Bloemig.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een lief doosje
waar smaakt het naar? (de thee, niet het doosje)
zo min of meerquote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BX!
Ik begrijp dat het hier een sport is om mod-opoly te spelen? Van elk subforum een mod?
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand zei dat het hier leuk zou zijn. En als dat niet zo is, dan is die persoon een leugenaar.
Oowja... linkje posten in USquote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef BrandX het volgende:
we kunnen natuurlijk ook per topic elke keer een paar KSC-ers afvaardigen die in de SC waar de TT van geleentd wordt een post plaatsen met een link naar de KSC-topic van dat moment
Maar ik kwam helemaal niet uit de kweekvijverquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo min of meer
KSC staat achter de schermen iig min of meer bekend als de mod-kweekvijver
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Komende zondag is er geen zwemmen
Dan is het Carnaval![]()
Niets van gemerkt, ik word niet gevraagdquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo min of meer
Goede zaak, wie weet word ik ooit modquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo min of meer
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BX!
Ik begrijp dat het hier een sport is om mod-opoly te spelen? Van elk subforum een mod?
hmm, kweenie of ik het dan lekker vind...quote:
dat klinkt helemaal niet aantrekkelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef Pheno het volgende:
Zo heb ik ook toffee en chocoladesmaak.
Dat engelse winkeltje in nijmegen is ok.
niemand anders wilde FOT hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik kwam helemaal niet uit de kweekvijver.
sorry popje, KPD is al vergevenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede zaak, wie weet word ik ooit mod
Muck, Jo0Lz, Sjowhan, eer-ik, BrandX, Houniet, en degenen die ik vergeten zou kunnen zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik kwam helemaal niet uit de kweekvijver.
jij wil toch helemaal niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, ik word niet gevraagd
Vergeet ook niet dat KSC-mods nu ook al promotie beginnen te maken... en we een eigen KSC-FA hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, Jo0Lz, Sjowhan, eer-ik, BrandX, Houniet, en degenen die ik vergeten zou kunnen zijn
wat veelquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, Jo0Lz, Sjowhan, eer-ik, BrandX, Houniet, en degenen die ik vergeten zou kunnen zijn
koffiebuzzquote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat KSC-mods nu ook al promotie beginnen te maken... en we een eigen KSC-FA hebben
Tsssquote:
bij sommige fora is het niet hebben van subtiliteit absoluut een préquote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef Pheno het volgende:
Wat hebben zij meer dan ik. Subtiliteit zeker
Dan zie je een negerin die cadeaus uitdeelt, een aparte belevenisquote:Op maandag 28 januari 2008 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kijk nu Oprah zonder geluid, verademing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |