abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56434935
Nu we toch bezig zijn met geruchten..

Kruiswijk naar feyenoord.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56435003
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel een goede spits hoor, erg verassend
Voor De graafschap ja

Maar voor Fc Groningen dat zou de toekomst uitwijzen
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:19:43 #203
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56435034
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef venomsnake het volgende:

alweer zo kut grapje ?
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:22:02 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56435093
quote:

Heb jij toevallig gisteren een gifje gecaptured van die Sweepblock van Marcellis op Perez???
I want to adjust my avatar badly
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56435094
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

alweer zo kut grapje ?
Zou best eens kunnen.
Ik zeg toch ook dat het een gerucht is. Niets van geloven dus, gewoon met een enorme korrel zout nemen. Mensen roepen zoveel bull..

Wel een spannend dagje zo..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56435178
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb jij toevallig gisteren een gifje gecaptured van die Sweepblock van Marcellis op Perez???
I want to adjust my avatar badly
Nee helaas. Volgens mij heeft niemand op FOK gister gifjes gemaakt van de wedstrijd.
Één programma die je nodig hebt om die gifjes te maken werkt op de één of andere manier niet op mijn nieuwe PC.. Misschien even aan Ray vragen of hij er nog een gifje van kan maken..
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:26:56 #207
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56435226
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef detulp050 het volgende:
Ik moet het nog maar zien en lekker voor De Graafschap
pi_56435569
Powel was een goede voor ons, maar of hij jullie niveau aankan... ik heb mijn twijfels. Hij zal bij jullie wel meer kansen krijgen dan bij ons, dus 12 tot 15 goals op jaarbasis moet lukken, maar een echte versterking lijkt het me niet.

Ik neem overigens FC Groningen niks kwalijk, dit soort dingen hoort erbij en waarschijnlijk is mijn clubje nu zelf op zoek naar een gewillig slachtoffer bij weer een kleiner clubje om hetzelfde te flikken

In ieder geval succes ermee, ik hoop dat hij het bij jullie goed zal doen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56435803
Ok, wie durft er een nieuw Andere Spelers topic te openen?
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_56435926
quote:
Powel nieuwe spits FC Groningen

31 januari, 16:00 uur

FC Groningen neemt Berry Powel per direct over van De Graafschap. De 27-jarige spits tekent in Euroborg een contract voor anderhalf jaar met een optie op nog twee seizoenen. De Trots van het Noorden maakte gebruik van de gelimiteerde transfersom in Powels contract.

De komst van een extra spits bij FC Groningen was min of meer noodzakelijk geworden na het vertrek van Erik Nevland naar Fulham. “Hoewel wij heel veel vertrouwen hebben in de jonge aanvallers die al tot de selectie van trainer Ron Jans behoren, waren we door het vertrek van Nevland voorin wat dun bezet. Met Powel halen we een Nederlandse jongen met ervaring die de Eredivisie kent en dus weinig aanpassingsproblemen zal kennen. Wij vonden het in deze fase van de competitie belangrijk een speler aan te trekken, die direct inzetbaar is en bekend is met het niveau”, luidt de toelichting van algemeen directeur Hans Nijland.

Powel is geboren in Utrecht en een relatieve laatbloeier in het betaalde voetbal. Hij debuteerde op 23-jarige leeftijd in 2003 als prof bij FC Den Bosch. Bij de Brabantse club scoorde hij in drie seizoenen 30 keer in 79 duels. Halverwege het seizoen 2005/2006 maakte de spits een transfer naar de Engelse First Divisionclub Millwall.

Na de degradatie van de Londense club keerde Powel een half jaar later al weer terug in Nederland. De Graafschap wist hem vast te leggen. Mede dankzij zijn 29 treffers in 36 wedstrijden, waarmee Powel topscorer werd, veroverden de Doetinchemmers afgelopen seizoen het kampioenschap in de Jupiler League. Dit seizoen speelde Powel in alle 22 competitiewedstrijden van De Graafschap in de Eredivisie en daarin scoorde hij zes keer.

Manager technische zaken Henk Veldmate benoemt de kwaliteiten van Powel. “Hij is een fysiek sterke spits en hij is snel. Powel is bekend als doelpuntenmaker. In de buurt van het doel weet wat hij wat er moet gebeuren. Zijn kracht ligt in de snelle omschakeling. Daarnaast is hij sterk in het zien en benutten van ruimtes.”

Powel zelf reageert opgetogen over zijn overgang van De Graafschap naar FC Groningen. Hoewel ik het vervelend vind voor De Graafschap dat ik tussentijds vertrek, ben ik erg blij met deze transfer. Het is voor mij een grote sportieve stap vooruit. Ik denk bij FC Groningen nog beter tot mijn recht te komen, want de ploeg speelt heel aanvallend voetbal. Normaal gesproken kom ik dan dus nog vaker en dichter bij het doel van de tegenstander te spelen en daarin schuilt mijn kracht. Ik had niet op deze overgang gerekend, maar je weet dat tegen het einde van de transferperiode er altijd veranderingen en mutaties plaatsvinden. Voor mij is dit heel mooi. Ik wil De Graafschap bedanken voor een mooie periode en de club en haar supporters veel succes wensen in de toekomst.

Bron: FC Groningen
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:52:46 #211
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_56435999
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ok, wie durft er een nieuw Andere Spelers topic te openen?

Poll zit er wat doorheen. Rustig an
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_56436102
quote:

Dat hoorde ik gisteren in de kroeg nog iemand zeggen. En dat Marcus Berg naar AZ zou gaan, ipv Alves.

Lekker loze geruchten, maar daar was 't de locatie ook wel naar.
Don't think twice, it's all right.
pi_56436125
Hahaha, mochten ze willen bij AZ..
Ik hou ergens wel van die geruchtjes..
pi_56436202
16:00

Iemand een webcam?
pi_56436215
waarom webcam
AFC AJAX
pi_56436271
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:01 schreef BonJovi het volgende:
waarom webcam
Kan ik lekker geil met je chatten
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:24:43 #217
82589 S-Two
barba macacu
pi_56436770
Vayrinen zou wel een goede zijn, een stuk beter dan Janssen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:35:13 #218
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56436982
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef venomsnake het volgende:
Hahaha, mochten ze willen bij AZ..
Ik hou ergens wel van die geruchtjes..
Het lijkt de voorbereiding wel
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:39:29 #219
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56437074
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:04 schreef latin_LiZzY het volgende:

[..]

Kan ik lekker geil met je chatten
Lijk je op Daniel de Ridder dan?
pi_56437403
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Niet echt, We hebben twee geblesseerde spitsen (Tarva en De Groot), nu gaat Powell ook weg en zaterdag 1 van de belangrijkste wedstrijden van het jaar (Excelsior uit).

Groningen bedankt!

Zoals de trainer van de Graafschap al zei: dit moet gewoon ophouden; dit gaat nergens over.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_56437482
quote:
Anco Jansen naar Jong FC Groningen

Middenvelder Anco Jansen maakt per direct de overstap van FC Zwolle naar Jong FC Groningen. De 18-jarige Zwollenaar zal het seizoen op huurbasis afmaken in Groningen. Zijn contract bij FC Zwolle loopt medio 2008 af.

Jansen werd op 9 maart 1989 geboren in Zwolle en doorliep de jeugdteams van FC Zwolle. In het seizoen 2005/2006 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van die club. In totaal maakte hij veertig maal zijn opwachting in het eerste team van FC Zwolle. Daarin scoorde hij twee keer.

Bron: FC Groningen
pi_56437858
pi_56438013
quote:
In welk systeem speel je beter, 4-4-2 of 4-4-3?
Hajeto!
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:28:39 #224
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56438114
Ik weet het niet. 27-jarige bankzitter lijkt mij.
Zonde van Berry want die staat gewoon basis bij de Graafschap. En ik vind het ook niet tof dat wij zo last-minute hun spits kapen, heb respect voor die ploeg en nu trekken bij gewoon een vaste waarde van hun voor onze bank aan.
Berry laat zien wat je kan.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56438150
Dit is dan toch weer het bewijs dat Groningen NIET begaan is met zijn spelers.

Nevland betaalde mee aan eigen transfer
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 31 januari om 16:26

Hij wilde dolgraag naar Engeland, maar Fulham kon niet voldoen aan de financiële wensen van FC Groningen. De transfer van Erik Nevland leek daardoor van de baan, totdat de hoofdrolspeler zijn eigen portemonnee trok. De aanvaller zegt in het Dagblad van het Noorden dat hij meebetaalde aan zijn eigen transfer.

Fulham kon lange tijd geen financieel akkoord bereiken met FC Groningen, waarna Nevland een beroep deed op zijn eigen bankrekening. De Noor legde het verschil tussen vraag en aanbod op tafel. "Het is een flink bedrag", zegt de spits. "Jammer dat het zover heeft moeten komen."

"Ik begrijp wel dat ze bij FC Groningen handelen in het belang van de club, maar voor het gevoel dat ik bij FC Groningen heb vind ik dat toch jammer", gaat Nevland verder. "Ik wilde per se naar Fulham. Spelen in de Premier League is van kinds af aan een droom van mij geweest. Daarom trok ik mijn eigen portemonnee maar. Ik moest en zou naar Fulham."

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen bevestigde de lezing van Nevland. "Wij hebben tegen elkaar gezegd dat Erik alleen wegmocht wanneer er 2,5 miljoen euro werd geboden. Omdat Fulham niet bereid was dat te betalen heeft Erik de rest bijgelegd. Hij heeft zich, zeg maar, voor een stukje vrijgekocht."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')