Hij zal zijn medespelers toch niet alleen met de vuist zijn aangevallen?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:21 schreef BigKahuna het volgende:
Kuffour lijkt me niet, die heeft al een half jaar geen bal gezien.
Meerquote:Woensdag staat Ajax-PSV op het programma. Het duel werd eerder afgelast door cao-acties van de politie. Groot verschil met geplande duel van 16 december is voor PSV het gemis van Ibrahim Afellay. De jonge middenvelder kreeg tegen Excelsior zijn vijfde gele kaart en is nu voor het duel met Ajax geschorst.
In het verleden leverden de duels in Amsterdam dikwijls spektakelstukken op. Ajax was daarbij 26 keer baas in eigen huis, achttien keer nam PSV alle punten mee naar Eindhoven en zevenmaal eindigde het duel onbeslist.
Hij zat te vissen in zijn vijver, en sloeg na Roger, Urzaiz, Rommedahl en Luque ineens deze Ghanees aan de haak.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:36 schreef Prosac het volgende:
hoe zou Martin toch bij Kuffour zijn gekomen? champions league hoogtepunten dvdtje gekeken?
Echt indrukwekkend veel wedstrijden heeft hij overigens ook niet gespeeld.
Nu vergeet ik nog gewoon onze "kijk mij eens op de lat zitten"-cultheld Juanfranquote:Op maandag 28 januari 2008 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zat te vissen in zijn vijver, en sloeg na Roger, Urzaiz, Rommedahl en Luque ineens deze Ghanees aan de haak.
De opvolger van Steek is in de zomer ook al binnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef jna het volgende:
Als opvolger voor Huntelaar haalt ie waarschijnlijk Teddy Sheringham
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nu vergeet ik nog gewoon onze "kijk mij eens op de lat zitten"-cultheld Juanfran
Veel te jongquote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De opvolger van Steek is in de zomer ook al binnen.
[ afbeelding ]
Onze Clooney look-a-like heeft net bijgetekend bij Olympiakosquote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De opvolger van Steek is in de zomer ook al binnen.
[ afbeelding ]
3 ton aankoop, 2,5 miljoen verkoop. Dat verzacht de pijn enigzins.quote:De gelimiteerde transfersom was één van de harde voorwaarden die Lindgren stelde toen FC Groningen hem op 1 maart 2006 voor 300.000 euro definitief overnam van Ajax, tot die tijd werd hij gehuurd van de Amsterdammers.
Dank je. We komen binnenkort wel weer terug voor Ron Jans, Koen vd Laak en Nijland jr. waarschijnlijk. Oh, en wat is de kleurcode van dat groen van jullie? Kan ook van pas komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:59 schreef Prosac het volgende:
Owh ja, ook een optie natuurlijk.
[..]
3 ton aankoop, 2,5 miljoen verkoop. Dat verzacht de pijn enigzins.
Veel plezier met Rasmus
quote:Ajax contracteert Samuel Kuffour
Amsterdam, 28 jan 2008
Ajax heeft de Ghanese voetballer Samuel Kuffour gecontracteerd. De verdediger komt transfervrij over van AS Roma. Kuffour tekende vandaag een contract voor een half jaar. In het contract is een optie voor een verlenging met twee seizoenen opgenomen.
Kuffour (geboren op 3 september 1976) begon zijn loopbaan als profvoetballer in 1994 bij Bayern München. Na dat seizoen speelde hij een half seizoen voor 1. FC Nürnberg, om daarna voor negen seizoenen terug te keren naar Bayern München. Vanaf het seizoen 2005/2006 stond hij onder contract bij AS Roma.
quote:
Jorientje is overalquote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een foto van jou herinneren dat je in het psv-vak naar een bekerwedstrijd van ze keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |