quote:Op maandag 28 januari 2008 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Theo Maassen
idemquote:Op maandag 28 januari 2008 21:27 schreef PhysicsRules het volgende:
ik dacht al dat je dat bedoelde, maar kan er nog steeds niet opkomen hoe het heet.
Centraal Beheer Achmea om volledig te zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef ScottTracy het volgende:
Centraal Beheer
Ik vind dit volledig genoeg. Ik heb de volledige titel maar even opgezocht: Commander Keen IV in "Goodbye, Galaxy": Secret of the Oracle.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Commander Keen IV, subtitel weet ik niet
Om welk spel gaat dit?quote:Expert bijt in stof na digitale wraakoefening
AMSTERDAM - Gamers hebben subtiel wraak genomen op een Amerikaanse psychologe die in een televisie-uitzending een computerspel als seksistisch en vrouw-vijandig bestempelde.
[..]
In plaats van te wachten op een rechtzetting die nooit zou komen, besloten een aantal gamers hun pijlen te richten op de psychologie die zich voor het karretje van de tv-zender had laten spannen. Zij plaatsten negatieve recensies onder de de bestelpagina van Amazon.com voor The Cult of Perfection van Lawrence, waardoor dit boek onderaan de lijst van populaire boeken kwam te bungelen.
In enkele dagen verschenen er bijna 500 lekenbesprekingen onder het boek, dat ook trefwoorden meekreeg als ‘rommel’, ‘hypocriet’ en ‘kwezel’. Critici verwezen ook subtiel naar Lawrence bekentenis dat zeniet had gespeeld. ‘Ik heb natuurlijk geen letter gelezen in dit boek, maar dat doet er niet toe.’
Ik had het al opgezocht dus ik kon net zo goed proberen om een hint te gevenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Mark het volgende:
Leuk geprobeerd Tim, maar erkel verzint al een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |