nee op 3 strippenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
huh, ik begrijp het niet zo goed. Je hebt op een retourtje Ut - Uto DRIE treinstellen gebruikt?
Ah nee okee, dan volgen we hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef bork het volgende:
bus 8 naar CS -> trein naar overvecht -> trein naar CS -> trein naar overvecht -> bus 8 naar huis, sorry Fles maar ben ff aant bellen.
Mwoa dan moet ik weer helemaal uit mijn raam gaan hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Charango het volgende:
Charango zwaait vanuit Utrecht Rijnsweerd even naar bork (en wellicht ook naar Fles?)
En ik kan in dit pokkeweer op mijn dak gaan staan zeker (witte vrouwen) om terug te zwaaien zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dan moet ik weer helemaal uit mijn raam gaan hangen .:+
Misschien dan morgen maar even naar Amersfoort als het weer het toelaat, want ik wil het ding eigenlijk nu wel eens met eigen ogen aanschouwenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen schijnt er nog een kans te zijn om in Amf de SLT te schieten. Ik heb vandaag beleefd laten schieten...
Een sprinter Light rail of te wel de nieuwe sprinter die net in Nederland gearriveerd is en testrondjes maaktquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Charango het volgende:
[Noob-mode on]
Wat is een SLT?
[Noob-mode off\]
ja, en www.somda.nlquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef bork het volgende:
Ik vraag me dan af, staat zo'n pipo daar de hele dag (in de sneeuw) te wachten of weten ze van zo''n omgeleide trein, en zo ja hoe dan??
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een sprinter Light rail of te wel de nieuwe sprinter die net in Nederland gearriveerd is en testrondjes maakt
*** Charango maakt de lens van zijn mobiele telefoon-camera ook maar schoon ***quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:43 schreef bork het volgende:
SLT = nieuwe sprinter
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sprinter_Lighttrain
Verslagen doorPeterselieman op een minuutje![]()
misschien maak ik morgen nog een rondje om hem te spottenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen schijnt er nog een kans te zijn om in Amf de SLT te schieten. Ik heb vandaag beleefd laten schieten...
mijn gedachte idd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:58 schreef Charango het volgende:
Verwar jij nu niet de SLT met de Proto's?
Volgens mij mag er nog geen 'normaal voetvolk' in de SLT's....
Hij gaat hem op het station spotten bedoelt die en meerijden kan niet behalve een gast die bij de NS werkt maar dat is op ander forum.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:58 schreef Charango het volgende:
Verwar jij nu niet de SLT met de Proto's?
Volgens mij mag er nog geen 'normaal voetvolk' in de SLT's....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |