quote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
Nee man! We krijgen gewoon weer een reeks fillers van totaal 85 episodes.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:17 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:53 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel stom dat ik alles heb gelezen.Maar ik had niet verwacht dat alles van het hele chapter erin zou staan.
Voor de tekst van de volgende manga, zie hier de spoilers: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=351126
Ik neem aan dat ze kloppen.
Ik kon gewoon niet meer wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
Hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:
Grave of the fireflies....
Ik wist niet wat me overkwam na de film...![]()
Nooit gedacht dat ik kon lopen janken als een baby bij een anime film.
Wat een onwijs emotioneel, maar ook zo'n mooie film...
Zeker een aanrader!
of niet natuurlijk.... ( kijk hem niet wanneer je je niet al te sterk voel kwa geest...)
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:
Die plaatjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.encyclopediadramatica.com/Narutard
Ik heb hem gezien in een zeer goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)
[..]
Grave of the Fireflies is de één van de, zo niet de beste anime ooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat is die oorlog getheme'd anime? Hoe is de kwaliteit? (Sinds hij best oud is toch?)
.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:48 schreef -XX- het volgende:
Ik wist niet wat me overkwam na de film...![]()
Nooit gedacht dat ik kon lopen janken als een baby bij een anime film.
Wat een onwijs emotioneel, maar ook zo'n mooie film...
Zeker een aanrader!
of niet natuurlijk.... ( kijk hem niet wanneer je je niet al te sterk voel kwa geest...)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Recente spoilers van de volgende manga geven aan dat...Lees je de manga omdat je niet kan wachten wat er allemaal gebeurd, lees je nu ook al de spoilers van de raw of hoe die mensen aan die info komen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel stom dat ik alles heb gelezen.Maar ik had niet verwacht dat alles van het hele chapter erin zou staan.
Voor de tekst van de volgende manga, zie hier de spoilers: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=351126
Ik neem aan dat ze kloppen.
Ik kon gewoon niet meer wachten
What's next naar Japan vliegen en de makers stalken??![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken doe ik dat ook niet, maar dit keer stonden er erg duidelijke spoilers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Lees je de manga omdat je niet kan wachten wat er allemaal gebeurd, lees je nu ook al de spoilers van de raw of hoe die mensen aan die info komen??
What's next naar Japan vliegen en de makers stalken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |