quote:
Ja, laten we dat doen met z'n allen. Dan zijn we wel heel erg stoer zeg...
on-topic:
Wat een gezeik... Ik schat dat de rol van Alves zelf in het hele gebeuren minimaal is. Alles wat er wordt gezegd en gedaan komt vanaf zijn 'zaakwaarnemers' of er wordt door de media van één van de weinige woorden die Alves zelf uitspreekt (een mug) een olifant gemaakt.. Bijvoorbeeld de uitspraak "Haha, ben je gek?" uit de Sportweek ergens een 3-4 maanden terug. Van iedere scheet die hij laat wordt een nieuw artikel op één of andere vage website geplaatst waarna de halve wereld het overneemt, tsja..
De voorlopige conclusie van gisteravond verrast me enigszins. Alves moet dus aantonen dat er nog de handtekening van zijn advocaat nodig was, terwijl überhaupt de handtekening van het AZ-kamp er niet eens onder staat? En daarnaast stelt dus het AZ-kamp dat Ribeiro slechts ter dekking van het 'zaakwaarnemerstuig' was, het lijkt me dat wanneer je iemand ter dekking wilt 'opvoeren' in een contract, dat het netjes is die persoon daarvan op de hoogte te stellen en zijn goedkeuring/akkoord/handtekening te vragen..
Afijn, het blijft een probleem van voornamelijk het 'kamp Alves', jammer dat SC Heerenveen daar de dupe van lijkt te worden omdat het geinteresseerde clubs 'afschrikt'
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick:
SC diepFries (
1295088)