dat was duidelijk tochquote:Op maandag 28 januari 2008 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
Gelredome ligt redelijk centraal. [/OPM]
een weijsman zei ooit: 'kleinigheidjes houd je altijd'quote:![]()
Heb nog borgclipjes van de achterbrug niet gemonteerd.
fighter stiloquote:En geen knipperlichten at all. Staat wel strak.![]()
*denk*quote:
Daar houden 'we' je aanquote:
Vooral ook omdat je de eerste keer waarschijnlijk heel voorzichtig met je geavanceerde (quote:Op maandag 28 januari 2008 09:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ben wel razensnel geworden in het nakijken van de bougies, carburateurs, ontsteking, tank er af halen.
Goede training.![]()
Net als vorige maand het voorwiel van de auto er steeds demonteren voor die accu, niet verder kunnen, monteren, er af halen, etc, etc. Wel een keer of tien, twaaalf gedaan.
Toen vorige week mijn achterwiel dus lek was, slechts een piece of cake.
Drie keer met de ogen knipperen, amper vijf minuten totaal.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:51 schreef worldpimber het volgende:
Maar zoals je al op het klikbare plaatje kon zien ...
Sleutelen in de woonkamer, visite krijgen (alles opruimen) x20 + verhuizen is niet prettig.quote:Vooral ook omdat je de eerste keer waarschijnlijk heel voorzichtig met je geavanceerde () gereedschap aan de haal ging, bang iets kapot te maken en alle schroeven apart leggende. En vervolgens de tiende keer gewoon keihard die bouten eruit keilt, naast de put gooit en de onderdelen eraf ragt.
kun je hem niet begrijpen dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:55 schreef worldpimber het volgende:![]()
Deze dan.. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191415
GS500 ... "eerst even aan mijn ouders vragen", "past het wel?" en "hoe weet ik zeker dat ik hem krijg?"
Die zieke blijft wel correctquote:Op maandag 28 januari 2008 14:55 schreef worldpimber het volgende:![]()
Deze dan.. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191415
GS500 ... "eerst even aan mijn ouders vragen", "past het wel?" en "hoe weet ik zeker dat ik hem krijg?"
Weinig keus als je van je troep af moet.quote:
ik snap hetquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef Cageon het volgende:
Weinig keus als je van je troep af moet.
Dat is mooi spul, t oude model of t iets nieuwere? (Volgens mij zit er net een klein verschil in)quote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik snap het-gehalte niet zo...gewoon klikken en kijken
ziet er zeer zeer dik uit
![]()
[..]
ben wel es bij em geweest, mr. onderdelen&co.
![]()
heeft trouwens een Tuono staan
mogelijke optie voor de B12
![]()
ooit
![]()
Jij gaat toch die van mij overnemen als ik "volwassen word"quote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben wel es bij em geweest, mr. onderdelen&co.
![]()
heeft trouwens een Tuono staan
mogelijke optie voor de B12
![]()
ooit
![]()
quote:
ik heb me voorgenomen niet de motor aankoopfreq van WB/Makster te volgen dus dat word de nieuwerequote:Op maandag 28 januari 2008 15:45 schreef Cageon het volgende:
Dat is mooi spul, t oude model of t iets nieuwere? (Volgens mij zit er net een klein verschil in)
neuh als die "fighter waardig" isquote:Op maandag 28 januari 2008 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Jij gaat toch die van mij overnemen als ik "volwassen word"![]()
Als die al/nog rijd dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij gaat toch die van mij overnemen als ik "volwassen word"![]()
![]()
De waarheid is idd hard, die jongeman heeft volkomen gelijk.quote:[..]Zo eng allemaal die grote mensen wereld.
De nieuwere is ook mooier imhoquote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen niet de motor aankoopfreq van WB/Makster te volgen dus dat word de nieuwere
[..]
neuh als die "fighter waardig" is![]()
eh?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuh als die "fighter waardig" is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |