Ik heb vanaf 1992 of 1993 dia's van treinen gemaakt. In m'n fotoboeken ben ik nog wel oudere foto's tegengekomen van wat treinen op Amsterdam Centraal, Den Bosch, dat soort dingen. Maar echt bijzonder, nee, dat niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maakte toen helemaal geen foto's eigenlijk. Heb pasgeleden nogeens wat rommel uit de oude doos hier gepost, maar dat was ook echt alles wat ik had
M2 heb ik vaak zat in gezetenheerlijk altijd. Van oktober 1991 tot mei 1992 Iedere dag naar wens of Gilze-Rijen - Breda of Tilburg - Breda op en neer
en later Gilze-Rijen - Den Bosch tot februari 1995
De Valkenburg express?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:27 schreef Socios het volgende:
Cool! Ik neem dit jaar gewoon weer de Valkenburg-express denk ik voor een weekje Zuid -Limburg.
Ik zal wel eens kijken of er wat interessants tussenzit. Sowieso wel 1100, 1200, 1300 en Hondekoppen natuurlijk. Evenals Plan U en Blauwe Engelen (o.a. in Aken). Maar veel zijn foto's die ik dan in moet scannen en mijn scanner is van het type Agfa-Archaïca, dus tja... Dan kan ik beter een keer de negatieven scannen, als ik die kan vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef Charango het volgende:
Misschien niet Duuf, je beschikt waarschijnlijk over een stukje treinenerfgoed dat interessant kan zijn voor de wat jongere Treintopic-ers
Ik mag het hopen ja, met je neukende neuk-kikker. Prutser.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:22 schreef Zug-Chef het volgende:
ZomerVakantie 2008 is zo goed als zeker vast. Ik ga o.a. op Orient Express jacht in Oostenrijk
btje zoals hier: http://img513.imageshack.us/img513/3961/dso8pw0.jpg maar dan beter
Het enige wat er fotografisch is overgebleven van mijn eerste spoorleven staat hier:quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:21 schreef Duvel het volgende:
Ik heb vanaf 1992 of 1993 dia's van treinen gemaakt. In m'n fotoboeken ben ik nog wel oudere foto's tegengekomen van wat treinen op Amsterdam Centraal, Den Bosch, dat soort dingen. Maar echt bijzonder, nee, dat niet.
Ja, je moet wat he, als je geen stoel meer kunt vindenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:32 schreef Dichterbijer het volgende:
zit nu op mijn nieuwe smartphone in de ic naar amsterdam
Toen ik dat verzonden had dacht ik al "daar word op gereageerd"quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je moet wat he, als je geen stoel meer kunt vinden
Beetje 'n stevig ding mag ik hopen?
Marlène Dietrich?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:17 schreef JDude het volgende:
Hé, de 'Blauwe Engel' rolt langs mijn raam.
Oei, dat wordt erg kinky.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, er zaten alleen mensen met gele hesjes in.
quote:15:04 uur Zwolle<->Groningen Door een boom op het spoor rijden er tussen Assen en Groningen minder stoptreinen. Vertraging: 15-30 minuten. Utrecht<->Leiden De beperkingen als gevolg van de boom op het spoor tussen Leiden en Alphen aan den Rijn zijn voorbij. De vertraging zal geleidelijk afnemen.
MET een klein bonusje in de laatste halve minuutquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Cabinerit: Jenbach-Mayrhofen deel 2 nu online
nee op 3 strippenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
huh, ik begrijp het niet zo goed. Je hebt op een retourtje Ut - Uto DRIE treinstellen gebruikt?
Ah nee okee, dan volgen we hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef bork het volgende:
bus 8 naar CS -> trein naar overvecht -> trein naar CS -> trein naar overvecht -> bus 8 naar huis, sorry Fles maar ben ff aant bellen.
Mwoa dan moet ik weer helemaal uit mijn raam gaan hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Charango het volgende:
Charango zwaait vanuit Utrecht Rijnsweerd even naar bork (en wellicht ook naar Fles?)
En ik kan in dit pokkeweer op mijn dak gaan staan zeker (witte vrouwen) om terug te zwaaien zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dan moet ik weer helemaal uit mijn raam gaan hangen .:+
Misschien dan morgen maar even naar Amersfoort als het weer het toelaat, want ik wil het ding eigenlijk nu wel eens met eigen ogen aanschouwenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen schijnt er nog een kans te zijn om in Amf de SLT te schieten. Ik heb vandaag beleefd laten schieten...
Een sprinter Light rail of te wel de nieuwe sprinter die net in Nederland gearriveerd is en testrondjes maaktquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Charango het volgende:
[Noob-mode on]
Wat is een SLT?
[Noob-mode off\]
ja, en www.somda.nlquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef bork het volgende:
Ik vraag me dan af, staat zo'n pipo daar de hele dag (in de sneeuw) te wachten of weten ze van zo''n omgeleide trein, en zo ja hoe dan??
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een sprinter Light rail of te wel de nieuwe sprinter die net in Nederland gearriveerd is en testrondjes maakt
*** Charango maakt de lens van zijn mobiele telefoon-camera ook maar schoon ***quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef bork het volgende:
SLT = nieuwe sprinter
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sprinter_Lighttrain
Verslagen doorPeterselieman op een minuutje![]()
misschien maak ik morgen nog een rondje om hem te spottenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen schijnt er nog een kans te zijn om in Amf de SLT te schieten. Ik heb vandaag beleefd laten schieten...
mijn gedachte idd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:58 schreef Charango het volgende:
Verwar jij nu niet de SLT met de Proto's?
Volgens mij mag er nog geen 'normaal voetvolk' in de SLT's....
Hij gaat hem op het station spotten bedoelt die en meerijden kan niet behalve een gast die bij de NS werkt maar dat is op ander forum.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:58 schreef Charango het volgende:
Verwar jij nu niet de SLT met de Proto's?
Volgens mij mag er nog geen 'normaal voetvolk' in de SLT's....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |