Hier ben ik het volmondig mee eens. Ze betalen de hoofdprijs voor de eerste de beste boerenkinkel uit Engeland (met alle respect overigens) en Nevland,waarvan ze weten dat hij voor Groningen goud waard is en net zijn contract heeft verlengd, die is dan ineens veel te duur. Bullshit dus, ze hadden het gewoon niet voor hem over en dan stel ik de vraag, hoe graag wilden ze hem en wat zijn ze met hem van plan? Ik heb nog steeds mijn ernstige twijfels over Nevland en die fantastische kans bij Fullham. Ik hoop voor hem dat het een succes wordt maar ik hou m'n hart vast.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef Prosac het volgende:
Owh ja, dat Erik zelf ging bijbetalen mag hij lekker Fulham aanrekenen, die leggen wel 3 miljoen neer voor een spits als Cousin, wilden 4 miljoen betalen voor een Marlon King met disfunctionele knieen. Maar over 2,5 miljoen voor Nevland doen ze vervolgens moeilijk. Het zou bovendien gaan om een tonnetje of 2,5/3, terwijl Nevland rond de 2 a 3 miljoen per jaar gaat verdienen daar.
Sorry hoor, nodeloos zeiken noem ik dat.
Dat zijn toch maar weer twee Berry Powelsquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:57 schreef venomsnake het volgende:
En natuurlijk duimen dat ze in de PL blijven voor die 500.000 euri's.
Ik denk niet dat hij voor de basis is gehaald. Meer voor zn werklust in de laatste 5 minuten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Zal je net zien dat Nevland daar op de bank gaat belanden..![]()
Mwah, technisch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
bovendien nog redelijk technisch ook dacht ik. En voor 3 ton kun je je er geen buil aan vallen.
Nog drie kwartier dat zijn Berg en Nijland nog naar Ajaxquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef venomsnake het volgende:
Nog een kleine anderhalf uur en dan sluit eindelijk die transferwindow.
Hehe ik vraag me af of hij Powel wel eens heeft zien spelen, technisch en snel...quote:
quote:Groningen voorlopig niet in zee met Braziliaan
De Braziliaan Pierre Veiga Sodre zal de tweede seizoenshelft niet de clubkleuren van FC Groningen verdedigen. De middenvelder van Sport Club Internacional uit Porto Alegre was sinds begin deze week op proef bij de club uit de Martinistad.
"We hebben onvoldoende duidelijkheid over een werkvergunning", zegt technisch manager Henk Veldmate. "Het is zeker geen kwestie van over en sluiten. Hij was niet topfit, maar we vinden het een interessante speler. We houden de situatie in de gaten, maar hij zal deze transferperiode niet worden aangetrokken."
Bron Fcupdate.nl
Powell is wel degelijk snel.. (vergeleken met veel andere Groningen spelers.quote:
Ligt eraan hoe je redelijk intrepeteert, iedere profvoetballer kan wel redelijk wat met een bal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Powell is wel degelijk snel.. (vergeleken met veel andere Groningen spelers.)
en van wat ik van hem zag, vond ik hem wel redelijk handig met een bal...
Dan zou ik maar eens goed opletten als je voetbal kijkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Powell is wel degelijk snel.. (vergeleken met veel andere Groningen spelers.)
en van wat ik van hem zag, vond ik hem wel redelijk handig met een bal...
quote:Powel en Holla nieuw bij selectie
FC Groningen - Roda JC
Zondag 3 februari, 14.30 uur
Nog kaarten te koop bij TicketBoxVS
FC Groningen speelt zondagmiddag in Euroborg tegen Roda JC een thuiswedstrijd tegen de nummer 8 van de ranglijst. Bij de FC zijn nog altijd zes spelers geblesseerd: Evgeniy Levchenko (kuit), Ondrej Svejdik (arm), Luciano da Silva (pink), Jeroen Veldmate (knie), Paul Matthijs (voet) en Marnix Kolder (lies).
Het vertrek van Erik Nevland en Rasmus Lindgren werd afgelopen week opgevangen door het aantrekken van Berry Powel en het terughalen van huurling Danny Holla. Zij maken meteen hun opwachting bij de selectie. Ron Jans: "Het voordeel is dat Danny Holla eigenlijk geen nieuweling is en de club al kent en Berry Powel de Nederlandse competitie kent en bovendien vertrouwd is met het spelen van 4-4-2. Of één of meer van de nieuwelingen hun opwachting zullen maken in de basis, zullen we morgen (zaterdag - red.) pas beslissen."
In het programmaboekje van aanstaande zondag meldt Ron Jans onder meer: "De buitenwereld zal nog wel weer refereren aan de 5-1 in Kerkrade en natuurlijk speelt dat mee. Maar ik denk niet in termen van revanche. Veel belangrijker is dat wij ons spelpeil vasthouden, de ongeslagen thuisreeks voortzetten en verder afstand kunnen nemen van een directe concurrent. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, hoewel Roda in een wat mindere periode zit sinds de jaarwisseling."
Trainer Raymond Atteveld van Roda JC meldt: "Groningen is duidelijk in goeden doen. Ook tegen Feyenoord had de ploeg de drie punten kunnen pakken. Ik heb zelf kunnen zien dat FC Groningen de wil aan de tegenstander kan opleggen. Ook in de Kuip tegen een ploeg als Feyenoord. Dat is knap. Ik denk dat FC Groningen iets verder is dan Roda JC, stabieler. De club heeft durven investeren en de selectie is in balans. Daarnaast heeft Groningen een aantal talenten achter de hand."
Bron: FC Groningen
quote:Drie FC'ers naar Lisse
Stefan Nijland, Tom Hiariej en Shkodran Metaj zijn geselecteerd voor het Nederlands Beloften Elftal, dat woensdag in Lisse speelt tegen Jong Denemarken.
Het Nederlands Beloften Elftal (geboren op of na 1 januari 1987) speelt woensdagmiddag 6 februari in Lisse een thuiswedstrijd tegen Jong Denemarken. Aanvang is 16.00 uur. Tom Hiariej, Shkodran Metaj en Stefan Nijland behoren tot de vaste kern van het team van bondscoach Hans Schrijver.
Bron: FC Groningen
Om over Nijland nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef Messenga het volgende:
Echte Nederlandse namen ook, Hiariej en Metaj.
Het is pannekoek (zonder n)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:19 schreef tha_dark het volgende:
Waar is Pannenkoek eigenlijk gebleven?
En een filmpje..quote:FC Groningen gaat uit van eigen kracht
GRONINGEN - FC Groningen bereidt zich, na alle perikelen van de afgelopen periode, voor op de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Roda JC.
Ondanks de wijzigingen in de ploeg, is FC Groningen van plan om gewoon te spelen op de vertrouwde wijze. FC Groningen gaat uit van eigen kracht tegen Roda en zal daardoor veel op de helft van de tegenstander spelen. Het aanpassen van de speelwijze is volgens de kersverse aanvoerder, Arnold Kruiswijk, ook niet nodig. Volgens hem passen zijn nieuwe ploeggenoten zich snel aan. Naar verwachting staan de nieuwelingen Danny Holla en Berry Powel waarschijnlijk in de basis.
Eerder dit seizoen verloren de Groningers met 5-1 van de Limburgers.
rtvnoord
Ow ja kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is pannekoek (zonder n)![]()
Speelt nu bij Emmen.
Volgens mij gewoon definitief..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ow ja klopt
Op huurbasis of definitief bij Emmen?
Vieri is overrated, maar Sankoh is als hij 90 min. scherp blijft een topper.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Kwam dit filmpje van Sankoh tegen, als hij die sankohtjes eruit weet te halen is het gewoon een wereldverdediger!
http://www.youtube.com/watch?v=GTrmKu0-BDw
Hoe hij Vieri aftroeft.![]()
En al die passes over 50 meter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |