abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57555670
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:00 schreef DemonRage het volgende:

nee
A little bit hateful
pi_57556643
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57556910
Let the clashes with Akatsuki begin!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  zondag 23 maart 2008 @ 14:21:35 #229
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57557009
En hopelijk maken ze er niet 10 episodes per gevecht van, waar ze actie verstoppen tussen een tsunami van flashbacks en slap gelul.

Bleach is veel leuker op het moment.
pi_57558675
Nee man! We krijgen gewoon weer een reeks fillers van totaal 85 episodes.
pi_57561652
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Lucidity4All
  zondag 23 maart 2008 @ 18:27:22 #232
135197 Teije
hypebeast
pi_57563070
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
Nee man! We krijgen gewoon weer een reeks fillers van totaal 85 episodes.
.
pi_57565608
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:17 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_57567486
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Lucidity4All
pi_57567845
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:53 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_57608679
Recente spoilers van de volgende manga geven aan dat...
SPOILER
Toch wel stom dat ik alles heb gelezen. Maar ik had niet verwacht dat alles van het hele chapter erin zou staan.
Voor de tekst van de volgende manga, zie hier de spoilers: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=351126
Ik neem aan dat ze kloppen.
Ik kon gewoon niet meer wachten
pi_57626017
SPOILER
Lucidity4All
pi_57627888
Grave of the fireflies....

Ik wist niet wat me overkwam na de film...

Nooit gedacht dat ik kon lopen janken als een baby bij een anime film.
Wat een onwijs emotioneel, maar ook zo'n mooie film...

Zeker een aanrader!

of niet natuurlijk.... ( kijk hem niet wanneer je je niet al te sterk voel kwa geest... )
Sowieso schrijf je zo.
pi_57627994
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:

Zeker een aanrader!

of niet natuurlijk.... ( kijk hem niet wanneer je je niet al te sterk voel kwa geest... )
Hè?
A little bit hateful
pi_57628069
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:51 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hè?
Hoi.
Sowieso schrijf je zo.
pi_57628426
ik heb alles al gezien van naruto ^^ , tot 52 shippuuden..

werd er fan van toen episode 97 pas uit was, (2jaar geleden)
lollig dat ze zelfs hier op fok.nl een topic overmaken.
hopelijk zitten hier niet teveel van wat ze hieronder noemen op.
http://www.encyclopediadramatica.com/Narutard
Redacted
pi_57629677
quote:
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)
quote:
Die plaatjes.

Naar mijn idee hebben we totaal geen animetards op FOK!. Niet hier: Het anime/manga topic 61: Nu met toffe TT en ook niet hier: [Anime] Bleach #4 Saving Orihime !! en tevens (hoewel geen anime) hier: Avatar op Nickeloden #3 Brand je handen niet aan het vuur!!

Gewoon fans die hun ergenissen, vreugde, verbazingen e.d. posten na X-aantal afleveringen.
pi_57631042
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)
[..]
Ik heb hem gezien in een zeer goeie kwaliteit. (de film is uit 1988)

Grave of the fireflies (Hotaru no haka )
Japan
Animatie / Oorlog
93 minuten

geregisseerd door Isao Takahata
met de stemmen van Tsutomu Tatsumi, Ayano Shiraishi en Yoshiko Shinohara

Seita en Setsuko zijn broer en zus tijdens de Tweede Wereldoorlog in Japan. Nadat hun vader is gestorven tijdens een overzees gevecht en hun moeder is gedood door een luchtaanval, moeten ze naar andere familieleden toe om gesteund te worden. Als die steun op een gegeven moment ook bij hen weggenomen wordt zijn ze alleen nog afhankelijk van elkaar om te zorgen voor onderdak en eten.

De rest moet je zelf maar zien.
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:45:05 #244
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57631299
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

.
Grave of the Fireflies is de één van de, zo niet de beste anime ooit.

Maar wat heeft dit met Naruto te maken?
pi_57631963
Gaat dit topic alleen over Naruto dan?

Whoops... ik dachta alle anime films/series...manga's etc..

SORRY
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:22:30 #246
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57634693
Daar is een algemeen anime topic voor: Het anime/manga topic 61: Nu met toffe TT
pi_57642775
quote:

Zeker een aanrader!

Titel van de film, zodat wij hem ook kunnen kijken
pi_57642865
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Recente spoilers van de volgende manga geven aan dat...
SPOILER
Toch wel stom dat ik alles heb gelezen. Maar ik had niet verwacht dat alles van het hele chapter erin zou staan.
Voor de tekst van de volgende manga, zie hier de spoilers: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=351126
Ik neem aan dat ze kloppen.
Ik kon gewoon niet meer wachten
Lees je de manga omdat je niet kan wachten wat er allemaal gebeurd, lees je nu ook al de spoilers van de raw of hoe die mensen aan die info komen??
What's next naar Japan vliegen en de makers stalken??
pi_57648930
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_57649115
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:

[..]

Lees je de manga omdat je niet kan wachten wat er allemaal gebeurd, lees je nu ook al de spoilers van de raw of hoe die mensen aan die info komen??
What's next naar Japan vliegen en de makers stalken??
Normaal gesproken doe ik dat ook niet, maar dit keer stonden er erg duidelijke spoilers.
Ze waren er dit keer vroeg bij. Als het nou 1 dag was voordat de manga uit kwam, dan had ik het niet gedaan.
Maar met plaatjes erbij en niet alleen tekst is natuurlijk leuker. Dus dit is ook de laatste keer dat ik het doe denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')