Uhm, alle zaken die abercrombie verkopen zijn gewoon van het abercrombie concern hoor, retail doen ze niet aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De voorwaarden van A&F om een winkel te openen en importeurschap te verkrijgen zijn heel hoog.
Een A&F winkel moet op een A-locatie zitten en in de grote steden dus voor Nederland minimaal de top 5 steden. Ook moet de inhoud minimaal 2000m2 zijn en de uitstraling van het pand en aankleding telt ook mee. De investering die je moet doen is voor bijna niemand te betalen.![]()
In oktober na het terug komen uit NY ben ik met een kennis die meerdere importeurschappen heeft bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen. En bovenstaande was de reactie van A&F.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:13 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Uhm, alle zaken die abercrombie verkopen zijn gewoon van het abercrombie concern hoor, retail doen ze niet aan.
In NY hingen er wel 20 van die heren jassen. Mijn vriendin had dit truitje op het oog:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef peters01 het volgende:
De omloop in nieuwe spullen is wel erg snel zeg....ik wilde van die longsleeves met fitch kopen op de mouw maar die hebben ze al niet meer hetzelfde geldt voor een jas. Je moet echt niet te lang wachten als je iets wilt kopen op de website. Behalve polo's daar is keuze genoeg in heel het jaar door...
De spullen op de poppen mogen we idd niet verkopen, worden ingekocht als 'visuals'. Bij de meeste rekken hangt er ook zo eentje voorop en staat ook op het kaartje 'not for sale, property of A&F visuals'.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In NY hingen er wel 20 van die heren jassen. Mijn vriendin had dit truitje op het oog:
[ afbeelding ]
Het hing op minimaal 4 paspoppen, uitverkocht volgens hun. Niet dat ze het dan van die pop aftrekken ofzo.
Mooi om te wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:52 schreef Tom_E het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer vanuit Dusseldorf naar Amerika gevlogen en terug, en ben nog nooit gecontroleerd.
Geilquote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Lienzz het volgende:
even een vraagje:
Toen ik in Amerika was heb ik een wit truitje van A&F gepast maar dit scheen heel erg door...
weet iemand toevallig of dit bij de dames (witte shirts) ook het geval is?
Lijkt Apple welquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
Het dollarteken is vervangen door de Engelse pond.
ja ik ben er geweest, alles kost daar in ponden evenveel als in de usa in dollars, een normale polo is daar dus 50 pond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens in die store in Londen geweest?
Mijn broertje gaat naar Londen, wilde hem even daarlangs sturen om e.e.a. mee te nemen
Weet iemand ook wat de prijzen daar ongeveer zijn?
Ik ga toch geen 20 topics doorlezenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ja ik ben er geweest, alles kost daar in ponden evenveel als in de usa in dollars, een normale polo is daar dus 50 pond.
dit staat volgens mij al 10 keer in de topicreeks
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens in die store in Londen geweest?
Mijn broertje gaat naar Londen, wilde hem even daarlangs sturen om e.e.a. mee te nemen
Weet iemand ook wat de prijzen daar ongeveer zijn?
Je zou toch haast denken dat het de moeite waard is om een winkel extra te openen ergens, als het altijd zo druk isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.
toen ik er deze zomer was waren er geen rijen, alleen 2 minuutjes wachten voor het pashokje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.
dat was wel relaxt dan, ik hoor niets anders dan dat er rijen zijn om naar binnen te gaan en lange rijen voor de kassa, vaak minimaal 30 minuten wachten voor de kassa. Dit was dan bij de flagship stores zoals in Londen en op 5th Avenue in New York.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:31 schreef men_in_red het volgende:
[..]
toen ik er deze zomer was waren er geen rijen, alleen 2 minuutjes wachten voor het pashokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |