quote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat KSC-mods nu ook al promotie beginnen te maken... en we een eigen KSC-FA hebben
Kweekvijver hequote:
de nieuwe sinterklaasquote:Op maandag 28 januari 2008 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je een negerin die cadeaus uitdeelt, een aparte belevenis
en ondertitelingquote:Op maandag 28 januari 2008 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je een negerin die cadeaus uitdeelt, een aparte belevenis
Zwarte Piet heeft promotie gemaaktquote:
Ik ben niet van de trio met twee mannenquote:
Slaap lekker Mquote:
Wink dan ook niet zo verleidelijk... je liet me schrikkenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet van de trio met twee mannen
maar wel dus met twee vrouwen?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet van de trio met twee mannen
..."doe mij nog maar een gram of 2, dat wordt weer spuiten en snuiven"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
HATSIKIDEEEEEEEEE
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom wel op een lekker moment weer ff kijken
Prima plan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
..."doe mij nog maar een gram of 2, dat wordt weer spuiten en snuiven"
Vrij naar: Najib Amhali
en toch zou ik dat blowen nog eens een keer willen uitproberen. Ik word vermoord als ik het doe, maar toch... verleidelijk. En toch ook zo fout, wetende dat ik dan helemaal de verkeerde weg in zal slaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
..."doe mij nog maar een gram of 2, dat wordt weer spuiten en snuiven"
Vrij naar: Najib Amhali
Prima, wanneer kan je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
en toch zou ik dat blowen nog eens een keer willen uitproberen. Ik word vermoord als ik het doe, maar toch... verleidelijk. En toch ook zo fout, wetende dat ik dan helemaal de verkeerde weg in zal slaan.
Niet doen dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |