quote:Evening Gazette meldt dat Middlesbrough een bod heeft uitgebracht met een totale waarde van twintig miljoen euro. Dat geld is niet alleen voor sc Heerenveen, er zou ook een deel zijn gereserveerd voor AZ. De Alkmaarders moeten eventuele claims dan laten vallen.
http://www.voetbalreport.nl/8836/voetbalnieuws/Zaak-Alves:_Prijsverschil_'slechts'_500.000.htmlquote:Middlesbrough zou volgens columnist Anthony Vickers, voor de lokale krant Evening Gazette aanwezig bij de arbitragezaak, inmiddels een bod met de totale omvang van 24 miljoen euro (inclusief tekengeld en andere bonussen voor Heerenveen en Alves) hebben uitgebracht bij sc Heerenveen. In dit bod zou ook een deel voor AZ zijn inbegrepen dat hiermee wordt afgekocht.
Wel voor Alves ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:02 schreef okee6 het volgende:
Mooi dat aanhangers van beide clubs zich zo distantiėren. Geld gaat voor Alves, dat is voorgoed duidelijk zo.
http://www.voetbalreport.(...)_Middlesbrough'.htmlquote:Update 21:58: Het was lange tijd rustig rond de zaak Alves maar het in de komende twee uur zal er toch echt nieuws moeten komen uit Middlesbrough, Alkmaar of Heerenveen. De onofficiele site van Afonso Alves, afonso.fobazo.com, meldt dat de transfer beklonken is en zegt een eerste reactie van de Braziliaanse aanvaller te hebben.
"Ik ben blij dat ik in zo'n mooie competitie kan spelen en hoop hier dezelfde resultaten te boeken als in Zweden en Nederland", zo zou Alves gezegd hebben tegen Fobazo. Het is echter nog altijd wachten op bevestiging, nog twee spannende uren te gaan.
Hij liever dan ik. Goed voetbal, veel kansen. Doelpunt of 4 moet lukken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik heb Afonso net even gebeld en hij zei tegen me dat hij best wel zin heeft om voor Middlesbrough te gaan spelen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
Langs de Lijn meldt dat AZ Middlesbrough gaat aanklagen bij de FIFA als ze Alves contracteren.
haha, AZquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
Langs de Lijn meldt dat AZ Middlesbrough gaat aanklagen bij de FIFA als ze Alves contracteren.
Kan AZ zich niet beter op een andere speler richten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:25 schreef MaxPower het volgende:
AZ naait zichzelf een beetje. Al die energie in d etransfer rond alves.. alsjeblieft zeg Zo'n dure speler die nee tegen je zegt laat hemd an lekker ophoeren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Iedergeval is AZ gewoon genaaid door Alves
Tijd zatquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan AZ zich niet beter op een andere speler richten?
Daar hebben ze nog 50 minuten voor..quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef PogueMahone het volgende:
Tovert Dirk nog een konijn uit de hoge hoed?
Weet Middlesbrough de andere partijen te overtuigen?
Haalt Roma alles nog overhoop?
Komt er een club uit een oliestaatje de chaos vervolmaken?
quote:1.05pm: Roma are set to put a bid in for Boro target and Heeereenveeenenenen striker Afonso Alves. Where would you go if you were Afonso?
Hoe mooi zal dat zijn, als Alves de eerst komende wedstrijd gewoon bij middlesbrough speelt zonder dat az en heerenveen dat weten. Mij verbaast in ieder geval niets meer in deze zaak.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
Alves alsnog naar Middlesbrough"
Afonso Alves maakt nog voor twaalf uur donderdagavond zijn gedroomde overgang naar Middlesbrough, zo denkt zijn Braziliaanse advocaat Luiz Fernando Ribeiro.
"Ik heb Ribeiro net aan de telefoon gehad", meldt de Nederlandse advocaat van Alves, Pim de Vos. "Hij is vol vertrouwen en zegt dat Alves voor Middlesbrough gaat spelen."
Alves kreeg donderdag zijn benodigde werkvergunning voor Engeland. Hij moet echter nog met AZ tot een overeenkomst komen voordat de transfer tot stand kan komen. Ook sc Heerenveen moet nog akkoord gaan met een transfer van de international.
Om kwart over tien hadden echter zowel Heerenveen als AZ echter nog niks van Ribeiro gehoord.
Ik ook, erezaak voor Scheringa.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef Blawh het volgende:
AZ trekt zich toch niet terug, hij blijft gewoon denk ik.
Dat zal wel een ultieme stunt zijn. En een actie welke kan rekenen op een lange schorsing voor Alves en een flinke boete voor Middlesborough waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Hoe mooi zal dat zijn, als Alves de eerst komende wedstrijd gewoon bij middlesbrough speelt zonder dat az en heerenveen dat weten. Mij verbaast in ieder geval niets meer in deze zaak.
Dan begrijp jij nog niet helemaal hoe Alves in elkaar zitquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat zal wel een ultieme stunt zijn. En een actie welke kan rekenen op een lange schorsing voor Alves en een flinke boete voor Middlesborough waarschijnlijk.
Ik heb wel vaker rare quotes van die Pim de Vos gehoord als advocaat van Alves zijnde. "AZ speelt met vuur, we gaan AZ miljoenenclaims indienen, Alves is een klein kind die wist niet wat hij deed dus AZ is fout" etc. Maar het klinkt mij meer als een kat in het nauw die rare sprongen maakt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Hoe mooi zal dat zijn, als Alves de eerst komende wedstrijd gewoon bij middlesbrough speelt zonder dat az en heerenveen dat weten. Mij verbaast in ieder geval niets meer in deze zaak.
De Engelse transfermarkt sluit een uur later ja. Tenminste voor zover ik het weet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
of is de tijd gewoon 1.00 uur omdat engeland uur achter is
Wel bier en chipsquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Hebben we de lotnummers paraat?
wel als het alsnog rond komt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:42 schreef MaxPower het volgende:
ik trek het niet meer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef MaxPower het volgende:
godver de deadline is dus daadwerkelijjk 01:00 aldus Yme Kuiper op Omrop Fryslan. Ik ga nog ff naar de snackbar
Er zijn wel vaker last-minute transfers.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef michiel_merk het volgende:
hij blijft bij heerenveen denk ik , zoiets als dit had allang opgelost moeten zijn
lamme arm?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:42 schreef MaxPower het volgende:
ik trek het niet meer
quote:Afonso Alves vertrekt naar Middlesbrough
31 januari 2008
Afonso Alves vertrekt naar Engeland. Heerenveen en Middlesbrough zijn vanavond tot overeenstemming gekomen over de overgang van Afonso Alves naar de huidige nummer dertien van de Engelse Premiership. Alves tekende bij Middlesbrough een contract voor 4,5 jaar.
Afonso Alves verlaat Heerenveen om in de Engelse Premiership te gaan spelen. Middlesbrough slaagde er vanmiddag in de werkvergunning voor Alves rond te krijgen. Daarmee werd de laatste horde genomen voor de overgang van de spits naar de Engelse Premiership. Afonso Alves kwam in de zomer van 2006 over van het Zweedse Malmö FF naar Friesland. De spits groeide in zijn eerste jaar in Nederland uit tot een ware sensatie.
Alves werd met 34 doelpunten topscorer van Nederland en eindigde op de ranglijst van Europees topscorer als tweede achter de Italiaan Franceso Totti. De Braziliaanse international werd bovendien uitgeroepen tot beste speler van de eredivisie.
Dit seizoen kwam hij slechts negen maal in actie voor Heerenveen, maar toch slaagde de aanvaller er in elf maal te scoren. Alves scoorde in het thuisduel tegen Heracles Almelo, dat in een 9-0 overwinning voor de Friezen eindigde, maar liefst zeven maal en vestigde daarmee een nieuw Nederlands doelpuntenrecord.
Voor welk bedrag Alves naar Engeland verhuist, maakte de directie van sc Heerenveen niet bekend, maar dat met de verkoop van de Braziliaanse aanvaller een voor de Friese club recordbedrag gemoeid is, staat vast.
Off. site
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:48 schreef MaxPower het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
Foppequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef BigFire het volgende:
wie haalt MaxPower uit de snackbar?
Ik neem aan dat hij pas mag spelen als alles afgehandeld is, dat gebeurt wel vaker met transfers die vlak voor de deadline plaats vinden. Het papierwerk mag namelijk iets langer duren volgens mij...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Foppe![]()
Maar kan az het echt niet meer tegenhouden ?
wat als die arbitrage zaak ofzo nou zegt, je mag niet wegquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij pas mag spelen als alles afgehandeld is, dat gebeurt wel vaker met transfers die vlak voor de deadline plaats vinden. Het papierwerk mag namelijk iets langer duren volgens mij...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef BonJovi het volgende:
Eindelijk is de soap voorbij
Dan gaat ie van de zomer weg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat als die arbitrage zaak ofzo nou zegt, je mag niet weg
Denk niet dat Alves nu opeens stopt met voetbal. TOpic kan mooi verder voor de Afonso-fans onder ons.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Slotje??
Het komt over als bloedgeld. Alves eindelijk vrij!quote:Voor welk bedrag Alves naar Engeland verhuist, maakte de directie van sc Heerenveen niet bekend, maar dat met de verkoop van de Braziliaanse aanvaller een voor de Friese club recordbedrag gemoeid is, staat vast.
Dit is nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Slotje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |