quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd... wat een teleurstelling.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef Ge4ce het volgende:
Ik kon mij niet eens concentreren om de aflevering volledig te zien, zo erg langzaam ging het.
Stel als jij de aflevering zou hereditten. Hoeveel minuten zouden er overblijven van de 40?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel als jij de aflevering zou hereditten. Hoeveel minuten zouden er overblijven van de 40?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik flashbacks en herhalingen eruit zou knippen en langdradige momenten in zou korten, dan blijven er niet meer dan 15 minuten over.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel als jij de aflevering zou hereditten. Hoeveel minuten zouden er overblijven van de 40?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:22 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:Dat gevecht in de manga mocht van mij lang duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er van genoten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:22 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Shippuuden krijgt wel erg veel DBZ gehalte, veel landschap kijken en eindeloos praten voor en tijdens het gevecht.![]()
jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zangeres bedoel je, zij is van o.a. Hanabi (Bleach einde 7)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ok. Goed nummer is dat. Goede band ook.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een geintje.Had niet verwacht dat het iemand echt iest zou zeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:24 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Zangeres bedoel je, zij is van o.a. Hanabi (Bleach einde 7)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
Nee man! We krijgen gewoon weer een reeks fillers van totaal 85 episodes.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:17 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:53 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel stom dat ik alles heb gelezen.Maar ik had niet verwacht dat alles van het hele chapter erin zou staan.
Voor de tekst van de volgende manga, zie hier de spoilers: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=351126
Ik neem aan dat ze kloppen.
Ik kon gewoon niet meer wachten![]()
Hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:
Grave of the fireflies....
Ik wist niet wat me overkwam na de film...![]()
Nooit gedacht dat ik kon lopen janken als een baby bij een anime film.
Wat een onwijs emotioneel, maar ook zo'n mooie film...
Zeker een aanrader!
of niet natuurlijk.... ( kijk hem niet wanneer je je niet al te sterk voel kwa geest...)
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:
Die plaatjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.encyclopediadramatica.com/Narutard
Ik heb hem gezien in een zeer goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)
[..]
Grave of the Fireflies is de één van de, zo niet de beste anime ooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)
.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:
Ik wist niet wat me overkwam na de film...![]()
Nooit gedacht dat ik kon lopen janken als een baby bij een anime film.
Wat een onwijs emotioneel, maar ook zo'n mooie film...
Zeker een aanrader!
of niet natuurlijk.... ( kijk hem niet wanneer je je niet al te sterk voel kwa geest...)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Recente spoilers van de volgende manga geven aan dat...Lees je de manga omdat je niet kan wachten wat er allemaal gebeurd, lees je nu ook al de spoilers van de raw of hoe die mensen aan die info komen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel stom dat ik alles heb gelezen.Maar ik had niet verwacht dat alles van het hele chapter erin zou staan.
Voor de tekst van de volgende manga, zie hier de spoilers: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=351126
Ik neem aan dat ze kloppen.
Ik kon gewoon niet meer wachten
What's next naar Japan vliegen en de makers stalken??![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken doe ik dat ook niet, maar dit keer stonden er erg duidelijke spoilers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Lees je de manga omdat je niet kan wachten wat er allemaal gebeurd, lees je nu ook al de spoilers van de raw of hoe die mensen aan die info komen??
What's next naar Japan vliegen en de makers stalken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:43 schreef Ge4ce het volgende:Ik schaam me maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wingardium Leviosa
Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel toevallig trouwens.De laatste 2 dagen ben ik het begrip "aloe vera al 3 keer tegengekomen.
Op een product in de winkel, in de manga en bij een verhaal van de oudste kat ter wereld (31 ofzo), waarvan die baasjes de laatste 10 jaar aloe vera in zijn eten hadden gestopt.
Apart.Ik had er eerder nog nooit van gehoord en nu kom ik het ineens overal tegen.
[ Bericht 45% gewijzigd door -Strawberry- op 29-03-2008 19:57:49 ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel toevallig trouwens.De laatste 2 dagen ben ik het begrip "aloe vera al 3 keer tegengekomen.
Op een product in de winkel, in de manga en bij een verhaal van de oudste kat ter wereld (31 ofzo), waarvan die baasjes de laatste 10 jaar aloe vera in zijn eten hadden gestopt.
Apart.Ik had er eerder nog nooit van gehoord en nu kom ik het ineens overal tegen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:19 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:23 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ge4ce op 30-03-2008 16:16:01 ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only facts matter...
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:33 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
die quote ik even.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb de spoiler gelezen op narutofan.com
Kan niet wachten tot donderdagavond/vrijdag want het gaat echt een coole ep worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Goeie vraag.. ik heb net alleen ep 53 gedownload.. alleen nog niet gekeken.. ik had ook gelezen dat we weer fillers krijgen, voor 5 weken langquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:45 schreef Cahir het volgende:
Het is toch nu al 2 weken verder? Waar blijft 53-54?
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
Nee man! We krijgen gewoon weer een reeks fillers van totaal 85 episodes.
Hij moet gewoon een Bankai leren of een hollow transformatie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Aan de post hierboven..
Hij gaat nog 1 move leren ongeveer, en daar is hij wel een tijdje mee bezig. The ultimate rasengan.
Maar uiteindelijk blijkt dat hij die rasengan niet kan gebruiken, omdat het zijn lichaam te erg beschadigt.
Dus tja....
Ja, Hij leert ook zijn kloontjes wat beter te gebruiken en word hierdoor toch wel significant sterker.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Fillers? What the fuck? Waarom dat dan?... Alsof de manga nog niet ver genoeg voor loopt!
Willen ze nog meer fans kwijtraken ofzo?
Aan de post hierboven..
Hij gaat nog 1 move leren ongeveer, en daar is hij wel een tijdje mee bezig. The ultimate rasengan.
Maar uiteindelijk blijkt dat hij die rasengan niet kan gebruiken, omdat het zijn lichaam te erg beschadigt.
Dus tja....
beetje niveau sasuke of dat niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:00 schreef xswords het volgende:
[..]
Ja, Hij leert ook zijn kloontjes wat beter te gebruiken en word hierdoor toch wel significant sterker.
Nah, Ik denk dat hij zonder z'n fox power niet ver zal komen. Alhoewel dat binnenkort snel kan veranderen, aangezien Jiraiya een cadeau voor hem heeft. Ik zal maar niet al te veel spoilen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
beetje niveau sasuke of dat niet?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Jiraiya heeft toch gewoon de key voor Naruto om...Je hebt iets gemist denk ik...Lees Chapter 370 nog maar eens (vanaf pagina 7). Naruto kan dus op korte termijn veel sterker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door xswords op 04-04-2008 22:44:11 ]Only facts matter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |