Klagen doe je maar bij de TSquote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jullie konden geen originele TT verzinnen?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, dat ben ik.
Maar als antwoord: nee, na 695 delen wordt het lastig.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, dat ben ik.
Jij kan niet gewoon lief hallo zeggen tegen mij?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Het ging me meer hierom: [SEX Slowchat # 96] Overdaad schaadt.....Niet!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als antwoord: nee, na 695 delen wordt het lastig.
Je hoeft niet te reageren!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Heb ik weer, ik ben al getrouwd.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
zie het maar zo: je hebt met je TT wel Sexy Sadie verleid
Sorry. Hoi Papierversnipperaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij kan niet gewoon lief hallo zeggen tegen mij?
Natuurlijk wel. Zo krijgen we misschien wat mix in de scs. En het werkt, gezien je hier nu post!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het ging me meer hierom: [SEX Slowchat # 96] Overdaad schaadt.....Niet!
Als je dan toch onorigineel moet zijn, doe het dan niet simultaan.
Eigenlijk wilden we kijken hoe snel iemand uit een andere SC zou reageren hier door TT's van andere SC's te gebruiken.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het ging me meer hierom: [SEX Slowchat # 96] Overdaad schaadt.....Niet!
Als je dan toch onorigineel moet zijn, doe het dan niet simultaan.
Ja leuk, nog meer blauw hier.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zo krijgen we misschien wat mix in de scs. En het werkt, gezien je hier nu post!
Op en er een topic over in SEX!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja leuk, nog meer blauw hier.Het is hier al zo'n incestzooi.
en we blijven gewoon volhouden, wie weet wat er nog kan gebeurenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk wilden we kijken hoe snel iemand uit een andere SC zou reageren hier door TT's van andere SC's te gebruiken.
Na 3 vruchteloze pogingen is het dan gelukt...
daarom proberen we ook meer mixing te krijgenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja leuk, nog meer blauw hier.Het is hier al zo'n incestzooi.
Dag S.Sadyquote:Op maandag 28 januari 2008 20:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Sorry. Hoi Papierversnipperaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |