreef leonieke het volgende:
Het zal een rotdag worden![]()
Heel de nacht liggen hoesten, megahoofdpijn en een verstopte neus. Ik haat ziek zijn
Ahhuh. Ik haat de verrassingen die er vaak bij komen kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
Jij ook?
Hai Fles.quote:
Hoe is het Fleske? Komde carnaval vieren?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai Kuuk.
Kut. Ik heb vanochtend eerst een kwartier moeten staan wachten voordat eoa luie huisgenoot eindelijk eens de douche wenste te verlaten, en toen nog een kwartier op een bus die iedere 5 minuten zou rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het Fleske?
Wanneer is dat?quote:Komde carnaval vieren?
Ohw, dat is wel balenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut. Ik heb vanochtend eerst een kwartier moeten staan wachten voordat eoa luie huisgenoot eindelijk eens de douche wenste te verlaten, en toen nog een kwartier op een bus die iedere 5 minuten zou rijdenen daarom was ik net een kwartier te laat op m'n werk. En nu ga ik koffie halen.
Carnaval is 2 t/m 5 februari ofzo. Geen idee. Ik vier het niet.quote:Wanneer is dat?
Oh, dan hoef ik er ook niet te wezen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Carnaval is 2 t/m 5 februari ofzo. Geen idee. Ik vier het niet.
Hehehe. True. True.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dan hoef ik er ook niet te wezen natuurlijkzonder jou is er toch geen donder aan
Hmmm...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
Ze zeggen dat 't helpt tegen hoofdpijn hè.
Boejje, als je maar gewenst was hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou joepie. Dan ben je zo'n kind dat is voortgekomen uit bier.
Dat is dan maar net de vraag denk ik!quote:
Bier maakt meer leuk dan kapot kanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou joepie. Dan ben je zo'n kind dat is voortgekomen uit bier.
Dat klopt, maar het helpt maar heel eventjes (bij mij toch) en dan komt het nog zo hard terug.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 't helpt tegen hoofdpijn hè.
Dan nueck ik je gewoon iedere 5 minuten een keertjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:46 schreef leonieke het volgende:
Dat klopt, maar het helpt maar heel eventjes (bij mij toch) en dan komt het nog zo hard terug.
Iedere 5 minuten? Gewoon vaker op een avond/nacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nueck ik je gewoon iedere 5 minuten een keertje [afbeelding]
Het helpt maar heel even hoor ik netquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
Iedere 5 minuten? Gewoon vaker op een avond/nacht.
Hai qu!quote:
ik zal kijken of ik er vanmiddag wat van online kan gooienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quutje
Waar staan je treinenfoto's nou?
Hoiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:03 schreef Ynske het volgende:
moggeh
eindelijk weer eens lekker uit kunnen slapen
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Oeh bijna lunch!
Eén boterham met kaas, en één met jam.quote:
Kijk, zo komen we er welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Eén boterham met kaas, en één met jam.
Und du?quote:
Nicequote:
5 boterhammen met leverworst, een KnorrVietje, een Actimelletje Mango, en 2 Lu TimeOut met veel vbezels en chocolade eropquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Und du?
Da's een beste lunch!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
5 boterhammen met leverworst, een KnorrVietje, een Actimelletje Mango, en 2 Lu TimeOut met veel vbezels en chocolade erop
Das grootverbruikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 boterhammen met leverworst, een KnorrVietje, een Actimelletje Mango, en 2 Lu TimeOut met veel vbezels en chocolade erop
Wat eet jij tussen de middag dan? Een glaasje water en een droog biscuitje?quote:
1 hard broodje met kip en ananas, met een glas coca cola zeroquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat eet jij tussen de middag dan? Een glaasje water en een droog biscuitje?
Die zijn wel gaafquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's amper genoeg voor mijn lintworm
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Oeh bijna lunch!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Eén boterham met kaas, en één met jam.
Daar ben je een UUR mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Kuukske het volgende:
Zo. De boterhammen zijn verorberd.
Ja, beetje gekeuveld.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar ben je een UUR mee bezig geweest?
Ik ook, netquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja, beetje gekeuveld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |